Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By corsair
#605718
dimviii έγραψε:
drdino έγραψε:Για να καταλάβω, έχεις Panda και θέλεις να πάρεις καινούριο Panda για να κάνεις οικονομία;


αυτο που εχω ειναι 1,2 βενζινη 2006 με 98κ χλμ με 6,5 λιτρα /100 χλμ και τελη 135 ευρω αν θυμαμαι καλα.
Εχει ερθει η ωρα που θα χρειασθει αμπραγιαζ,αναρτηση,ψαλιδια,ελαστικα και κατι αλλα ψιλολογια=1000 ευρω.

το cng δεν εχει τελη,θα εχει 5ετη εγγυηση,και η καταναλωση στο 98% των ετησιων(15κ) χλμ που θα κανει θα ειναι στο 3,5 ευρω ανα 100 χλμ


Panda CNG: Η ζωη εν ταφω. 0-100 τεινει στο +00
Φυσικα CNG ακομα το κυνηγας με το τουφέκι να το βρεις, και επειδη οργωνεις την χωρα, δεν μπορεις να στηριχτεις σε αυτο. Αν παραυτα αποφασισεις να αυτοκτονησεις, ρώτα πρωτα ποια η χωρητικοτητα σε βενζινη και ποια σε CNG για να αποφυγεις δράματα στην συνέχεια που δεν διορθωνονται (το VAG ας πουμε στα CNG δινει μονο 9-10 λιτρα ρεζερβουαρ βενζινης και... γελανε και οι πετρες με την αποφαση αυτη)

Δώσε ενα χιλιάρικο και φτιάξε αυτο που εχεις.

12κ ζηταει η Fiat για τον τάφο, 14κ ζητάει η toyota για καλοεξοπλισμενο Yaris 1.5... ενα πολυ καλυτερο αμαξι σε ολα του.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#605719 Έχεις ξεχάσει ότι θα χρειαστεί να δώσεις 9 χιλιάρικα για να αλλάξεις αυτοκίνητο. Οπότε τα 2,5 για συμμαζεματα του τωρινού δεν είναι τόσο κακή ιδέα τώρα.
Τρέχει και προσφορά , δώρο καγιάκ με κάθε τοποθέτηση.
Βάλε.
ΒΆΛΕ. :adminpower:

Ασίμω καί πολύ είπα.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#605721
dimviii έγραψε:
g8777 έγραψε:Βάλε στο υπάρχον υγραέριο τότε, απόσβεση θα κάνεις σε 18 μηνες βάση χλμ . Ποιός ο λόγος να δώσεις τόσα λεφτά για να πάρεις ίδιο, όταν έρθει η ώρα του να σκορπίσει θα υπάρχουν υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά που θα είναι καί οικονομικά καί σύγχρονα σε εξοπλισμό.
Βάλε υγραέριο είπα.

ΒΆΛΕ.


εχεις ξεχασει τα τελη,το 1000ρικο των επισκευων,καθως και οτι το cng ειναι πολυ φθηνοτερο του υγραεριου.Οσοι το δοκιμασαν σε πραγματικες συνθηκες ειπαν οτι γεμιζωντας με 10 ευρω,εβγαλαν μεσα σε πολη απο 200-250 χλμ.Πιο υγραεριο τωρα?
επισης του χρονου παιρνει διπλωμα και ο γυιος,οποτε τα σημερινα 15κ το ετος, τα βλεπω να γινονται χαλαρα 20κ,οπου κατι οικονομικοτερο γινεται ακομα πιο δελεαστικο.
Mονο και μόνο επειδή παίρνει δίπλωμα οδήγησης ο γιος αξίζει να το αλλάξεις.
Δεν θα ήθελα ο γιος μου που όλο και κάποια ταρζανια θα κάνει να είναι σε παλιό αυτοκίνητο.

Αλλά από οικονομικής άποψης δεν σε συμφέρει με την έννοια ότι θα αργήσει πολύ να γίνει απόσβεση.
Επίσης δεν είναι καθόλου βέβαιο ότι δεν θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας από του χρόνου

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#605725 Εχμ,και να το αλλάξει πάλι σε παλιό θα είναι.
Άσε που για αυτοκίνητο ξεψαρωματος ενδείκνυται το παλιό
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#605726 Ε το panda που κυκλοφορεί δεν το λες και ασφαλές.
Αν θυμάμαι καλά έχει πατωσει σε όλες τις μετρήσεις.
Προσωπικά θα μάζευα λίγο το παλιό και λεφτά για κάτι αξιοπρεπές.

Εννοείται ότι δεν θα έκανα χαζές μετατροπές τύπου υγραέριο για 15κ/χρονο.
Βλακειες λέει πάλι ο g :shifty:
Άβαταρ μέλους
By corsair
#605739
Asimov έγραψε:Ε το panda που κυκλοφορεί δεν το λες και ασφαλές.
Αν θυμάμαι καλά έχει πατωσει σε όλες τις μετρήσεις.
Προσωπικά θα μάζευα λίγο το παλιό και λεφτά για κάτι αξιοπρεπές.

Εννοείται ότι δεν θα έκανα χαζές μετατροπές τύπου υγραέριο για 15κ/χρονο.
Βλακειες λέει πάλι ο g :shifty:



θυμασαι λαθος: https://www.euroncap.com/en/results/fiat/panda/10970
Τα ειχε καταφερει αρκετα καλα. Σταθερη δομη, προστάτεψε τους επιβάτες ικανοποιητικα.

Και ερχομαστε καπου στο 2018 οπου το Euroncap αποφασισε να μπουρδελεψει τελειως το τι ειναι η παθητικη ασφαλεια και εισηγαγε κατι νεα κολπα/κριτηρια... οπου εκει πάτωσε οπως λες. Το αμαξι βεβαια ηταν ηδη σχεδιασης 8ετιας.

Σημαινει οτι εγινε ανασφαλες ξαφνικα? ΟΧΙ. Σημαινει οτι μαλακεψε το Euroncap τα ratings και οτι δεν εχουν πλεον νοημα τα αστρακια? Σιγουρα ΝΑΙ.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#605740 Ασιμω νομιζω οτι πρεπει να ρωτησει στο Πλαισιο.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#605754
corsair έγραψε:Panda CNG: Η ζωη εν ταφω. 0-100 τεινει στο +00


Υπερβάλλεις μου φαίνεται. Ελαφρύ αυτοκίνητο πόλης είναι και με βενζίνη έχει 85 άλογα. Λίγο πιο αργά με αέριο, αλλά για μέσα στην πόλη δεν θες κάτι παραπάνω.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#605768
corsair έγραψε:Αν παραυτα αποφασισεις να αυτοκτονησεις, ρώτα πρωτα ποια η χωρητικοτητα σε βενζινη και ποια σε CNG για να αποφυγεις δράματα στην συνέχεια που δεν διορθωνονται


μια σελίδα πίσω:
REALZEUS έγραψε:Θεωρώ εξαιρετική περίπτωση το Panda CNG. Τουρμπάκι, άρα παίρνει τα πόδια του (σε αντίθεση με το νυσταλέο Up), έχει 40 λίτρα ρεζερβουάρ βενζίνης, άρα πας άνετα και ταξίδι χωρίς άγχος (τα VAG έχουν 9 λίτρα μόλις), στέκεται μια χαρά στον δρόμο και ως Fiat έχει φτηνά ανταλλακτικά και συντήρηση. Το ρομποτιζέ αυτόματο θα το απέφευγα όμως. Στης φίλης μου (στο προηγούμενο Panda όμως) έχει βγάλει πολλές ζημιές.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#605783 Ναι οι αλλαγές στη χωρητικότητα βενζίνης στα vag ,έγιναν λόγω νομοθεσίας.Δεν εγιναν για τεχνικούς λόγους.
Αμφιβάλλω ότι το panda θα έχει 40 Lt ρεζερβουάρ βενζίνης...
Τέλος πάντων από Τρίτη που θα δω την ιταλοφιλη γιατρό θα ενημερώσω...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#605788
kostis20 έγραψε:Ναι οι αλλαγές στη χωρητικότητα βενζίνης στα vag ,έγιναν λόγω νομοθεσίας.Δεν εγιναν για τεχνικούς λόγους.


Έγιναν ούτως ώστε να θεωρείται αυτοκίνητο μονού καυσίμου και να μετριούνται οι εκπομπές μόνο με το αέριο και όχι και με την βενζίνη.


kostis20 έγραψε:Αμφιβάλλω ότι το panda θα έχει 40 Lt ρεζερβουάρ βενζίνης...


Τι εννοείς;
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#605790
dimviii έγραψε:
g8777 έγραψε:Βάλε στο υπάρχον υγραέριο τότε, απόσβεση θα κάνεις σε 18 μηνες βάση χλμ . Ποιός ο λόγος να δώσεις τόσα λεφτά για να πάρεις ίδιο, όταν έρθει η ώρα του να σκορπίσει θα υπάρχουν υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά που θα είναι καί οικονομικά καί σύγχρονα σε εξοπλισμό.
Βάλε υγραέριο είπα.

ΒΆΛΕ.


εχεις ξεχασει τα τελη,το 1000ρικο των επισκευων,καθως και οτι το cng ειναι πολυ φθηνοτερο του υγραεριου.Οσοι το δοκιμασαν σε πραγματικες συνθηκες ειπαν οτι γεμιζωντας με 10 ευρω,εβγαλαν μεσα σε πολη απο 200-250 χλμ.Πιο υγραεριο τωρα?
επισης του χρονου παιρνει διπλωμα και ο γυιος,οποτε τα σημερινα 15κ το ετος, τα βλεπω να γινονται χαλαρα 20κ,οπου κατι οικονομικοτερο γινεται ακομα πιο δελεαστικο.
Τι εννοείς, δε θα κόβει βόλτες με το Evo?

< Note >
Άβαταρ μέλους
By corsair
#605792
kostis20 έγραψε:Ναι οι αλλαγές στη χωρητικότητα βενζίνης στα vag ,έγιναν λόγω νομοθεσίας.Δεν εγιναν για τεχνικούς λόγους.



Νομοθεσια? Απο ποτε η νομοθεσια οριζει το ποσο καυσιμο θα εχει? Περιεργο.... :hmmm:

@Jimclark: αν το να υπαρχει στοιχειώδης επιταχυνση, ενεργητικη ασφαλεια κατ επεκταση θεωρειται γληγοραδα... ναι τοτε τα θελουμε γληγορα. Ουτε εχουμε σκοπο να πεθανουμε στην προσπεραση απανω, ουτε να κολλησουμε με την νταλικα μπροστα για το υπολοιπο του ταξιδιου, ουτε να ανεβουμε την Καρδια με 80 επειδη μας εκοψε ο μπροστα και δεν επιταχυνει πλεον, ουτε να πινουμε κυριολεκτικα στον κινητηρα χοροπηδωντας πανω στο γκαζι για να κανει κατι.

@Realzeus: Ελαφρυ αυτοκινητο + CNG = βαρυ αυτοκινητο Αν προσθεσεις και τα 70 (και οχι 85 οπως νομιζα και γω, οπως ειδα στην σελιδα της Fiat) ατιθασα δικυλινδρα αλογα με την πετσοκομμενη ροπη... τα πραγματα ειναι δύσκολα. Πολυ δυσκολα. Θα εισαι καβάλα ολοκληρος πανω στο γκάζι για να κάνεις οτιδηποτε. Αν ειχε καμια 90αρα αλογα (ειπαμε γιατι ειμαι γληγορος και βαζω φωτια στον δρομο) θα κινουνταν αξιοπρεπως.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#605793
REALZEUS έγραψε:
kostis20 έγραψε:Ναι οι αλλαγές στη χωρητικότητα βενζίνης στα vag ,έγιναν λόγω νομοθεσίας.Δεν εγιναν για τεχνικούς λόγους.


Έγιναν ούτως ώστε να θεωρείται αυτοκίνητο μονού καυσίμου και να μετριούνται οι εκπομπές μόνο με το αέριο και όχι και με την βενζίνη.


kostis20 έγραψε:Αμφιβάλλω ότι το panda θα έχει 40 Lt ρεζερβουάρ βενζίνης...


Τι εννοείς;
Εννοώ ότι και αυτό νομίζω έχει μικρό ρεζερβουάρ βενζίνης ώστε να πληρούνται οι νομοθετικές προϋποθέσεις που ανέφερες.editΤωρα είδα κάπου ότι έχει 35 Lt...
Δε ξέρω αν έχει αλλάξει τελευταία αυτό το νούμερο.

< A3003 >