Επίσης υπάρχει κάποιο καλό συνεργείο για έλεγχο στην Ανατολική Θεσσαλονίκη; Είχα ακούσει καλά λόγια για τον Παπάζογλου
Τα twinair δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο τα FIRE.
Αν θέλεις κάτι από Παπάζογλου, πάρε με τηλ
rocsta έγραψε:Τα 500 είχαν θέμα στο ταμπλώ που σκίζεται στον αερόσακο του συνοδηγού, και στον νεροχύτη του παρμπριζ που επίσης σκάει εύκολα. Γενικά έχουν πολύ "ευθραυστους" ημιάκαμπτους άξονες που στραβώνουν και όλα έχουν στραβά τιμόνια. Θεματάκια και με τον εσωτερικό φωτισμό, προσπάθησε να το δεις νύχτα γιατί καίγονται οι λάμπες τους.
Τα twinair δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο τα FIRE.
Αν θέλεις κάτι από Παπάζογλου, πάρε με τηλ
Thanks Δημήτρη. Η το κοιτάει φυσικά και προσπαθώ να την βοηθήσω.
Το αμάξι θα χρησιμοποιηθεί κατά κύριο λόγο εντός πόλης αλλά το καλοκαίρι θα πηγαίνει αρκετά Χαλκιδική και σε γειτονικους νομους λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Θεωρείς ότι είναι καλύτερα να κοιτάξουμε για 14αρι;
Επίσης γνώμες για dualogic?
Στα panda δεν το έχω συναντήσει είναι η αλήθεια. Μήπως είναι θέμα βάρους... το panda είναι 120 κιλά ελαφρύτερο.
@alexm
Εγώ μόνο τα 1242 γουστάρω. Το 1.4 οκ πάει καλύτερα, αλλά δεν νομίζω να έχει θέμα σε ταξίδι με 2 άτομα.
To dualogic όπως όλα τα ρομποτικά με συμπλέκτη, αν χαλάσει κλαις. Αν απ' την άλλη θέλεις την ευκολία του αυτόματου, το τρως.
alexm έγραψε:rocsta έγραψε:Τα 500 είχαν θέμα στο ταμπλώ που σκίζεται στον αερόσακο του συνοδηγού, και στον νεροχύτη του παρμπριζ που επίσης σκάει εύκολα. Γενικά έχουν πολύ "ευθραυστους" ημιάκαμπτους άξονες που στραβώνουν και όλα έχουν στραβά τιμόνια. Θεματάκια και με τον εσωτερικό φωτισμό, προσπάθησε να το δεις νύχτα γιατί καίγονται οι λάμπες τους.
Τα twinair δεν είναι τόσο αξιόπιστα όσο τα FIRE.
Αν θέλεις κάτι από Παπάζογλου, πάρε με τηλ
Thanks Δημήτρη. Η το κοιτάει φυσικά και προσπαθώ να την βοηθήσω.
Το αμάξι θα χρησιμοποιηθεί κατά κύριο λόγο εντός πόλης αλλά το καλοκαίρι θα πηγαίνει αρκετά Χαλκιδική και σε γειτονικους νομους λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων. Θεωρείς ότι είναι καλύτερα να κοιτάξουμε για 14αρι;
Επίσης γνώμες για dualogic?
Αν και είμαι μεγάλος fan των αυτόματων, μείνε μακριά από το dualogic. Αργό και με βλάβες, συχνά ακριβές. Και έχει και συμπλέκτη, άρα θα έχεις και αυτή την συντήρηση.
Θεωρώ και το 1.2 με τα 70 άλογα επαρκές, και το μοτεράκι αυτό είναι και εξαιρετικά αξιόπιστο και φθηνό στην συντήρηση, και σαφώς καλύτερο εντός πόλης. Αν δεν κάνει μακριά ταξίδια σε επαρχιακό, μια χαρά θα την βολέψει. Δεν είναι τυχαία τόσο δημοφιλές τόσα χρόνια.
Ο λόγος που κοιτούσα το dualogic είναι διότι βρήκαμε μια πολύ καλή ypsilon (2η υποψηφιότητα) με twinair αλλά πολύ καλό εξοπλισμό. Μετά από τα σχόλια σας την αποκλειω.
Σας μερσω και αν έχετε κάτι στο νου σας από Θεσσαλονίκη μέχρι το πολύ 7.000, ενημερώστε
< Note >
Γενικά ένα 500αρακι ντίζελ στην σπορ έκδοση δεν θα με χάλαγε καθόλου
(Αρκεί να χα κι ένα μεγαλύτερο όχημα).
< Note 8 >
Το 1.2 εκεί χαμηλά είναι πολύ καλύτερο.
Σε ταξίδι αλλάζει το πράγμα βέβαια, αλλά γιατί να βάλει ένα πονοκέφαλο στο κεφάλι του με το diesel;
Αντίθετα σε Corsa ο ίδιος κινητήρας μου φάνηκε πολύ καλύτερος.
Ακόμα καλύτερος μου φάνηκε ο καινούριος 1.5 του PSA group.