Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#576454
drdino έγραψε:Έιμαι σίγουρος ότι θα επιμεληθεί προσωπικά του Mazda που θα παραγγείλεις


Πάει... δεν θα πάρω το καινούριο ΜΧ-5 τώρα... :sorry:

:shifty: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#582770
Ιταλικό… λάβωμα στο κύρος της Jeep, με τον προβληματισμό να είναι έντονος πλέον στην αυτοκινητοβιομηχανία, για το κατα πόσο μπορεί πλέον η Fiat (FCA) να κατασκευάζει ασφαλή αυτοκίνητα.



:omg:

Θα πεθανουμε; :help:
Τζιμ Κλαρκ ΤΡΕΧΑ :omg: :omg: :omg:

Ο όμιλος Fiat “πνέει τα λοίσθια” σε επίπεδο παραγωγής ανταγωνιστικών μοντέλων. Αυτό, άλλωστε, προκύπτει από τις χαμηλές επιδόσεις στις πωλήσεις:
α) Η Fiat διαθέτει μια απαρχαιωμένη γκάμα μοντέλων και το «Made in Turkey» Tipo δεν πέτυχε τα αναμενόμενα
β) Οι πανάκριβες Giulia & Stelvio ταλαιπωρούνται από προβλήματα αξιοπιστίας και είναι πολύ πίσω από τον γερμανικό ανταγωνισμό
γ) Tα περισσότερα μοντέλα της Jeep έχουν χάσει τον πραγματικό τους χαρακτήρα φέροντας ουσιαστικά μηχανικά μέρη Fiat.



ΕικόναΕικόναΕικόνα



https://www.newsauto.gr/news/sok-to-neo-jeep-wrangler-ton-60-000e-me-1-asteri-stis-dokimes/
Άβαταρ μέλους
By 224v
#582813 Πονάει μερικα ΜΜΕ που το Πάντα πουλάει μια χαρά χρόνια τώρα, και βλέπω γύρω μου συχνα πλέον 500L & 500X ....
Ξυδάκι.

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#582818
Anonymous Founder έγραψε:Δεν τα πονάει αυτό, αλλά το γεγονός πως τους έκοψε την διαφήμιση ή FIAT Hellas.
Μα ναι αυτό το έχω ξαναπεί, αλλά η αντιπάθεια μου στα γερμανικά οχήματα λόγω υπερτιμολογισης τους χωρίς να το αξίζουν ουσιαστικά είναι γνωστή, και δεν θέλω να θεωρηθεί κακοπιστια η εκτίμηση μου στα ιταλικά.
Αυτή η ιστορία με το ο Πάντα παίζει εδώ και 2 μήνες..... Ξυδάκι

.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#583236
red_monster έγραψε:Τους πονάει μεν , πάτωσαν στα τεστ δε


Μερικοι δεν αγοραζουν με βασει τα τεστ... ΙΜΟ καλα κανουν... οσοι δεν ξερουν να οδηγουν ας φροντισουν να ζησουν αφου κανουν το ατυχημα... εχοντας αεροσακκους. Ειναι εποτελεσματικοι δεν αντιλεγω ομως τους εχουν κανει εξαρτημα διαφημησης υπερεκτιμημενο. Ισως δε με τα αυτονομα τωρα πλεον να μην ειναι τοσο χρησιμοι αφου δεν θα γινονται ατυχηματα.... :yahoo:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#583267
224v έγραψε:
red_monster έγραψε:Τους πονάει μεν , πάτωσαν στα τεστ δε


Μερικοι δεν αγοραζουν με βασει τα τεστ... ΙΜΟ καλα κανουν... οσοι δεν ξερουν να οδηγουν ας φροντισουν να ζησουν αφου κανουν το ατυχημα... εχοντας αεροσακκους. Ειναι εποτελεσματικοι δεν αντιλεγω ομως τους εχουν κανει εξαρτημα διαφημησης υπερεκτιμημενο. Ισως δε με τα αυτονομα τωρα πλεον να μην ειναι τοσο χρησιμοι αφου δεν θα γινονται ατυχηματα.... :yahoo:


Αναγνωρίζεις διαφορά μεταξύ των:
α) υποκειμενικού τεστ οδηγικής συμπεριφοράς
βου) αντικειμενικού τεστ πρόσκρουσης με βάση πιστοποιημένα πρότυπα
?

Μερικοί έχουν απαγκιστρωθεί τελείως από τη μέγγενη του εγκεφάλου. Yolo κύριε Λάκη :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#583323
red_monster έγραψε:
224v έγραψε:
red_monster έγραψε:Τους πονάει μεν , πάτωσαν στα τεστ δε


Μερικοι δεν αγοραζουν με βασει τα τεστ... ΙΜΟ καλα κανουν... οσοι δεν ξερουν να οδηγουν ας φροντισουν να ζησουν αφου κανουν το ατυχημα... εχοντας αεροσακκους. Ειναι εποτελεσματικοι δεν αντιλεγω ομως τους εχουν κανει εξαρτημα διαφημησης υπερεκτιμημενο. Ισως δε με τα αυτονομα τωρα πλεον να μην ειναι τοσο χρησιμοι αφου δεν θα γινονται ατυχηματα.... :yahoo:


Αναγνωρίζεις διαφορά μεταξύ των:
α) υποκειμενικού τεστ οδηγικής συμπεριφοράς
βου) αντικειμενικού τεστ πρόσκρουσης με βάση πιστοποιημένα πρότυπα
?

