Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#405362
drdino έγραψε:Αλλά τελικά το πράμα στο ταμπλώ τι είναι;

Μπαλόνι. Τώρα αν ρωτάς τι ήταν το αρχικό σχήμα --> καπέλο (από παιδικό πάρτι).

Ο saxon φυσικά το βρήκε :shifty:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#405372 To μπαλόνι/βάτραχος στο αμάξι πήγαινε, αλλά δεν πειράζει, συνεννοηθήκαμε. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#405373 Ποιος ο λόγος κάποιος να πάρει αυτό κι όχι το ΜΧ5?

< >
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#405375 @ drdino: Μια χαρά συνεννοηθήκαμε (αν σκεφτείς ότι δεν είχα καν προσέξει το σχόλιο περί βατράχου :shifty: ).

Κι άλλες δύο (διακρίνεται και το πραγματικό κτήνος :shifty: ):

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By markvag
#405394
Scotch έγραψε:
Κι άλλες δύο (διακρίνεται και το πραγματικό κτήνος :shifty: ):


E90 ρεεεεε! :metalo: :metalo: :shifty: :shifty: :innocent:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#411558 Στο 500ακι μας Ντηζελ 95 αλογα, στον δωρεαν ελεγχο που εκαναν σημερα (προσφορα) βρηκαν να δακρυζει η αντλια νερου οποτε θα την αλλαξουν στην εγγυηση, επισης ηθελε τακακια εμπρος (25000 κμ). Βεβαια δεν ειχε αναψει λαμπακι αλλα ειχαν ακομα 3 χλστ ψωμι. κοστος 120 ευρα....
Άβαταρ μέλους
By 224v
#413286 Ειχαν στην εκθεση εκει και το TIPO, το οποιο εχει το ιδιο μοτερακι ντηζελ με τα 95 αλογα... ποιοτικα μου φανηκε αψογο και τιμολογιακα επισης... γιατι να δωσει καποιος ιδια χρηματα για μτχ?? εχει χωρους και πολλα μπιπλικια..... ομορφα καθισματα κ.λ.π. και απεραντους χωρους
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#413302
224v έγραψε:Στο 500ακι μας Ντηζελ 95 αλογα, στον δωρεαν ελεγχο που εκαναν σημερα (προσφορα) βρηκαν να δακρυζει η αντλια νερου οποτε θα την αλλαξουν στην εγγυηση, επισης ηθελε τακακια εμπρος (25000 κμ). Βεβαια δεν ειχε αναψει λαμπακι αλλα ειχαν ακομα 3 χλστ ψωμι. κοστος 120 ευρα....


Aκριβό τακάκι, γιατί ?
Μα είναι ημιμεταλλικό
Μα γιατί ημιμεταλλικό το μαμά τακάκι ?
Μα γιατί είναι ντήζελ και δεν κόβει όταν αφήνεις το γκάζι, δεν μπορείς δηλαδή να χρησιμοποιείς τον κινητήρα σαν φρένο οπότε και τα θερμικά φορτία που αντιμετωπίζουν τα φρένα είναι αυξημένα, tip, οι κατασκευαστές ξέρουν πάντα καλύτερα από όλους και δεν πρέπει να το ξεχνάμε.

Αυτά να τα βλέπουν όσοι δεν βάζουν τα γνήσια μαμά τακάκια αγορασμένα μέσα από την αντιπροσωπεία με τον γνήσιο κωδικό του εξαρτήματος, γιατί έχουν μεγαλύτερο κόστος, γιατί υπάρχουν και aftermarket εξαρτήματα ( τακάκια , ιμάντες, εντατήρες, αντλίες νερού κλπ στις αντιπροσωπείες που τα δίνουν οι...πονηρές αντιπροσωπείες σαν γνήσια ενώ δεν είναι, έτσι στο κουτί κάθε ανταλλακτικού πρέπει να αναγράφεται και ο γνήσιος κωδικός που δίνει το εργοστάσιο, πρέπει να ξέρουμε ότι τα γνήσια είναι πάντα καλύτερα από οτιδήποτε άλλο ακόμα και αν είναι της ίδιας γνωστής και επώνυμης εταιρίας αυτό που δίνει ο κατασκευαστής και το aftermarket, γιατί ναί, υπάρχουν διαφορετικές ποιότητες.

