Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#708989 Πολλά είναι. Δείτε και για μεταχειρισμένο, αλλιώς eBay.
https://www.ebay.it/itm/363378561656?ha ... SwjOFgQSqM
Με λιγότερο από 200€ στα χέρια σου από Ιταλία. Θα υπάρχουν και φθηνότερα πιθανώς.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#708993 Μια οθόνη android, να εκσυγχρονιστει κιόλας??

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#709005 Δεν θέλω να ανοίξω το στόμα μου.
Αστεία πράγματα. Blue & me και παπαριές.
Εμένα έχει ένα παλαιολιθικό που είναι εντελώς άχρηστο. Ούτε μουσική δεν παίζει. Παμπάλαιο πρότυπο.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#709021 Ακόμη Blue & Me δεν έχει όλη η FCA; Ακόμη και σε Jeep υπάρχει.
Bluetooth είναι, δεν είναι κάτι άλλο. Απλώς στα παλιότερα δεν υποστήριζε A2DP υποθέτω.
Πριν 10 χρόνια δεν υπήρχε παντού το Bluetooth, σήμερα είναι standard σε όλα.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#709060
Anonymous Founder έγραψε:Πολλά είναι. Δείτε και για μεταχειρισμένο, αλλιώς eBay.
https://www.ebay.it/itm/363378561656?ha ... SwjOFgQSqM
Με λιγότερο από 200€ στα χέρια σου από Ιταλία. Θα υπάρχουν και φθηνότερα πιθανώς.
ναι είναι στη παραγγελία....

< Note >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#712588 Μια φωτογραφία, 750 αλογα.
(720 το evo και 30 η φιαταρα)Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#712699 Τί να κλάσει και το evo μπροστά στο Seicento ρε! :metalo: :metalo:


:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#781453 Εικόνα


Έχει συμβεί σε κάποιον; Τελευταίες ημέρες παρατήρηση τη λάθος ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι είναι ένα thermistor 10K Ωμ σε κάποιον από τους εξωτερικούς καθρέπτες.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#781569 Εικόνα

3 κομμένα μπουζόνια στην πολλαπλή εξαγωγής έκοψε το 500. Ανακαλύφθηκε γιατί κάτι χαρχάλευε εκεί μέσα. Ήταν μια βάση/ένωση που έπαιζε εξαιτίας των κομμένων μπουζονιών. Κανείς δεν μπορεί να ξέρει γιατί. Ο μάστορης είπε ότι είναι σύνηθες στα FIAT. Από την άλλη είναι σκυλιά και μπορούν και πάνε με 800ml λάδι μέσα.
Τέλος πάντων, μπήκαν 3 νέα και μια καινούρια φλάντζα.

Από καταλύτη είμαστε ΟΚ. Αύριο πάω να του φτιάξω μια εξάτμιση από τον καταλύτη και πίσω. Σωλήνα, σπιράλ και τελικό. Το σπιράλ ακούγεται και το τελικό έχει κάτι σάπια από τη μέσα πλευρά και χάνει λίγο καυσαέρια.

Ακολουθεί μάλλον αντλία βενζίνης και πολλαπλασιαστές.

Μπήκαν 2.8 λίτρα φρέσκο λάδι με φίλτρο. Για να δούμε τι γίνεται με την κατανάλωση λαδιού.
Άβαταρ μέλους
By panos2171
#781604 Aν μετά το εργοστάσιο δε μπήκε χέρι εκεί τότε ίσως κάποιο τσακάλι από κει μέσα δε χρησιμοποίησε ροπόκλειδο και τα παραέσφιξε.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#781606
panos2171 έγραψε:Aν μετά το εργοστάσιο δε μπήκε χέρι εκεί τότε ίσως κάποιο τσακάλι από κει μέσα δε χρησιμοποίησε ροπόκλειδο και τα παραέσφιξε.


Άγνωστο διότι δεν θυμάμαι πια. Είναι πολλά τα χρόνια από το 2008.
4 συνεργεία έχει αλλάξει.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#781607
Giuseppe Busso έγραψε:Εικόνα


Έχει συμβεί σε κάποιον; Τελευταίες ημέρες παρατήρηση τη λάθος ένδειξη εξωτερικής θερμοκρασίας. Με λίγο ψάξιμο είδα ότι είναι ένα thermistor 10K Ωμ σε κάποιον από τους εξωτερικούς καθρέπτες.

Είχα πάθε κάτι παρόμοιο στην Lancia. Άλλαξα τον αισθητήρα στον αριστερό καθρέφτη από ένα μετάχειρο που είχα.
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#781640
Giuseppe Busso έγραψε:Από καταλύτη είμαστε ΟΚ. Αύριο πάω να του φτιάξω μια εξάτμιση από τον καταλύτη και πίσω. Σωλήνα, σπιράλ και τελικό. Το σπιράλ ακούγεται και το τελικό έχει κάτι σάπια από τη μέσα πλευρά και χάνει λίγο καυσαέρια.
Θυμησε μου , ποιο μοτερ εχεις
Άβαταρ μέλους
By alexandros.K
#781647 Γιατι δεν βαζεις μια μεταχειρισμενη απο τα πιο μεγαλα μοτερ του 500αριου? Αν εβγαινε σε 1,4 ατμοσφαιρα αυτη θα ηταν η ιδανικη . Αλλά και απο το 1,4 τουρμπο να βαλεις (αν μπαινει, που λογικα μπαινει) δε νομιζω να εχεις πρροβλημα, γιατι κρατας τον μαμα καταλυτη, οποτε εχεις backpressure
Θα σου βγει τα μισα λεφτα