Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By gianik
#245 Για να μαζευομαστε σιγα σιγα οι λατρεις της Τσεχας.. :s_yes
Τελευταία επεξεργασία από JasonLouk και 03 Σεπ 2014, 09:28, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά Αιτία: Διόρθωση τίτλου για λόγους ομοιογένειας
Άβαταρ μέλους
By Nikos!
#9263 Είδα ένα τέτοιο στο ΙΚΕΑ σήμερα, ακριβώς έτσι...μαύρο, xenon, combi...πολύ ωραίο!

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By gianik
#10065 Που να δεις το καινουριο σε εκδοση scout.. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By gianik
#10234 Image :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Chuckie V2.0
#26022 Να δώσω και εγώ το παρόν, Τσέχα Octavia mk2, μαυρη.
Αγοράσθηκε μεταχειρισμένη, καθώς το προηγούμενο (Astra H) είχε αρχίσει να κουράζει με το μικρό πορτ μπαγκαζ και την ξερή ανάρτηση (σε διαδρομές >30min είχαμε σίγουρη "ρουκετα" από την μικρή).

Μετα από 20 έτη κατοχής και οδήγησης όλων (πλην της τελευταίας γενιας) Astra, μπορώ να πω ότι η Τσέχα με εξέπληξε γεικά ευχάριστα. Σαν ποιότητα κατασκευης και στην καμπινα, είναι ισάξια του (πρωην) Astra H μου, ίσως σε μερικά πλαστικά (πχ χερούλια πορτας) να έκαναν λίγο οικονομία. Επίσης, μου δίνει ένα κλικ κατω σε ηχομόνωση, αυτές ειναι και οι μονες γκρινιες μου. Τριξιμο κανενα (69.000 χλμ ειχε, μοντ 8/2008) και φυσικά τεράστιο πορτ μπαγκαζ :metalo:
Σαν ποιότητα κύλισης, είναι σαφέστατα ανωτερή από το προηγουμενο Astra H 1.6T έκδοση sport με 17αρες, παρόλο που και αυτη εχει 17αρια και sport στησιμο (έκδοση VRS Motorsport, 2.0t 240ps). Η μικρή έκοψε τις ρουκετες, η συμβια που συχνα καθεται με την μικρη πισω, ανεφερε οτι δεν την ζαλιζει ποια και δεν κοπαναει.

Οδηγικα τωρα. Ακουγα οτι τα Opel δεν στριβουν, ενταξει, υπερβολες, τουλάχιστον μεχρι και το Astra H 1.8. (πριν ειχα Astra F 1.4, Astra G 1.4). Πέρασα μετά στο Astra H 1.6T Sport, όπου εκεί όντως, σε σχεση με την ιπποδυναμη, είδα τουλάχιστον το sport πλαισιο της εκδοσης να μενει πισω. Εξηγουμαι: μαμα με 16αρες ζαντες, ο παλαιας κοπης turbo Κινητηρας έβγαζε για πλάκα μούτρα και σπινιάριζε μέσα στην στροφη. Νωχελικός κάτω από τις 2500 στροφές, ξεσπούσε (με το overboost) έντονα και μετα ψηλά ψόφαγε πάλι. Μπηκαν 17αρια Opel εργαστασιακά, τα οποία βελτίωσαν την κατάσταση και το κράτημα στις στροφές, έμαθα και λιγο τα τερτίπια του, αλλά συνέχεια ήμουν με μία αίσθηση ότι ο κώλος ήταν έτοιμος να ξεκολλήσει (το έχω φάει σε στροφη και εσωθην απο το ESP), το δε τιμόνι εκει στο οριο (και λιγο νωριτερα) απλά αποχαιρετούσε και με άφηνε να μαντεύω. Αλλά τα είχα συνηθίσει και πήγαινα...

Η Τσέχα, αμέσως μου έδωσε την εντυπωση οτι "το είχε", ίσως και τα (μερικά, όχι όλα) γονίδια της συγκεκριμένης έκδοσης από το ομόσταβλο GTI MK5 να έπαιξαν τον ρολο τους. Το τιμόνι πάντα εκει (δοκιμες στις ίδιες στροφες και συνθηκες με την αστέρο), δεν φοβίζει, τραβάει μάλιστα λίγο τα μούτρα προς τα μέσα της στροφής. Σίγουρα δεν ειναι έτη φωτός μπροστά, αλλά μου έδωσε ένα κλικ μεγαλύτερο περιθώρειο και ασφάλεια.

Οπότε overall, καλή επιλογή, ειδικά αν παρει κανεις υπόψη την (εγκληματικά) χαμηλή τιμή που το λήστεψα... εε... σορυ, το αγόρασα.

More to come, και με την συνδρομη του Prof, με Mods κτλ που έγιναν πάνω στην Τσέχα
Άβαταρ μέλους
By prof
#26818 Πάντα είχα στο νου μου ότι οι Τσεχες είναι "δυνατές" αλλά εδώ παραγινε! Ένα προγραμμα έδωσε πολύ αγριάδα. Ο 200αρης στα golf gti mkv είναι ένας πολύ καλός κινητήρας. Στην συγκεκριμένη έκδοση όμως της Τσεχας, που οδήγησα για λίγο, μετατρέπεται σε θηρίο. Παθαίνει μια "υστερία", με την καλή την έννοια (που λέει και ο δήμαρχος Μαραθώνα), κάπου μεταξύ 4-5κ στροφές.



Από εκεί και έπειτα, μέσες άκρες γνωστά. Η προσθήκη του πορτ μπαγκαζ επιτρέπει την μετατροπή ενός γρήγορου αυτοκινήτου σε ένα "πλήρες" οικογενειακό. Στο πορτ μπαγκαζ χωράνε τα πάντα για ένα μεγάλο ταξίδι, συν μια μπανιερα και δυο πτώματα (τζαστ κιντινγκ :) ). Ήσυχο σχήμα, κλασικό σύγχρονο στήσιμο για το γκρουπ, άνετοι χώροι. Τα έγραψε αναλυτικοτερα ο άνωθεν.



Στο συγκεκριμένο έγιναν αρκετές προσθήκες έξτρα που ίσως θα έπρεπε να υπαρξουν σε ένα ξεχωριστό νήμα σαν αναφορά για όποιον θέλει να προσθέσει κάτι ανάλογο, για να μην γεμιζει εδώ.



Καλώς ήλθες λοιπόν Τσακι στην φιλόξενη αγκαλιά του Γκρουπ. :)

Via Lumia 930
Άβαταρ μέλους
By bujinkan
#27005 τσακι τι χρονολογίας είναι. ? Εγώ έχω το combi 4X4 2002 ABT 200ps. κουβαλάει 220 χ χλμ και είναι άψογο

sent from my cave with smoke signals
Άβαταρ μέλους
By Chuckie V2.0
#27419 Είναι 8/2008 πρώτη άδεια κυκλοφορίας, τώρα έχω 73k χλμ.
Μία μικρή αναφορά στα retrofit (original VW ανταλλακτικά) που έγιναν καθως και μερικα μη εργοστασιακά:

-Αντικατάσταση του λεπρού RADIO CD με το Skoda RNS510 Colombus, 2014 Version, LED οθόνη αφής, με SD Card reader, σκληρό δίσκο, δυνατότητα αναπαραγωγής MP3, DVD Video, Navigation χάρτες 2014 και όλη την Ευρώπη και Ελλάδα φυσικά.
Κόστος περίπου 700 ευρώ (κόστος μονάδας από e-bay, bezel στην κονσόλα από Skoda για να ταιριάξει ακριβώς, τοποθέτηση και προγραμματισμός από Skoda). Είναι πανεύκολο να το βάλεις και μόνος σου, οποιος θέλει βάζω και έναν οδηγό. Η GPS κεραία μπορεί να μπει είτε μέσα στο ταμπλό, είτε έξω πχ δεξια σε μια γωνία ,ίσα που φαίνεται, ή αν δεν βαριέται καποιος, ξήλωμα A Pillar, καλώδιο και χώσιμο στην πλαφονιέρα. Θέλει προγραμματισμό στην Skoda (με το VAS) ή στο σπίτι με Laptop με το VCDS (που τυγχάνει να έχω δανεικό από Prof)

-Εργοστασιακό Bluetooth, με εγκατάσταση μικροφώνου στην προβλεπόμενη θέση στην πλαφονιέρα (κρυφό, εργοστασιακό, δεν φαίνεται). Part Number 5k0035730F, είναι το ποιο σύγχρονο που μπορεί να δουλέψει και να κάνει pair μέσω Colombus, χωρίς την ανάγκη οθόνης Maxi Dot στο cluster οργάνων. Το νεότερο 3c8 part number, αν και ικανότερο, θέλει Maxi Dot. Αγοράστηκε περίπου 180 ευρώ από ebay, μαζί με θήκη για την εργοστασιακη τοποθέτηση (μπαίνει σε ειδική θέση κάτω απο το κάθισμα του συνοδηγου), μαζι με vw μικρόφωνο και το harness (καλωδίωση). Εδω καλυτερα να γίνει σε Skoda, έχει δουλειά, θα πάρουν κανα 70-80 ευρώ. Χρειάζεται και αυτό προγραμματισμό, αλλά το κάνει μια χαρά το VCDS.

-Cruise Control, τοποθέτηση και προγραμματισμός, αυτό καλύτερα στην αντιπροσωπία, είναι μανικι ακόμη και για αυτους. Κόστος μοχλοδιακόπτη κανα 50-70 ευρώ από ebay με λίγο ψάξιμο, αλλιως νομίζω κανα 150 από αντιπροσωπία.

-Εγκατάσταση Xenon Kit, μην βαράτε, έχει φανάρια projectors, δεν στραβώνουν, κόβει και την αριστερή δέσμη λιγο ποιο χαμηλά, για να μην στραβώνει τους απέναντι. Εγκατάσταση ένα Σαββατο πρωι με τον Prof, με τυρόπιτα και καφέδες. Προγραμματισμός επιτόπου με το Laptop και VCDS. Μπήκε Non Canbus Kit (δλδ χωρίς αντίσταση που ξεγελάει το Canbus για να μην βγάζει καμμένη λαμπα). Το Kit συνίσταται non canbus, γιατι τα canbus έχουν την κακη συνήθεια σε βάθος χρονου να επιβαρύνουν το canbus και να καινε controllers (πρωτος χαιρεταει αυτος που εχει υπο ευθυνη και τα front wipers). Προγραμματισμός σε VCDS για Xenon without shutter και ξε-tick το Cold light check και έτοιμος. Κοστος 60 ευρώ από Ebay, τρομερό kit, το έχουν βάλει όλοι στο Briskoda, + τυροπιτες καφέδες.

-Προγραμματισμός στο VCDS για auto door lock μετά τα 15km, κόστος μηδέν, αυτόματο κλείδωμα πορτων με την εκκίνηση.

- Meta συναγερμός και park pilot (του κ@λου). Μελλοντικό upgrade του park pilot (έχει ηδη βρει το kit στο Skodateile), με εργοστασιακο kit εμπρος πίσω, με ένδειξη στο columbus... Αναμένω το Ninja budget (κρυφο μη ανανγνωρίσιμο και below the radar budget, που δεν θα γίνει αντιληπτό από την συμβια και δεν θα επιβαρύνει τον προϋπολογισμο)

-More to come.... Future tasks ειναι η αλλαγη του πινακα οργανων με έναν με Maxi Dot και τοποθετηση εργοστασιακων Xenon (έχω βρει τα φανάρια, κάποιους αισθητήρες κτλ, μόλις μαζευτουν ολα και μπουν ενημερώνω).

Όποιος θελει παραπάνω πληροφορίες και how to για κάτι συγκεκριμενο από τα παραπάνω, Let me know
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#27455 Καλά χιλιόμετρα και μη περιμένεις ερωτήσεις γιατί το ποστ σου είναι χρήσιμο

I just used my Surface Pro
Άβαταρ μέλους
By gianik
#38928 Chackie υπαρχει πιο φτηνη λυση για bluetooth?υπ οψιν εχω το bollero..
Άβαταρ μέλους
By HighFidelity
#38983 Να θυμίσω πως έχουμε στα Τεχνικά ενότητα για DIY, θα πολύ ωραίο να μπουν εκεί αυτές οι ωραίες μόντες του chackie.
Άβαταρ μέλους
By Chuckie V2.0
#39191 giannik1977: Στην αντιπροσωπια βαζουν ενα bluetooth νομιζω meta, δεν ξερω ομως τι intergration εχει με το αυτοκινητο.
Κοστος μου ειχαν πει 150 ευρω, οπότε πήγα για την OEM εργοστασιακη λύση.
Το bolero εχει κουμπακι Phone, αρα γιατι δεν πας για την ίδια λυση και εσυ? Εχεις maxi dot? Ή πολυλειτουργικό τιμόνι MFSW? Αν ναι, μαλλον θα σου κανει και η νεα γενια 3C8xxxx, ειναι premium bluetooth, υποστηριζει RSAP (αν εχεις συμβατο κινητο, όχι μηλο), μπορεις να κανεις bluetooth streaming μουσικη από το κινητο στην μοναδα, σε Mode RSAP και αν εχεις πχ 3G, σου φτιαχνει WiFi hotspot στο αμαξι, υποστηρίζει SMS (τα βλεπεις και στην maxi dot) κτλ.
Αν δεν εχεις (και κακως σου ανοιξα την ορεξη), αυτο που πηρα εγω ειναι το ποιο συγχρονο, που δεν θελει maxi dot για να παιξει, το χρησιμοποιεις απο την οθονη αφης του bolero. Θα σε βοηθησω αν θες, μπορω να σου δωσω links απο ebay, με το τι να παρεις...
ots
HighFidelity: Ναι, θα φτιαξω για καθε mod ενα οδηγο με λεπτομερεια. Φωτος θα δανειστω από το net, screenshots από τον προγραμματισμο με VCDS θα βγαλω δικα μου, βημα βημα. Τωρα που ειπα VCDS, να θυμηθω αυριο να προγραμματισω τα εξης:
-Με την εξοδο του κλειδιου από την μιζα, αυτοματο ξεκλειδωμα των ασφαλειων
-Να καταργησω την "ζευξη" αριστερου και δεξιου καθρεφτη (οταν καταβαζεις τον αριστερο στην οπισθεν, κατεβαζει ταυροχρονα και τον δεξι...)
Άβαταρ μέλους
By gianik
#39214 Πω ρε γμτ , εισαι ο πιο ακαταλληλος ανθρωπος για την περιπτωση μου (ειρωνικα το λεω φυσικα , αλλα ρε μπαγασα με ξεσηκωσες..). :thumbsup:
Λοιπον :
1.maxi dot δεν ειναι η μικρη οθονουλα μεσα στο καντραν; ΕΧΩ..
2. Τιμονι με χειριστηρια ενσωματωμενα εννοεις;ΕΧΩ..
3. Για να σε βοηθησω το οχημα ειναι μοντ. 2011

Βασικα το bluetooth το θελω οταν χτυπαει το κινητο να χαμηλωνει η μουσικη κ να κιλαω κ να ακουω απο τα ηχεια του αυτ/του.Ζηταω πολλα;
Περιμενω link για ebay κ αν μπορεις υπολογισμο συνολικου κοστους.. :s_thumbsup