Στα τακάκια πρέπει να προτιμώνται τα γνήσια γιατί έχουν την σωστή πάστα ανεξάρτητα από την μη αναγραφή της, εκτός και αν αλλάξουν οι απαιτήσεις στην χρήση του αυτοκινήτου, τότε ΟΚ, τότε ψάχνουμε για κάτι διαφορετικό έχοντας για μπούσουλα τι δεν μας μας έδινε το γνήσιο τακάκι και τι περισσότερο χρειαζόμαστε.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#413602 Φύλαξα το κουτί με τα νούμερα ώστε να ξέρω τι να πάρω σε επόμενη αλλαγή στα 50+ χιλ χλμ
Άβαταρ μέλους
By mirage
#413604
224v έγραψε:Ειχαν στην εκθεση εκει και το TIPO, το οποιο εχει το ιδιο μοτερακι ντηζελ με τα 95 αλογα... ποιοτικα μου φανηκε αψογο και τιμολογιακα επισης... γιατι να δωσει καποιος ιδια χρηματα για μτχ?? εχει χωρους και πολλα μπιπλικια..... ομορφα καθισματα κ.λ.π. και απεραντους χωρους

Γιατι γενικα ειναι ψιλομαπα σε σχεση με τον ανταγωνισμο

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#413667
mirage έγραψε:
224v έγραψε:Ειχαν στην εκθεση εκει και το TIPO, το οποιο εχει το ιδιο μοτερακι ντηζελ με τα 95 αλογα... ποιοτικα μου φανηκε αψογο και τιμολογιακα επισης... γιατι να δωσει καποιος ιδια χρηματα για μτχ?? εχει χωρους και πολλα μπιπλικια..... ομορφα καθισματα κ.λ.π. και απεραντους χωρους

Γιατι γενικα ειναι ψιλομαπα σε σχεση με τον ανταγωνισμο

< >


με τον ανταγωνισμο σε μεταχειρισμενα η με καινουρια?? για πες ενα ανταγωνιστικο καινουριο.... (για οικογενειακο με χωρους μιλαμε, οχι για επιδοσεις.... σε πιστα σε καταναλωση κυβικα ροπη βαρος κ.λ.π) εποχες κρισεως.....
Άβαταρ μέλους
By GTS
#413833
Nikos! έγραψε:Ποιος ο λόγος κάποιος να πάρει αυτό κι όχι το ΜΧ5?

< >


turbo
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#413914
224v έγραψε:
mirage έγραψε:
224v έγραψε:Ειχαν στην εκθεση εκει και το TIPO, το οποιο εχει το ιδιο μοτερακι ντηζελ με τα 95 αλογα... ποιοτικα μου φανηκε αψογο και τιμολογιακα επισης... γιατι να δωσει καποιος ιδια χρηματα για μτχ?? εχει χωρους και πολλα μπιπλικια..... ομορφα καθισματα κ.λ.π. και απεραντους χωρους

Γιατι γενικα ειναι ψιλομαπα σε σχεση με τον ανταγωνισμο

< >


με τον ανταγωνισμο σε μεταχειρισμενα η με καινουρια?? για πες ενα ανταγωνιστικο καινουριο.... (για οικογενειακο με χωρους μιλαμε, οχι για επιδοσεις.... σε πιστα σε καταναλωση κυβικα ροπη βαρος κ.λ.π) εποχες κρισεως.....


Focus, Leon, i30.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#413948
REALZEUS έγραψε:
224v έγραψε:
mirage έγραψε:
224v έγραψε:Ειχαν στην εκθεση εκει και το TIPO, το οποιο εχει το ιδιο μοτερακι ντηζελ με τα 95 αλογα... ποιοτικα μου φανηκε αψογο και τιμολογιακα επισης... γιατι να δωσει καποιος ιδια χρηματα για μτχ?? εχει χωρους και πολλα μπιπλικια..... ομορφα καθισματα κ.λ.π. και απεραντους χωρους

Γιατι γενικα ειναι ψιλομαπα σε σχεση με τον ανταγωνισμο

< >


με τον ανταγωνισμο σε μεταχειρισμενα η με καινουρια?? για πες ενα ανταγωνιστικο καινουριο.... (για οικογενειακο με χωρους μιλαμε, οχι για επιδοσεις.... σε πιστα σε καταναλωση κυβικα ροπη βαρος κ.λ.π) εποχες κρισεως.....


Focus, Leon, i30.


Θα ψαξω λοιπον τους εξοπλισμους και τις τιμες και θα επανελθω... αλλα ετσι για πρωτη σκεψη εχουν αυτα diesel 1248 κε, 95 αλογα και 20 ροπη??
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#414004 Όχι, έχουν πιο δυνατούς ντίζελ σε παρόμοιες τιμές και φυσικά και βενζίνης που προτιμάει πλέον ο περισσότερος κόσμος.