Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By elteo
#606700
kostis20 έγραψε:Έχουν αλλά 5 ,ναι πέντε αυτοκίνητα στην οικογένεια..Ο σύζυγος κυκλοφορεί με 166 V6 T ΄ :lol: Πόσο να καιει? :ninja: και Guilleta mjet!
Επίσης εχουν αλλά 3 Ιταλικά χωρίς πινακίδες :inlove: :inlove:


Ότι να ναι δηλαδή. :s_shout
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#606712 Ναι.Εντωμεταξυ το ένα από τα απινακιδωτα μάλλον είναι f355...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#606716 Μπράβο στα παιδιά :metalo:

Βέβαια να έχεις τόσα λεφτά και να παλεύεις με τα αέρια χωρίς δίκτυο διανομής είναι κουλό, αλλά γούστα καπέλα
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#606750 Δεν είναι και παιδιά :lol: ...Απλά είναι τρελά Ιταλόφιλοι. Έχουν σπουδάσει Ιταλία και διατηρούν ακόμα πολλούς δεσμούς με τη χώρα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#611493 Νομίζω ήρθε η ώρα να γράψω μερικά λόγια για το 500Χ μιας και φτάσαμε ήδη τις 9000km.Θυμίζω 500Χ f/l 1,3 TCT.
Καταρχήν να πω ότι το αμάξι είναι κουκλάκι.Ειδικά το χρώμα αποδείχθηκε τρελή επιτυχία,ενώ τα φώτα LED κάνουν το μπροστινό μέρος ακόμα πιο ξεχωριστό.Ακόμα και τόσα χρόνια μετά ακόμα τραβάει βλέμματα στο δρόμο.Η γυναίκα έχει ξετρελαθεί οπότε στόχος επιτευχθεί...
Το εσωτερικό επίσης κουκλί.Πολύ ωραίο και πρακτικό.Η έλλειψη υποβραχιονίου είναι μειονέκτημα ,αλλά κάπως ισοσκελίζεται από τα δύο ντουλαπάκια,τα οποία όμως δεν είναι φωτιζόμενα.Οι πλαϊνές θήκες στις πόρτες επίσης τεράστιες μιας και χωράνε μεγάλα μπουκάλια νερού.
Οι χώροι μια χαρά για 4 αλλά και 5.Το πορτ μπαγκαζ επίσης καλό. Έχει τεράστιο ύψος μέχρι την εταζέρα,μιας και υπάρχει μόνο κιτ επισκευής. Πρώτη φορά βάζω τις βαλίτσες όρθιες!
Η ποιότητα των υλικών στο ταμπλώ και στις πόρτες άριστη,αλλά πιο χαμηλά όχι και τόσο.Ειδικά οι μοκέτες στο πίσω δάπεδο είναι κακής ποιότητας και "μαλλιαζουν" όταν χρησιμοποιείται ηλεκτρική σκούπα..Ενω καθαρίζουν σχετικά δύσκολα από άμμο πχ.Επίσης με χαλάει πολύ που οι μπροστινές ζώνες ασφαλείας στηρίζονται σε εμφανές συρματόσχοινο...
Επίσης ο υπολογιστής ταξιδίου είναι λίγο περίεργος.Δεν υπάρχει ξεχωριστός μερικός χιλιομετρητης και όταν είναι ενεργοποιημένη η αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας ,δε βλέπεις ούτε το γενικό χιλιομετρητητη. :dizzy:
Το άλλο κουφό είναι ότι και οι δύο υπολογιστές ταξιδιού Α &Β μηδενίζουν μόνο χειροκίνητα .Θα μπορούσε ο Α πχ να μηδενίζει κάθε φορά που το αυτοκίνητο μένει ακίνητο πάνω από δύο ώρες πχ...
Άλλο ένα ενοχλητικό πράγμα είναι πως τα παράθυρα και η ηλιοροφή δε κλείνουν απο το κλειδί ενώ αν έχεις αφήσει κάποιο ανοιχτό και το καταλάβεις αφού έχεις ανοίξει κάποια πόρτα ,δε μπορείς να το κλείσεις.Πρέπει υποχρεωτικά να ξαναβάλεις το κλειδί στη μίζα και να το γυρίσεις στο on...
Πάμε στα πιο ουσιαστικά τώρα.Ο κινητήρας είναι άπαιχτος για 1,3.Πολύ δυνατός και εύστροφος ,με ωραίο ήχο.Τραβάει πολύ δυνατά από τις 2000σαλ και πάνω χωρίς να είναι ανύπαρκτος χαμηλά.Το κιβώτιο μια χαρά .Ανεβάζει απίστευτα γρήγορα αλλά θέλει λίγο παραπάνω πάτημα για να κατεβάσει. Έχω παρατηρήσει ότι δουλεύει πιο καλά όταν ζεσταθεί λιγάκι.Επίσης υπάρχει και η χειροκίνητη λειτουργία η οποία παραδόξως είναι πολύ άμεση .Δεν θυμάμαι άλλο κιβώτιο να έχει τόσο άμεση τη χειροκίνητη λειτουργία.Τα αρνητικά είναι οτι δεν υπάρχει sport πρόγραμμα και ότι θα ήθελα μια πιο μακρυά 6η ή 7η ταχύτητα.
Στην εθνική πας άνετα με 140 ή και 160 ,αλλά από εκεί και πάνω νιώθεις τον αέρα να σε φρενάρει.Να πω την αλήθεια νομίζω ότι εκεί γύρω στα 140 είναι η καλύτερη ταχύτητα ταξιδιού του.
Σε κατανάλωση είμαστε γύρω στα 8,5 lt/100Km .Με χρήση κυρίως στη πόλη αλλά και 4-5 ταξιδάκια.
Η αλήθεια είναι ότι θα το ήθελα λίγο πιο οικονομικό και η οικονομία του diesel είναι δελεαστική ,αλλά μόλις είδα τις επιδόσεις του diesel μου έφυγε κάθε αμφιβολία.Με τίποτα δε θα ήθελα το αμάξι πιο αργό.Νομίζω ότι ο 1,3 είναι ότι πρέπει για το βάρος και την αεροδυναμική του.
Στο δρόμο τώρα είναι λίγο σφιχτό ,αλλά και αρκετά άνετο.Σίγουρα έχουν γίνει αλλαγές σto F/L.Ίσως να είναι λίγο πιο απότομη η επαναφορά,ενώ έχει και μια ευαισθησία στις συνεχόμενες ανωμαλίες αλλά γενικά είναι πολύ άνετο ακόμα και στο χώμα .Ναι το έβαλα και σε χωματόδρομους και πάει αρκετά καλά ,ενώ δε βρίσκει κάτω με τίποτα είναι πολύ ψηλό.
Στις στροφές δε το έχω πιέσει και πολύ ακόμα αλλά δε γέρνει και πολύ.Προφανώς από κάποιο σημείο και μετά θα υποστρέφει ...
Τέλος όλα τα συστήματα ασφαλείας λειτουργούν τέλεια χωρίς να ενεργοποιούνται άσκοπα.Ειδικά το αυτόματο φρενάρισμα τα έβγαλε ήδη τα λεφτά του καθώς με γλύτωσε στο τσακ ένα βράδυ.Επίσης πολύ καλά τα φώτα LED σε συνδυασμό με το highbeam assist το οποίο δουλεύει τέλεια.
Εν κατακλείδι είμαστε πολύ ευχαριστημένοι με την αγορά ειδικά και σε συνδυασμό με τη καλή τιμή και τον απίστευτο εξοπλισμό.Ουσιαστικά είναι ένα αυτοκίνητο που θα μπορούσε να ήταν και το μοναδικό αυτοκίνητο της οικογένειας,το καλοκαίρι ήμουν έτοιμος να το πάρω στην Ιταλία.... :metalo: :metalo:
PS1.Δε μπήκα σε καμία σύγκριση με το Α5 για να μη με βαρέσετε....Βέβαια δεν υπάρχει και καμία σύγκριση.
Βέβαια το αντίστοιχο κάνει 60-70 Κ σήμερα όταν το fiat κάνει 22..
PS2 .Επίσης δε μπήκα σε καμία σύγκριση με την Χ1 γιατί θα ήταν κουραστικό. ....Η τελική μου άποψη είναι οτι η Χ1 δεν αξίζει με τίποτα στα 35Κ. Ουσιαστικά το μόνο σημείο που υπερέχει του Φιατ είναι ο εσωτερικός διάκοσμος και η ορατή ποιότητα των υλικών.Στα υπόλοιπα σημεία ή υπάρχει ισοπαλία (κιβώτιο) ή το Fiat είναι πολύ καλύτερο(κινητήρας+ design+εξοπλισμός) ή λίγο καλύτερο (ανάρτηση).
Αυτά .Σας το χρώσταγα. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#612265 Μια συγχώνευση με τα τοπικά των Peugeot και της Citroen να γίνει και δω παρακαλώ.
:rtfm:

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By kouladi
#612268
Focusman91 έγραψε:Μια συγχώνευση με τα τοπικά των Peugeot και της Citroen να γίνει και δω παρακαλώ.
:rtfm:

< Note 8 >


Είναι μετά τα μεσάνυχτα, δεν μπορώ να κοιμηθώ μετά από αυτά τα νέα και μπαίνεις εσύ να ξύσεις πληγές ε;

Εάν η επόμενη Giulia έχει πάτωμα από 508 δεν νομίζω ότι θα μπορέσω να το αντέξω.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#612270 Η αρχή μιας νέας εποχής, μια Giulia με τιμόνι Opel και στήσιμο Citroen!
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#612283 Εάν υπάρχει ένας Όμιλος αυτή τη στιγμή που και πολύ ενδιαφέροντα αυτοκίνητα βγάζει αλλά είναι και περιποιημένος οικονομικά, αυτός είναι η PSA. Οπότε εφόσον η συγχώνευση για την FCA είναι αναπόφευκτη μιας και είναι χαβαλέδες οι άνθρωποι της Fiat και δε μπορούν μόνοι τους, δε βρίσκω καλύτερη επιλογή από τους γάλλοι.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#612290 Μια τέτοια συγχώνευση βγάζει νόημα πάντως γιατί υπάρχει πολύ καλή αλληλοκάλυψη. Και η FIAT έχει πολύ ενδιαφέροντες πλατφόρμες που δεν έχει η PSA , εγώ θα έβλεπα το 508 με πάτωμα Giulia και όχι το αντίθετο, μην ξεχνάμε πως η Peugeot κάποτε έβγαζε σοβαρές μεγάλες μπερλίνες και ήταν και πισωκίνητες.
Εικόνα
αλλά και ωραία coupe:
Εικόνα
Και φυσικά, η FIAT φέρνει μαζί της τον αμερικάνικο βραχίονα, ενώ η PSA έχει πατήσει με τα δύο πόδια σε αγορές όπως η Κίνα, το Ιράν και νομίζω και σε αρκετές αφρικανικές.
Γενικώς, βλέποντάς το απ' έξω, δείχνει συμφέρον και για τους δύο. Και έτσι θα αντιμετωπίσουν καλύτερα την λαίλαπα της ηλεκτροκίνησης (που η PSA ήδη το πάει πολύ καλά...).
:s_dance :s_gamer
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#612362 Fiat Chrysler Automobiles shares surged while Peugeot plunged in otherwise listless European stock markets on Thursday.

Fiat Chrysler FCA, jumped +8.70% while Peugeot UG, fell 12% as the two companies said they would come together in a 50-50 merger, with FCA shareholders also getting a special dividend of 5.5 billion euros and Peugeot distributing its 46% stake in car parts supplier Faurecia EO, -2.33% to its shareholders. Faurecia shares fell 2.5%.

“Adjusted for differences in market cap and distribution, we estimate PSA is paying a 32% premium to take control of FCA and its shareholders assume more market risk,” said analysts at Jefferies.

Renault RNO, -3.33% , which previously tried to merge with Fiat, fell 3.4%.

https://www.marketwatch.com/story/fiat- ... yptr=yahoo
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#617241
elteo έγραψε:
kostis20 έγραψε:Έχουν αλλά 5 ,ναι πέντε αυτοκίνητα στην οικογένεια..Ο σύζυγος κυκλοφορεί με 166 V6 T ΄ :lol: Πόσο να καιει? :ninja: και Guilleta mjet!
Επίσης εχουν αλλά 3 Ιταλικά χωρίς πινακίδες :inlove: :inlove:


Ότι να ναι δηλαδή. :s_shout

Xθες ήμουνα με τα "παιδιά" και συζητάνε για Stelvio.Ναι αυτοι με το Panda CNG... :inlove:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#624816 To ΣΚ έκανα και update τους χάρτες στο Tom Tom .8GB σε USB ,κράτησε 30 min.Επίσης κοίταξα λίγο και το app Uconnect.Πολύ καλή λειτουργία δίνει πληροφορίες για service ,καύσιμο ,πίεση ελαστικών ενώ μπορείς να εντοπίσεις που βρίσκεται το αυτοκίνητο .Παρατήρησα ότι για να παίρνει ίντερνετ το αυτοκίνητο και να έχει πληροφορίες για κίνηση, καιρό κτλ πρέπει να έχει συνδεθεί και με το Uconnect app ,δε φτάνει η απλή σύνδεση με το Bluetooth η οποία γίνεται αυτόματα.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#625503 Δε ξέρω ...Μια χαρά δουλεύει και το Tom Tom .Και σου βγάζει και οπτικη ειδοποίηση και στη κεντρική οθόνη ανάμεσα στα όργανα.
Άσε που βαριέμαι λίγο να συνδέω το κινητό με το καλώδιο.

< A3003 >