Μερικοί έχουν απαγκιστρωθεί τελείως από τη μέγγενη του εγκεφάλου. Yolo κύριε Λάκη :lol:


Δεν σκοπευω να ακουμπησω αλλο οχημα... οποτε δεν προβληματιζομαι, ειναι απλο... Το οτι πετυχαινουν να μην παραμορφωνεται η καμπινα κλπ ενταξει.... ολα τελεια, αλλα τα εχουν κανει και πολυ βαρια, οποτε εχει επιπτωση στην συμπεριφορα των οχηματων, φρενων κλπ ειμαι της σχολης του Τσαπμαν.... ελαφρυ ειναι ασφαλες, γιατι ο οδηγος γινεται ενα με το οχημα...
μια αναλογια περιπου 5 - 6 κιλα στον ιππο ειναι καλη για οδηγικη διασκεδαση.
Οποιος νοιωθει ανασφαλειες αγοραζει σιδερο καλα μελετημενο στην προσκρουση... και αεροσακκους. εγω πιστευω μεχρι τις ζωνες ασφαλειας που δεν βαζουν πολυ βαρος... και επισης στο να ελεγχω τι γινεται στο δρομο οσο πιο μακρυα βλεπω απο την γεωμετρια του δρομου... ωστε να φρεναρω αν χρειαστει. ( ο σωστα μελετημενος δρομος δεινει οπτικη αποσταση περιπου 200 μετρα, οποτε νομιζω φρεναρει ενα μεσο οχημα με αποτελεσματικα φρενα.).
Στην Ελληνικη πραγματικοτητα πλεον και οι αυτοκινητοδρομοι δινουν αυτη τη δυνατοτητα...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#583326 Οι αερόσακοι βάζουν ελάχιστο βάρος. Επιπλέον, αερόσακους έχουμε πια και στους αγώνες μοτοσυκλετών, ενσωματωμένους στις στολές των αναβατών, είναι λίγο αστείο να λέμε πως προσθέτουν βάρος. Τα σημερινά αυτοκίνητα έχουν πραγματικά καλή παθητική ασφάλεια, χωρίς να είναι βαριά. Ίσα ίσα, τελευταία, παρόλο που τα περισσότερα είναι και μεγαλύτερα σε διαστάσεις, είναι ελαφρύτερα.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#583334
224v έγραψε:
red_monster έγραψε:
224v έγραψε:
red_monster έγραψε:Τους πονάει μεν , πάτωσαν στα τεστ δε


Μερικοι δεν αγοραζουν με βασει τα τεστ... ΙΜΟ καλα κανουν... οσοι δεν ξερουν να οδηγουν ας φροντισουν να ζησουν αφου κανουν το ατυχημα... εχοντας αεροσακκους. Ειναι εποτελεσματικοι δεν αντιλεγω ομως τους εχουν κανει εξαρτημα διαφημησης υπερεκτιμημενο. Ισως δε με τα αυτονομα τωρα πλεον να μην ειναι τοσο χρησιμοι αφου δεν θα γινονται ατυχηματα.... :yahoo:


Αναγνωρίζεις διαφορά μεταξύ των:
α) υποκειμενικού τεστ οδηγικής συμπεριφοράς
βου) αντικειμενικού τεστ πρόσκρουσης με βάση πιστοποιημένα πρότυπα
?

Μερικοί έχουν απαγκιστρωθεί τελείως από τη μέγγενη του εγκεφάλου. Yolo κύριε Λάκη :lol:


Δεν σκοπευω να ακουμπησω αλλο οχημα... οποτε δεν προβληματιζομαι, ειναι απλο... Το οτι πετυχαινουν να μην παραμορφωνεται η καμπινα κλπ ενταξει.... ολα τελεια, αλλα τα εχουν κανει και πολυ βαρια, οποτε εχει επιπτωση στην συμπεριφορα των οχηματων, φρενων κλπ ειμαι της σχολης του Τσαπμαν.... ελαφρυ ειναι ασφαλες, γιατι ο οδηγος γινεται ενα με το οχημα...
μια αναλογια περιπου 5 - 6 κιλα στον ιππο ειναι καλη για οδηγικη διασκεδαση.
Οποιος νοιωθει ανασφαλειες αγοραζει σιδερο καλα μελετημενο στην προσκρουση... και αεροσακκους. εγω πιστευω μεχρι τις ζωνες ασφαλειας που δεν βαζουν πολυ βαρος... και επισης στο να ελεγχω τι γινεται στο δρομο οσο πιο μακρυα βλεπω απο την γεωμετρια του δρομου... ωστε να φρεναρω αν χρειαστει. ( ο σωστα μελετημενος δρομος δεινει οπτικη αποσταση περιπου 200 μετρα, οποτε νομιζω φρεναρει ενα μεσο οχημα με αποτελεσματικα φρενα.).
Στην Ελληνικη πραγματικοτητα πλεον και οι αυτοκινητοδρομοι δινουν αυτη τη δυνατοτητα...


Και γω μετα απο χρονια στο δρομο εκει εχω καταληξει :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

Ειχαμε δουλιτσα την προηγουμενη εβδομαδα στο πολο

Εικόνα

ΤΑΝΞ :metalo: :metalo: :metalo: :metalo: :metalo:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#583335
224v έγραψε:
red_monster έγραψε:
224v έγραψε:
red_monster έγραψε:Τους πονάει μεν , πάτωσαν στα τεστ δε


Μερικοι δεν αγοραζουν με βασει τα τεστ... ΙΜΟ καλα κανουν... οσοι δεν ξερουν να οδηγουν ας φροντισουν να ζησουν αφου κανουν το ατυχημα... εχοντας αεροσακκους. Ειναι εποτελεσματικοι δεν αντιλεγω ομως τους εχουν κανει εξαρτημα διαφημησης υπερεκτιμημενο. Ισως δε με τα αυτονομα τωρα πλεον να μην ειναι τοσο χρησιμοι αφου δεν θα γινονται ατυχηματα.... :yahoo:


Αναγνωρίζεις διαφορά μεταξύ των:
α) υποκειμενικού τεστ οδηγικής συμπεριφοράς
βου) αντικειμενικού τεστ πρόσκρουσης με βάση πιστοποιημένα πρότυπα
?

Μερικοί έχουν απαγκιστρωθεί τελείως από τη μέγγενη του εγκεφάλου. Yolo κύριε Λάκη :lol:


Δεν σκοπευω να ακουμπησω αλλο οχημα... οποτε δεν προβληματιζομαι, ειναι απλο... Το οτι πετυχαινουν να μην παραμορφωνεται η καμπινα κλπ ενταξει.... ολα τελεια, αλλα τα εχουν κανει και πολυ βαρια, οποτε εχει επιπτωση στην συμπεριφορα των οχηματων, φρενων κλπ ειμαι της σχολης του Τσαπμαν.... ελαφρυ ειναι ασφαλες, γιατι ο οδηγος γινεται ενα με το οχημα...
μια αναλογια περιπου 5 - 6 κιλα στον ιππο ειναι καλη για οδηγικη διασκεδαση.
Οποιος νοιωθει ανασφαλειες αγοραζει σιδερο καλα μελετημενο στην προσκρουση... και αεροσακκους. εγω πιστευω μεχρι τις ζωνες ασφαλειας που δεν βαζουν πολυ βαρος... και επισης στο να ελεγχω τι γινεται στο δρομο οσο πιο μακρυα βλεπω απο την γεωμετρια του δρομου... ωστε να φρεναρω αν χρειαστει. ( ο σωστα μελετημενος δρομος δεινει οπτικη αποσταση περιπου 200 μετρα, οποτε νομιζω φρεναρει ενα μεσο οχημα με αποτελεσματικα φρενα.).
Στην Ελληνικη πραγματικοτητα πλεον και οι αυτοκινητοδρομοι δινουν αυτη τη δυνατοτητα...


Όλη η Αθήνα είναι εκτός προδιαγραφών δηλαδή :lol:
Άβαταρ μέλους
By 224v
#583344
red_monster έγραψε:
Όλη η Αθήνα είναι εκτός προδιαγραφών δηλαδή :lol:


:lol: ε οχι και ολη!! η Συγγρου, η Κηφησιας, Μεσογειων, Καβαλας, κηφησος, εχουν ορατοτητα μεγαλυτερη απο 150 μετρα ισως και παραπανω, οποτε με τα ορια + 20% ενταξει εισαι αν κρατας αποστασεις απο τον μπροστινο σου. Οι αλλοι με τον φορτο τον κυκλοφοριακο και τα φαναρια, δεν σε αφηνουν στη καθημερινοτητα να περασεις τα 100 περιπου οποτε ποσο θα σου χρειαστει ενα τανκς για να σε προστατευσει.... σε μετωπικες 100% οπως στου Μαρκοπουλου προσφατα δεν εχεις τυχη... ομως δεν ξερουμε και τι ακριβως εγινε με τα δυο μεγαλα οχηματα... :iconcool:

Ναι οι αεροσακκοι δεν βαζουν βαρος, ομως καποτε τα οχηματα ειχαν 1100 κιλα και τωρα ειναι πανω απο 1350 ακομα και μερικα Β κατηγοριας
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#583389 Οι σωστές κατασκευές είναι από αλουμίνιο και είναι κάτω από 1300kg


:shifty: