Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#8291 Στο αγαπημένο σου οπελ φόρουμ πήγαινε αυτό, όχι εδώ
Άβαταρ μέλους
By gakost
#10404 Για το 2λιτρο focus του 07 (c307 κινητήρα) τι ξέρουμε;
Άβαταρ μέλους
By Mad_Max_Geo
#10937
gakost έγραψε:Για το 2λιτρο focus του 07 (c307 κινητήρα) τι ξέρουμε;



Τι θες να μαθεις???
Άβαταρ μέλους
By drdino
#11451
Govus έγραψε:
drdino έγραψε:
markvag έγραψε:Μένει να δούμε αν ο αμερικανικός δάκτυλος χάλασε την ανάρτηση όπως έκανε και στο focos 3...
Focus f/l για διορθώσεις. Πολύ καλό.


Πρέπει να βρεθούν επεξηγήσεις για το σημείο αυτό... Αν είναι κάτι που αλλάζεται εύκολα, πάω ΧΘΕΣ στη Ford :s_yes !


Αυξημένη ακαμψία στο μπροστινό (2 παχύτερα brackets, βελτιωμένες μέθοδοι συγκόλλησης), πιο σκληρά σινεμπλόκ και με άλλη γεωμετρία ώστε να μειώνονται ακόμα οι σχετικές μετακινήσεις υπό φορτίο, άλλα αμορτισέρ (multi valve) και γεωμετρία, άλλη χαρτογράφηση στην ηλεκτρική υποβοήθηση.

(και βελτιωμένη ηχομόνωση, παχύτερα κρύσταλλα κλπ κλπ)
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#11467
drdino έγραψε:
Govus έγραψε:
drdino έγραψε:
markvag έγραψε:Μένει να δούμε αν ο αμερικανικός δάκτυλος χάλασε την ανάρτηση όπως έκανε και στο focos 3...
Focus f/l για διορθώσεις. Πολύ καλό.


Πρέπει να βρεθούν επεξηγήσεις για το σημείο αυτό... Αν είναι κάτι που αλλάζεται εύκολα, πάω ΧΘΕΣ στη Ford :s_yes !


Αυξημένη ακαμψία στο μπροστινό (2 παχύτερα brackets, βελτιωμένες μέθοδοι συγκόλλησης), πιο σκληρά σινεμπλόκ και με άλλη γεωμετρία ώστε να μειώνονται ακόμα οι σχετικές μετακινήσεις υπό φορτίο, άλλα αμορτισέρ (multi valve) και γεωμετρία, άλλη χαρτογράφηση στην ηλεκτρική υποβοήθηση.

(και βελτιωμένη ηχομόνωση, παχύτερα κρύσταλλα κλπ κλπ)


Εικόνα

Ανάσταση!!!
Άβαταρ μέλους
By gakost
#11670
Mad_Max_Geo έγραψε:
gakost έγραψε:Για το 2λιτρο focus του 07 (c307 κινητήρα) τι ξέρουμε;



Τι θες να μαθεις???


Το κοιτούσα σαν επιλογή για μεταχειρισμένο αλλά τελικά άκυρο, Το βασικό είναι ότι κάπου διάβαζα ότι είχανε θέματα με την πολλαπλή εισαγωγής. Τέσπα ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
By johnkyr
#16262 αυτό το μοτέρ 1.5 ecoboost 182, θα μπει στο Φιεστα ST ? :s_dunno φαντάζομαι θα είναι πιο ελαφρύ από το σημερινό των 1.6
Άβαταρ μέλους
By drdino
#16271 Στο τωρινό st;
Άβαταρ μέλους
By johnkyr
#16309 ναι ... σε αυτό ...

ο 1.600 182 Hp σε σχέση με τον 1.500 182Ηp ... έχουν διαφορά σε ροπή, κατανάλωση, βάρος ? ....η ford ποια πρόοδο διαφημίσει .. ?
Άβαταρ μέλους
By drdino
#16316 Χλωμό το κόβω, ήδη έχει γίνει το mid cycle action του και δουλεύουν πάνω στο επόμενο.

Ροπή αποδίδει ελάχιστα λιγότερη, στο αμερικάνικο Fusion δε είχε λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση στο test της EPA. Δίνουν μεγάλο βάρος στο φορολογικό ατού του 1,5, αλλά νομίζω θα δούμε λεπτομέρειες μόλις γίνουν μερικές δοκιμές στον καινούριο φίκο.

Έχει διάφορες αλλαγές, όπως πχ ενσωμετατωμένη τουρμπίνα στην πολλαπλή (όπως και ο χιλιάρης έκο-ουστ), αντλία νερού μεταβαλόμενης παροχής κα.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#16317 Google is your friend

Ford confirms they cut 0.1 liter from the previous 1.6 unit's displacement, used some engineering magic, ended up with 20% better fuel economy and about 15% less emissions while maintaining power figures. Also, they save you some tax money.

The aluminum-block twin-cam 1.5-liter EcoBoost features the same integrated exhaust manifold technology as the 1.0-liter unit with direct fuel injection and variable valve timing, but the computer-controlled clutch on the belt-drive water pump and the water-cooled intercooler are unique to the 1.5.



http://jalopnik.com/fords-new-1-5-liter-ecoboost-four-will-power-the-fusio-472619876

Kαι αυτό

n February, Consumer Reports found that many of today's turbocharged engines fail to live up to their advertised promises of better fuel economy and strong performance. Ford's Fusion with 1.6-liter EcoBoost became the chief bad example, being "among the worst" in real-world mileage among midsize sedans, including some powered by conventional, non-turbo, larger-displacement, four-cylinder engines.


http://www.usatoday.com/story/money/cars/2013/05/16/ford-ecoboost-engine-problems/2168865/


Και αυτό : O νέος είναι ευρω6, το οποίο είναι και το ισχύον στάνταρντ από '9/2014

Άκουσα ένα ωραίο για την ενσωματωμένη τουρμπίνα στην πολλαπλή: 2.000 ευρώ κόστος για αντικατάσταση σε 1.000άρι Φιέστα του οποίου ο ιδιοκτήτης ευελπιστεί ότι θα καλύψει η εγγύηση. :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By drdino
#16432 Ούτε το πρώτο ούτε το τελευταίο είναι με τέτοια διαρρύθμιση. Τι έπαθε;
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#17785 Είδα σήμερα το νέο Mondeo.Πολυ ωραιο.Προφίλ θυμίζει αρκετα το δικό μου.Το μπροστινο μέρος αρκετα καλό,ενώ το πίσω θυμίζει πολύ το προηγούμενο.
Sedan δε θα βγει μάλλον. :iconcool: