Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By JBT
#588321 γενικά δεν πιστέυω ότι θα ταλαιπωρηθεί στην πόλη

κυρίως σε εθνική και επαρχιακό, όπως πηγαίνει και το ψιτροέν
Άβαταρ μέλους
By JBT
#588327 πιστεύω ότι εάν πηγαίνω τη βενζίνη όπως θα ήθελα, θα είχε εύκολα τα 10 λ/100χλμ... ειλικρινα δεν βλέπω το λόγο αφού δεν με απασχολούν οι προσπεράσεις και οι επιταχύνσεις

φαντάσου με το ψιτροέν ποτέ δεν είχα αντίστοιχο θέμα

ωστόσο θα προσπαθήσω να το οδηγήσω για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#588329
JBT έγραψε:πιστεύω ότι εάν πηγαίνω τη βενζίνη όπως θα ήθελα, θα είχε εύκολα τα 10 λ/100χλμ... ειλικρινα δεν βλέπω το λόγο αφού δεν με απασχολούν οι προσπεράσεις και οι επιταχύνσεις

φαντάσου με το ψιτροέν ποτέ δεν είχα αντίστοιχο θέμα

ωστόσο θα προσπαθήσω να το οδηγήσω για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη

Για να έχεις τέτοια κατανάλωση, θα πρέπει να το πας τέρμα γκάζι σχεδόν διαρκώς. Εγώ εδώ στο Golf που κάνω και φιλότιμες προσπάθειες και η μέση κατανάλωση είναι κάτω από 10, πιο κοντά στα 9λτ/100.
Φυσικά, αν πας συνεχώς με 200, τότε θα δεις την κατανάλωση και στα 10 λτ/100 αλλά και πιο πάνω.
Γενικώς, τα νέα τούρμπο μοτέρ, είναι πολύ πιο οικονομικά. Στην ίδια διαδρομή, η 120i θα κάψει 3 λίτρα παραπάνω.

Οδήγησέ το και το ξανασυζητάμε. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By JBT
#588332 μιλάμε για άλλα μεγέθη αυτοκινήτων όμως ε
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#588389 Βάρη και διαστάσεις είναι ίδιες (λίγο πιο μεγάλο το Golf).
H 1 series έχει μεγαλύτερη ιπποδύναμη, αλλά το Golf πιο γεμάτη ροπή και σχεδόν πάντα μοιάζει πιο δυνατό.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#588399 Εθνική και πολλά χιλιόμετρα νομίζω καλύτερα diesel.
Την προηγούμενη εβδομάδα έκανα Αθήνα - Θεσσαλονίκη με cc στα 140 και έκαψα λιγότερο από μισό ντεπόζιτο.
5,8 μέση κατανάλωση έλεγε το trip computer.
Άβαταρ μέλους
By JBT
#588405 ΗF εννοούσα μεταξύ γκολφ και 500χ...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#588409 Και εκεί παρόμοια είναι τα πράγματα, λίγο πιο ψηλό το 500Χ, λίγο πιο μακρύ και πλατύ το Golf, βάρος παρόμοιο, λάστιχα παρόμοια.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#588410 Παρόμοιες διαστάσεις και βάρη εχουν αυτα τα 2 που έβαλες .
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#588659 https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... irefly-dct
Βασικά είναι ακριβώς όπως τα γράφουν...Αυτό με την ταλάντωση του κινητήρα δε το έχω παρατηρήσει...
80-110 σε 3,9 :inlove:
Το πορτ μπαγκαζ και εμένα μου φαινεται μεγαλύτερο ,οι βαλίτσες χωράνε όρθιες :dizzy: ...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#588690 Άμα θέλουν να δουν ταλάντωση πες τους να τους πάω μία βόλτα με πολύ πάτα-άσε από full throttle με το Seat. Νομίζεις ότι θα πάρεις τις βάσεις στο χέρι. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Chris
#590477 Ρυθμιζονται τα πισω καθισματα στο Χ οπως στο L?

Νοικιασα για 5 μερες και 1500 χλμ ενα L, βασικη εκδοση της πλακας, ουτε αισθητηρες παρκαρισματος δεν ειχε. Diesel, το κλειδι εγραφε 75 αλογα, η αδεια 1250 κυβικα 70 kw, ποιος ειχε δικιο? Δεν τραβουσε παντως, χαλια στην οδηγηση, κακη αποσβεση, αεροδυναμικοι θορυβοι, οι πισω το λατρεψαν ομως με τα καθισματα τους τερμα πισω, παιζει να κοιμοντουσαν στο 80% του χρονου τους μεσα στο αμαξι.

Μετα με εβαλε ο φιλος μεσα στο δικο του φουλ εξτρα Χ και ειναι η μερα με τη νυχτα. Δεν το οδηγησα, αλλα ειναι αλλο αμαξι τελειως μεσα. Μοιαζει 2 κατηγοριες πανω. Τιμοναρα, ωραιες επενδυσεις, καλυτερο κλειδι, καμια σχεση. Και τα 2 ολοκαινουρια, το νοικιαρικο το πηρα με 4 χλμ.

Και κατι που δεν ειχα σκεφτει ποτε. Εχω δει κατα καιρους αγγελιες πωλησεων νοικιαρικων, πχ καποιες εταιρειες ενοικιασης εχουν και στο site τους. Οσο καλη ευκαιρια και να φαινονται, τωρα συνειδητοποιησα πως το στρωνει ο πρωτος πελατης :omg: :omg: :omg:
Και πες εγω οδηγω ηρεμα, ποσα πεφτουν σε καποιον σαν εμενα, και ποσα σε 60αρα αμερικανιδα/20χρονο κανιβαλο ή απλα σε καποιον που αδιαφορει...


< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#590501
Chris έγραψε:κακη αποσβεση


Chris έγραψε:το νοικιαρικο το πηρα με 4 χλμ


Αντιθέτως με τα θρυλούμενα και τα αμορτισέρ θέλουν στρώσιμο. Στην αρχή είναι κούτσουρα, μετά μαλακώνουν.


Chris έγραψε:συνειδητοποιησα πως το στρωνει ο πρωτος πελατης
Και πες εγω οδηγω ηρεμα, ποσα πεφτουν σε καποιον σαν εμενα, και ποσα σε 60αρα αμερικανιδα/20χρονο κανιβαλο ή απλα σε καποιον που αδιαφορει...


Προφανώς αδιάφορο για την εταιρεία που απλά θέλει να βγάλει το κάθε αυτοκίνητο 100.000 χλμ και μετά να το πουλήσει.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#590508 Όχι δε ρυθμίζονται μπρος πίσω...
Αλλά το ύψος του Πορτ μπαγκαζ μέχρι και την εταζερα είναι αξιοσημείωτο.Πρωτη φορά έχω αμάξι που χωράει τις βαλίτσες όρθιες και κλείνει η εταζερα!
Από τη λειτουργία της ανάρτησης είμαι πολύ ικανοποιημενος.Το X όμως δε φοράει ημιακαμπτο όπως το 500L.

< A3003 >