corsair έγραψε:ομοθεσια? Απο ποτε η νομοθεσια οριζει το ποσο καυσιμο θα εχει? Περιεργο....
Αν έχει κάτω από 10 λίτρα βενζίνης θεωρείται μονού καυσίμου, άρα μετράται μόνον με το CNG για τους ρύπους και την κατανάλωση.
corsair έγραψε:@Realzeus: Ελαφρυ αυτοκινητο + CNG = βαρυ αυτοκινητο Αν προσθεσεις και τα 70 (και οχι 85 οπως νομιζα και γω, οπως ειδα στην σελιδα της Fiat) ατιθασα δικυλινδρα αλογα με την πετσοκομμενη ροπη... τα πραγματα ειναι δύσκολα. Πολυ δυσκολα. Θα εισαι καβάλα ολοκληρος πανω στο γκάζι για να κάνεις οτιδηποτε. Αν ειχε καμια 90αρα αλογα (ειπαμε γιατι ειμαι γληγορος και βαζω φωτια στον δρομο) θα κινουνταν αξιοπρεπως.
Σε κάθε περίπτωση πολύ καλύτερο από τα ανταγωνιστικά και του και σίγουρα από το Panda των 60 ίππων που έχει τώρα η σύζυγος του dimvii.
kostis20 έγραψε:Εννοώ ότι και αυτό νομίζω έχει μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης ώστε να πληρούνται οι νομοθετικές προϋποθέσεις που ανέφερες.
Λανθάνεις. Έχει μεγάλο ρεζερβουάρ βενζίνης και επίσης διακόπτη επιλογής καυσίμου, που δεν έχουν τα VAG.
g8777 έγραψε:35 λίτρα βενζίνη 12 κιλα φ.α.Και 80 άλογα
https://www.erdgas.info/erdgas-mobil/er ... ral-power/
Αν έχεις ως μοναδικό κριτήριο την μέγιστη οικονομία βέβαια είναι χωρίς αντίπαλο.
δεν θα κανει ταξιδια ρε συ,98% των χλμ που θα κανει θα ειναι μεσα στην Αθηνα,οποτε τα 80αλογα με αεριο επαρκουν,οπως επαρκουν τα 60 του 1,2 τωρα.
σωστα αναφερθηκε εχει 35 λιτρα βενζινη και 12 κιλα cng.
το οτι ειναι παλια σχεδιαση ειναι γνωστο.Δεν απασχολει ομως,ουτε προβληματιζει μεσα στην Αθηνα.
Απασχολει μονο να μην χαλαει,και να ειναι οικονομικο
οικονομικο ειναι,πιο οικονομικο δεν υπαρχει.Για το αν χαλαει δεν ξερω, αλλα ειμαι ησυχος με την 5ετη,και τα φθηνα ανταλλακτικα μετα τη ληξη της εγγυησης.
Focusman91 έγραψε:Τι εννοείς, δε θα κόβει βόλτες με το Evo?
ειναι νωρις ακομα.Οταν θα ειναι ετοιμος θα του το δωσω με κρυα καρδια,και 0,4 μπαρ.Ασε που δεν τον βλεπω να τον απασχολει ιδιαιτερα.
dimviii έγραψε:Μαχαιρια... Τρεμω στη σκέψη να κάνω παιδιά και να μην έχουν έστω και λίγη όρεξη να ασχοληθούν με το αυτοκίνητο..Focusman91 έγραψε:Τι εννοείς, δε θα κόβει βόλτες με το Evo?
ειναι νωρις ακομα.Οταν θα ειναι ετοιμος θα του το δωσω με κρυα καρδια,και 0,4 μπαρ.Ασε που δεν τον βλεπω να τον απασχολει ιδιαιτερα.
< Note >
corsair έγραψε:Καρδια με 80 επειδη μας εκοψε ο μπροστα και δεν επιταχυνει πλεον, ουτε να πινουμε κυριολεκτικα στον κινητηρα χοροπηδωντας πανω στο γκαζι για να κανει κατ
90 είναι το όριο εκεί. Νομίζω ότι και τα 60 άλογα θα είναι ικανά να πιάσουν 90.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
< >
Το panda είναι πιο ελαφρύ, έχει μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας και 5 παραπάνω άλογα. Δεν βλέπω το λόγο να προβληματίσει τον συνειδητοποιημένο κάτοχο.
Είναι και φιατάρα
*αυτόματο CNG Panda ΔΕΝ υπάρχει. Το φθηνότερο αυτόματο ΦΑ είναι το Leon.
*Από γκάζι είναι πολύ συμπαθητικό και σε καμία περίπτωση ανασφαλές για την κατηγορία του. Έχει και διακόπτη για να το γυρίσεις σε βενζίνη, όπου είναι ένα κλικ πιο ζωηρό.
*Είναι καλύτερη πρόταση από το Up, γιατί το δεύτερο είναι τάφος, έχει μικρό ντεπόζιτο βενζίνης κι είναι πιο ακριβό.
*Όμως, το Up είναι αισθητά πιο οικονομικό. 0,5-0,7 ευρώ λιγότερο στα 100, η ποσοστιαία διαφορά είναι μεγάλη.
*Το να αλλάξεις αυτοκίνητο μετά από 13 χρόνια δεν είναι πολυτέλεια. Στη θέση σου, θα έβαζα άλλα 3 χιλιάρικα για το Ibiza TGi, που είναι πολύ πιο ασφαλές. Μπαίνουν μέσα ό,τι σημαντικότερο έχεις, σύζυγος και παιδί.
*Ακόμα κι αν επελάσουν τα ηλεκτρικά, θα έχεις το μοναδικό καύσιμο που θα τα κοιτά στα μάτια σε θέμα κόστους κίνησης.
*Με απόλυτα οικονομικά κριτήρια, η βέλτιστη λύση είναι να βάλεις υγραέριο στο υπάρχον.
Νομίζω οτι βεβαία η συγκεκριμένη έκανε αψυχολόγητη επιλογή καυσίμου,μιας και η τρελή οικονομία δεν είναι στις άμεσες προτεραιοτητες της.
< Note >
Επίσης εχουν αλλά 3 Ιταλικά χωρίς πινακίδες