Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#583394
red_monster έγραψε:Οι σωστές κατασκευές είναι από αλουμίνιο και είναι κάτω από 1300kg


:shifty:


προσοχη μονο στη ποσοτητα αλουμινιου στο τιμονι γιατι στρεβλωνει. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#583680 Δεν γνωρίζω τέτοια ιδιότητα υλικού κατά γερμανικό DIN :shifty:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#584585
Anonymous Founder έγραψε:Οι αερόσακοι βάζουν ελάχιστο βάρος. Επιπλέον, αερόσακους έχουμε πια και στους αγώνες μοτοσυκλετών, ενσωματωμένους στις στολές των αναβατών, είναι λίγο αστείο να λέμε πως προσθέτουν βάρος. Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν πραγματικά καλή παθητική ασφάλεια, χωρίς να είναι βαριά. Ίσα ίσα, τελευταία, παρόλο που τα περισσότερα είναι και μεγαλύτερα σε διαστάσεις, είναι ελαφρύτερα.

Άβαταρ μέλους
By JBT
#588242 500Χ με τον καινούριο ντίζελ μπαίνουμε; σε αυτόματο

:hmmm:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#588252 Τον καινούριο 6D λέει κάτι τέτοιο

2019

Όχι τον 6+
Άβαταρ μέλους
By markvag
#588260 1.3 95 ατίθασα ιταλικά χόρσα;;; :inlove:

Με κλειστά τα μάτια! :inlove:
Άβαταρ μέλους
By JBT
#588261 1,6 με 120 :hmmm: :hmmm: :hmmm:

Βενζίνη δεν νομίζω
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#588263 Αυτό δεν είναι καινούριο μοτέρ νομίζω, απλά τον έχουν προσαρμόσει για να είναι 6d.
Η βενζίνη στα 1.3 λίτρα σου δίνει 150 άλογα. Αν κάνεις χιλιόμετρα, να το κουβεντιάσουμε, αλλά γνώμη μου πήγαινε για την βενζίνη, το αμαξάκι θα είναι σουπερ. Και με το DCT εννοείται.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#588264
JBT έγραψε:1,6 με 120 :hmmm: :hmmm: :hmmm:

Βενζίνη δεν νομίζω

Αγορασε ο kostis20 το 500Χ βενζινη, αυτοματο. Δες εδω:
viewtopic.php?f=23&t=1895&start=720

και μιλα μαζι του για λεπτομερειες. Ακου ντιζελ..
Άβαταρ μέλους
By JBT
#588289 Ναι προβλέπεται να κάνει πολλά χλμ και βέβαια όχι με νόμιμους ρυθμούς... :s_cool
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#588296 Οδήγησε το ένα και το άλλο και αποφάσισε. Πραγματικά, κρίμα το αμαξάκι να το πάρεις diesel οταν υπάρχει τόσο καλό μοτέρ βενζίνης. Δεν βρίσκω και σύγκριση diesel βενζίνης κάπου, πολλές χώρες δεν το εισάγουν καν το diesel πλέον, αφού ο κόσμος έχει στραφεί στην βενζίνη.
Το οδήγησες;
Άβαταρ μέλους
By JBT
#588303 γιατί είναι κρίμα το ντίζελ;

το σάβατο θα οδηγήσω το ντιζελάκι. βενζίνη δεν ξέρω εάν έχουν για τεστ

θα δείξει
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#588306 Γιατί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, με τον νέο κινητήρα 1.3 λίτρων με τα 150 άλογα και το DCT είναι σούπερ, ενώ με το αργόστροφο 1.6 MTJ το χαντακώνεις. Αν το ζήτημά σου είναι η οικονομία και μόνον, τότε πάρε το diesel. Σε όλα τα υπόλοιπα, δηλαδή ησυχία, επιδόσεις, συμπεριφορά στο δρόμο, κλπ δεν έχουν επαφή. Στο UK δεν πάνε καν τα diesel πλέον.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#588313 Εμείς είμαστε στο 8,5 γενική μέση...2200km Ουσιαστικά μόνο πόλη.Ένα ταξίδι έγινε μόνο μέχρι Εύβοια .Ta 170 τα έχει για πλάκα...
Ο κινητηρας είναι φοβερός ,ήσυχος και τραβάει καλά από χαμηλά.Όπως το βλέπω τώρα δε μετανιώνω που πήρα Βενζίνη. Βέβαια ήταν γνωστό οτι το αμάξι θα κινείται κυρίως εντός πόλης με 10-12000km /ετος.
Το κιβώτιο είναι πολύ γρήγορο στις αλλαγές,στα κατεβάσματα νομίζω ότι αργεί λίγο,αλλά δε το έχω πιέσει ακόμα.
Είναι λίγο απότομο οταν πας να παρκάρεις σε κατηφόρα με την όπισθεν.
Επίσης και η άνεση της αν΄ρτησης είναι βελτιωμένη σε σχέση με το pro F/L.