Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By g8777
#605795 35 λίτρα βενζίνη 12 κιλα φ.α.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#605796
corsair έγραψε:ομοθεσια? Απο ποτε η νομοθεσια οριζει το ποσο καυσιμο θα εχει? Περιεργο....


Αν έχει κάτω από 10 λίτρα βενζίνης θεωρείται μονού καυσίμου, άρα μετράται μόνον με το CNG για τους ρύπους και την κατανάλωση.


corsair έγραψε:@Realzeus: Ελαφρυ αυτοκινητο + CNG = βαρυ αυτοκινητο Αν προσθεσεις και τα 70 (και οχι 85 οπως νομιζα και γω, οπως ειδα στην σελιδα της Fiat) ατιθασα δικυλινδρα αλογα με την πετσοκομμενη ροπη... τα πραγματα ειναι δύσκολα. Πολυ δυσκολα. Θα εισαι καβάλα ολοκληρος πανω στο γκάζι για να κάνεις οτιδηποτε. Αν ειχε καμια 90αρα αλογα (ειπαμε γιατι ειμαι γληγορος και βαζω φωτια στον δρομο) θα κινουνταν αξιοπρεπως.


Σε κάθε περίπτωση πολύ καλύτερο από τα ανταγωνιστικά και του και σίγουρα από το Panda των 60 ίππων που έχει τώρα η σύζυγος του dimvii. :iconcool:


kostis20 έγραψε:Εννοώ ότι και αυτό νομίζω έχει μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης ώστε να πληρούνται οι νομοθετικές προϋποθέσεις που ανέφερες.


Λανθάνεις. Έχει μεγάλο ρεζερβουάρ βενζίνης και επίσης διακόπτη επιλογής καυσίμου, που δεν έχουν τα VAG. :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#605803 Ναι, δεν είναι οι επιδόσεις το ζήτημα με το συγκεκριμένο αλλά ότι είναι παρωχημένο.
Αν έχεις ως μοναδικό κριτήριο την μέγιστη οικονομία βέβαια είναι χωρίς αντίπαλο.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#605808 @corsair
δεν θα κανει ταξιδια ρε συ,98% των χλμ που θα κανει θα ειναι μεσα στην Αθηνα,οποτε τα 80αλογα με αεριο επαρκουν,οπως επαρκουν τα 60 του 1,2 τωρα.
σωστα αναφερθηκε εχει 35 λιτρα βενζινη και 12 κιλα cng.
το οτι ειναι παλια σχεδιαση ειναι γνωστο.Δεν απασχολει ομως,ουτε προβληματιζει μεσα στην Αθηνα.
Απασχολει μονο να μην χαλαει,και να ειναι οικονομικο
οικονομικο ειναι,πιο οικονομικο δεν υπαρχει.Για το αν χαλαει δεν ξερω, αλλα ειμαι ησυχος με την 5ετη,και τα φθηνα ανταλλακτικα μετα τη ληξη της εγγυησης.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#605809
Focusman91 έγραψε:Τι εννοείς, δε θα κόβει βόλτες με το Evo?


ειναι νωρις ακομα.Οταν θα ειναι ετοιμος θα του το δωσω με κρυα καρδια,και 0,4 μπαρ.Ασε που δεν τον βλεπω να τον απασχολει ιδιαιτερα.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#605811
dimviii έγραψε:
Focusman91 έγραψε:Τι εννοείς, δε θα κόβει βόλτες με το Evo?


ειναι νωρις ακομα.Οταν θα ειναι ετοιμος θα του το δωσω με κρυα καρδια,και 0,4 μπαρ.Ασε που δεν τον βλεπω να τον απασχολει ιδιαιτερα.
Μαχαιρια... Τρεμω στη σκέψη να κάνω παιδιά και να μην έχουν έστω και λίγη όρεξη να ασχοληθούν με το αυτοκίνητο..

< Note >
Άβαταρ μέλους
By JimClark
#605817
corsair έγραψε:Καρδια με 80 επειδη μας εκοψε ο μπροστα και δεν επιταχυνει πλεον, ουτε να πινουμε κυριολεκτικα στον κινητηρα χοροπηδωντας πανω στο γκαζι για να κανει κατ


90 είναι το όριο εκεί. Νομίζω ότι και τα 60 άλογα θα είναι ικανά να πιάσουν 90.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#605865 Εγω εμπαινα με κλειστα ματια σε Panda για τη χρηση που συζηταμε. Εκτος του οτι μου αρεσει ο ηχος του twinair, γενικα το αμαξακι ειναι παραδοσιακα εγγυηση. Μακρια απο dualogic βεβαια κι ας εχει 157 χρονια εγγυηση. Μεγαλα ρδελαμπου.

< >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#605868 Τα δικά μας εταιρικά clio με τον λυσσαλέο 1.5dci και τα 75hp δεν μας έχουν προβληματίσει ποτέ.

Το panda είναι πιο ελαφρύ, έχει μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας και 5 παραπάνω άλογα. Δεν βλέπω το λόγο να προβληματίσει τον συνειδητοποιημένο κάτοχο.
Είναι και φιατάρα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#605918 Μερικές επεξηγήσεις από τον ειδικό επί θεμάτων φυσικού αερίου:
*αυτόματο CNG Panda ΔΕΝ υπάρχει. Το φθηνότερο αυτόματο ΦΑ είναι το Leon.
*Από γκάζι είναι πολύ συμπαθητικό και σε καμία περίπτωση ανασφαλές για την κατηγορία του. Έχει και διακόπτη για να το γυρίσεις σε βενζίνη, όπου είναι ένα κλικ πιο ζωηρό.
*Είναι καλύτερη πρόταση από το Up, γιατί το δεύτερο είναι τάφος, έχει μικρό ντεπόζιτο βενζίνης κι είναι πιο ακριβό.
*Όμως, το Up είναι αισθητά πιο οικονομικό. 0,5-0,7 ευρώ λιγότερο στα 100, η ποσοστιαία διαφορά είναι μεγάλη.
*Το να αλλάξεις αυτοκίνητο μετά από 13 χρόνια δεν είναι πολυτέλεια. Στη θέση σου, θα έβαζα άλλα 3 χιλιάρικα για το Ibiza TGi, που είναι πολύ πιο ασφαλές. Μπαίνουν μέσα ό,τι σημαντικότερο έχεις, σύζυγος και παιδί.
*Ακόμα κι αν επελάσουν τα ηλεκτρικά, θα έχεις το μοναδικό καύσιμο που θα τα κοιτά στα μάτια σε θέμα κόστους κίνησης.
*Με απόλυτα οικονομικά κριτήρια, η βέλτιστη λύση είναι να βάλεις υγραέριο στο υπάρχον.
Άβαταρ μέλους
By Eliaskat
#605931 παντως για την αγορα ρωτα μια και στον Κιοσεογλου, εχει καλες τιμες στην ανταλλαγη.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#606666 Μίλησα σήμερα με τη κάτοχο του Panda CNG ..Ευχαριστημένη είναι αν και τη βλέπω λίγο μετανιωμένη .Τη χαλάει πολύ ο μικρός αριθμός πρατηρίων και το κινεί αρκετά με βενζίνη...Οντως εχει 35 lt ρεζερβουαρ.
Νομίζω οτι βεβαία η συγκεκριμένη έκανε αψυχολόγητη επιλογή καυσίμου,μιας και η τρελή οικονομία δεν είναι στις άμεσες προτεραιοτητες της.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#606691 Αν είναι μετανιωμένη να το πούμε στον dimvii να το τσιμπήσει εκείνος!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#606693 Έχουν αλλά 5 ,ναι πέντε αυτοκίνητα στην οικογένεια..Ο σύζυγος κυκλοφορεί με 166 V6 T ΄ :lol: Πόσο να καιει? :ninja: και Guilleta mjet!
Επίσης εχουν αλλά 3 Ιταλικά χωρίς πινακίδες :inlove: :inlove: