Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By g8777
#781039 Συνηθως τετοιου ειδους "δωρακια" απο την αντιπροσωπεια ειναι κινεζιες της κακιας ωρας ( συναγερμοι, αισθητηρες παρκαρισματος) που περισσοτερα προβληματα δημιουργουν παρα λυνουν.

Εγω θα ζητουσα δωρο φιμε τζαμια.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#781053
g8777 έγραψε:Συνηθως τετοιου ειδους "δωρακια" απο την αντιπροσωπεια ειναι κινεζιες της κακιας ωρας ( συναγερμοι, αισθητηρες παρκαρισματος) που περισσοτερα προβληματα δημιουργουν παρα λυνουν.

Εγω θα ζητουσα δωρο φιμε τζαμια.
Δεν είναι δωράκι ρε τράγο, το πλερωσα. Υποτίθεται για να μη τρέχω μετά και έχω το αμάξι παρκαρισμένο αντί να μοιράζει εμπόρευμα σε όλη τη βόρεια Ελλάδα. Αλλά νταξ, παντού τριμπουρδελοι, μη πω τετραμπουρδελοι
Άβαταρ μέλους
By g8777
#781054 Τι εννοεις;

ΠΛΗΡΩΣΕΣ για after market αισθητηρα παρκαρισματος;

Ερχομαι.
Άβαταρ μέλους
By edmond
#781055 Βασικά το ότι δεν είναι κλειστή πόρτα αλλά τζάμι, μπορεί άνετα να είναι λόγος να μην παραλάβεις.
Προσωπικά θα με πείραζε να έχει πρόσβαση κάποιος απλά σπάζοντας ένα τζάμι. Η λαμαρίνα, ε, όσο να ναι είναι πιο ασφαλής.
Έχει και υαλοκαθαριστήρα κανονικά δλδ?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#781060
saxon_747 έγραψε: Αλλά νταξ, παντού τριμπουρδελοι, μη πω τετραμπουρδελοι


αυτα ειναι πταισματα ρε μαστορα.
Εδω ειχαμε πληρωσει ολοκηρο αυτοκινητο,ειχανε (αυτοι οι ιδιοι) κλεισει ραντεβου στο υπουργειο συγκοινωνιων,και οταν φτασαμε Ντισελντορφ και λεω ειμαι ο Ντιμβης και ηρθαμε να παραλαβουμε το κλιο,με κοιταγαν σαν εξωγηινο. :lol:
4 μπαρ στο ρελαντι,και 4 εγκεφαλικα επιτοπου λαιμαι. :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#781062
g8777 έγραψε:Τι εννοεις;

ΠΛΗΡΩΣΕΣ για after market αισθητηρα παρκαρισματος;

Ερχομαι.
Πλήρωσα για να είναι έτοιμο με την παραλαβή ρε, όχι γιατί θα είναι "αντιπροσωπείας".
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#788037 Εικόνα

Ψαχνω να βρω ενα πλαστικο που μου εχει φυγει απο την πισω δεξια πλευρα,σαν λασπωτηρακι για το MK7,5,σαν αυτο στην φωτογραφια επανω,αλλα δεν μπορω να διακρινω καποιον κωδικο ανταλλακτικου,να περασω απο καμια αντιπροσωπεια η θα με γδαρουν για ενα πλαστικο? Η τον καταλογο με τους κωδικους των ανταλλακτικων για το μοντελο ισως.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#790297 Αυτοκίνητα για ρακοσυλλέκτες
Άβαταρ μέλους
By nomarxis
#798502 Από τον περασμένο Ιούνιο, στη κατοχή μου ένα Grand C Max 2.0 TDCI Automat. Titanium έκδοση, Μοντέλο 01.2017. Με 170000χιλ ο μηχανικός που το είδε ( ευχαριστώ Koubeast) είπε πως είναι μια χαρά.
Τα σέρβις όλα στην ώρα τους, καθώς εταιρικό, έκανα με το που το πήρα αλλαγή στα λάδια κιβωτίου καθώς στα 180000χιλ ήταν προγραμματισμένη και τακάκια μπροστά.
Οι σκουριές από κάτω για 5 χειμώνες είναι σε λογικά πλαίσια και το αμάξωμα έχει μόνο ένα πρόχειρο διόρθωμα από χτύπημα στη συρόμενη αριστερά που πρέπει άμεσα να βαφτεί σωστά.
Μία καμμένη Xenon αλλάχτηκε με όχι γνήσια (250€ η γνήσια) και η διαφορετική απόχρωση φαίνεται.

Το Ford προτιμήθηκε για το μέγεθος, ευκολία συρόμενων πορτών, χώρων, αυτόματου και της τιμής που ήταν προς τις χαμηλές της αγοράς, τότε.
Πάντως αν πουλήσω τώρα παίρνω τα λεφτά μου, ίσως και παραπάνω..η αγορά μεταχειρισμένου ανθεί.

Το αυτοκίνητο θα συγκριθεί με το απερχόμενο 218d Active Tourer:
Πλεονεκτήματα:
1) Οι χώροι λογικό, μιας και είναι Grand ενώ η BMW δεν ήταν. Με 10 εκατοστά μόνο μεγαλύτερο μήκος. Όχι ότι ήταν μικρή η BMW , αλλά δεν ήταν ο σκοπός της αυτός. Όπως και το Ford δε φτάνει τους Γάλλους.
2) Φώτα...ναι, έχει αυτά τα ενεργά νομίζω τα λένε, που όταν ανάβουν κάνουν κάτι ρυθμικά που όταν βγήκε το Tesla θα έπρεπε να ντρέπεται. Είναι μάλλον τεστ για τον μηχανισμό. Δεν είχα οδηγήσει ξανά με φώτα που στρίβουν. Μαζί με τα φώτα γωνίας πράγματι στις στροφές έχω άλλη οπτική. Δεν έχουν τη καθαρότητα και ένταση των Led της BMW , αλλά κερδίζουν στις στροφές.
3) Συρόμενες πόρτες=Ξεγνοιασιά. Δεν είναι αυτόματες, δεν έχουν αποθηκευτικούς χώρους, αλλά για παιδιά και μικρά πλέον σε διαστάσεις πάρκινγκ, είναι ότι πρέπει. Έβγαλε Bmax & GrCmax με συρόμενες αυτή η εταιρεία και στα μεγάλα έβαλε κανονικές.. εκεί έχασε από το group Sharan-Alhambra.

Αυτά τα θετικά

Μειονεκτήματα:
1) Κινητήρας. Ίδιας χρονολογίας μοντέλα με άλλης νοοτροπίας νομίζω κινητήρες. Το Ford δεν έχει προγράμματα απόκρισης, δεν έχει σκαλοπάτι στο γκάζι, έχει ένα σπαστικό on-off στην εκκίνηση, καίει 1 l/100km παραπάνω (καμιά 200 κιλά βαρύτερο) και ακούγεται μέσα έξω περισσότερο. Η BMW πράγματι στην άνθη της νιότης της, με στρωμένη μηχανή, έδινε ωραίες στιγμές για Diesel. Ακόμη και η μεγαλύτερη ροπή του Ford δε φαίνεται.

2) Κιβώτιο ταχυτήτων.
Powershift εναντίον Aisin σημειώσατε διπλό.
Άβολος επιλογέας, άστοχος διακόπτης για χειροκίνητη λειτουργία, η συνεργασία με τον κινητήρα είναι προσανατολισμένη λογικά σε χαλαρές στιγμές. Σύμπλεξη και εκκίνηση με σκορτσαρισματα.
Μένει η αξιοπιστία να δω εάν βγουν αληθινές οι κακές φήμες του Powershift.
Μόνο θετικό η ομαλή αλλαγή 1ης- 2ας ακόμα και με κρύα λάδια.

3) Ηχοσύστημα, Multimedia.
Γεμάτο ηχεία και το Ford, αλλά σε καμία περίπτωση δε φτάνει την απόδοση του Harman Kardon. Συνδεσημοτητα μόνον Bluetooth έχουν και τα δύο, αλλά στο Ford απουσιάζει το DAB+. Επίσης πολύ αργό μενού και χάλια απόκριση στην άβολη οθόνη αφής του SYNC2.


Άνεση, και οδηγική συμπεριφορά έχουμε ισοπαλία. Μπορεί η BMW να κέρδιζε σε σπορ εκφάνσεις, αλλά αυτό κυρίως του καλύτερου κινητήρα και κιβωτίου. Το Ford έχει εξίσου βαρύ και καλό τιμόνι, ισάξια φρένα και στρίβει ωραία σε ανοιχτές και κλειστές καμπές. Εικόνα

Gesendet von meinem M2102J20SG mit Tapatalk
Άβαταρ μέλους
By mirage
#798514 Καλοτάξιδο!
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#798523
bibendum έγραψε:Ο koubeast έχει άκρες και στην Ελβετία;


στη νυκτα της Ελβετιας να δεις τι εχει.
Άβαταρ μέλους
By Arrow
#798524 Αν δεν υπήρχε koubeast θα έπρεπε να τον ανακαλύψουμε!

Sent from hell >