Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#512979 Θα παίζουν εκπτώσεις πάντως.
Κι αν κατεβαίνει φορολογικό σκαλοπάτι, αρκετά σημαντικές.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#512980 Ο τιμοκαταλαγος παντως για το απερχομενο Focus παραμενει ιδιος.
Ποτε κυκλοφορει το νεο μοντελο;
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#512985 Δεν υπάρχουν αυτοκίνητα του παλιού να πουληθούν.
Τυπικά τον έχουν εκεί.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#512986
Νίκος Παππάς έγραψε:Ο τιμοκαταλαγος παντως για το απερχομενο Focus παραμενει ιδιος.
Ποτε κυκλοφορει το νεο μοντελο;
Δεν ξέρω πότε κυκλοφορεί, να ξέρετε πάντως ότι η Ford υποστηρίζει ότι το νέο Focus είναι premium προϊόν και θα τιμολογηθει ως τέτοιο. Οπότε να υπολογίζετε τιμές επιπέδου Golf για αρχή και να δούμε αν και πότε θα παίξουν εκπτώσεις

< >
Άβαταρ μέλους
By Govus
#513007
belgarion έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ο τιμοκαταλαγος παντως για το απερχομενο Focus παραμενει ιδιος.
Ποτε κυκλοφορει το νεο μοντελο;
Δεν ξέρω πότε κυκλοφορεί, να ξέρετε πάντως ότι η Ford υποστηρίζει ότι το νέο Focus είναι premium προϊόν και θα τιμολογηθει ως τέτοιο. Οπότε να υπολογίζετε τιμές επιπέδου Golf για αρχή και να δούμε αν και πότε θα παίξουν εκπτώσεις

< >


Ένα χιλιάρικο περίπου παραπάνω το κόστος, για την ίδια έκδοση (Cool & Connect) είτε με τον 1000άρη Ecoboost των 100 ίππων ή με τον 1.5 TDCi με τους 120, στη Γερμανία πάντα...
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#513013
belgarion έγραψε:
Νίκος Παππάς έγραψε:Ο τιμοκαταλαγος παντως για το απερχομενο Focus παραμενει ιδιος.
Ποτε κυκλοφορει το νεο μοντελο;
Δεν ξέρω πότε κυκλοφορεί, να ξέρετε πάντως ότι η Ford υποστηρίζει ότι το νέο Focus είναι premium προϊόν και θα τιμολογηθει ως τέτοιο. Οπότε να υπολογίζετε τιμές επιπέδου Golf για αρχή και να δούμε αν και πότε θα παίξουν εκπτώσεις

Εντάξει, γίναν κι αυτοί premium... Λογικό βέβαια, σου λέει από την στιγμή που πήγε η Α class στα 30+ με ημιάκαμπτο, γιατί εγώ να μην ζητήσω 2-3 χιλιαρικόπουλα πάνω; Αφού οι αγοραστές είναι μλκς!
:lol:

Νομίζω πως έχουν υποτιμήσει τους Κορεάτες πάντως όλοι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές και κάτι Τζαπόνια που πάντα μπορούν να κάνουν κάτι καινούριο.
Άβαταρ μέλους
By Asimov
#513026 Έτσι κάνει πάντα η Ford αλλά στο χρόνο επάνω αρχίζει τις εκπτώσεις.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#518565 Χρειάστηκα σωληνάκια (προς και απο ac) , ούτε απο χρυσό να ήταν , 360Ε.

Στα online shops , δεν υπάρχει απόθεμα (3 που κοίταξα)

Mτχ, car.gr κλπα, επίσης , nada.

Τι διάολο? :hmmm:

ΥΓ Fiesta 2009 1.6
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#520156
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#525881
georgetz έγραψε:Χρειάστηκα σωληνάκια (προς και απο ac) , ούτε απο χρυσό να ήταν , 360Ε.

Στα online shops , δεν υπάρχει απόθεμα (3 που κοίταξα)

Mτχ, car.gr κλπα, επίσης , nada.

Τι διάολο? :hmmm:

ΥΓ Fiesta 2009 1.6


Επανέρχομαι.
Τελικά , μετά απο λίγο διάστημα , ξαναεμφανίστηκε απόθεμα σε shops ανταλλακτικών.
Παραγγέλθηκε απο Γερμανία στα 77 ευρώ , τοπoθετήθηκε σε εξουσιοδοτημένο στη Θεσσαλονίκη, όλα καλά so far.
:metalo:
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#539137 Η Ford αποζημιώνει ιδιοκτήτες μοντέλων της με Ecoboost κινητήρες
https://www.autoblog.gr/2018/10/02/h-fo ... kinhthres/
Κάποιος απο εδω δεν αντιμετώπισε το θέμα με το σωληνάκι?? :hmmm:
Η Ford ανακοίνωσε πως θα δώσει αποζημιώσεις στους πελάτες της που διαθέτουν μοντέλα της που εξοπλίζονται με 1,0 και 1,6-λίτρων Ecoboost κινητήρες που αναγκάστηκαν να πληρώσουν οι ίδιοι τις επισκευές τους, που σε ορισμένες περιπτώσεις οδήγησαν ακόμη και σε πυρκαγιά.

Όπως αναφέρει η έρευνα του BBC, εκατοντάδες ιδιοκτήτες μοντέλων της Ford που εξοπλίζονται με 1,0 και 1,6-λίτρων Ecoboost κινητήρες, αντιμετώπισαν προβλήματα υπερθέρμανσης, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις υπήρξε και πυρκαγιά.

Αρχικά η Ford δεν είχε παραδεχτεί πως το πρόβλημα οφείλεται σε δική της υπαιτιότητα, αναγκάζοντας τους ιδιοκτήτες των μοντέλων να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη. Τελικά η Μπλε Οβάλ εταιρία αναγκάστηκε να δηλώνει πως θα αποζημιώσει πλήρως τους πελάτες της, υποστηρίζοντας πως τα προβλήματα των δύο κινητήρων είναι άσχετα μεταξύ τους.
Ο 1.600αρης Ecoboost κινητήρας αντιμετωπίζει πρόβλημα σε 15.200 αυτοκίνητα, τα οποία ανακλήθηκαν νωρίτερα μέσα στο έτος. Το συγκεκριμένο πρόβλημα επηρεάζει τα Focus και C-Max του 2010, το Kuga του 2012 και το Fiesta ST. Το πρόβλημα εντοπίζεται στην υπερθέρμανση της κυλινδροκεφαλής που μπορεί να προκαλέσει ρωγμές σε αυτή, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε διαρροή λαδιού υπό πίεση, που σε ακραίες συνθήκες μπορεί να οδηγήσει σε πυρκαγιά στον χώρο του κινητήρα.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#539191 Μάλλον αναφέρεσαι στην παρακάτω ανάκληση (στην Ελλάδα τουλάχιστον) :

http://www.ggb.gr/sites/default/files/p ... %CE%B1.pdf

Αυτό το εύκαμπτο σωληνάκι στο οποίο γίνεται αναφορά, εμένα μου το άλλαξαν αρχές του 2016 (αν θυμάμαι καλά...), αλλά εδώ αναφέρονται και παρεμβάσεις στο λογισμικό. Πρέπει να τους ρωτήσω, γιατί είναι κάπως δυσκίνητοι στις αντιπροσωπείες :shifty: ...
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#539226
Govus έγραψε:Αυτό το εύκαμπτο σωληνάκι στο οποίο γίνεται αναφορά, εμένα μου το άλλαξαν αρχές του 2016 (αν θυμάμαι καλά...), αλλά εδώ αναφέρονται και παρεμβάσεις στο λογισμικό. Πρέπει να τους ρωτήσω, γιατί είναι κάπως δυσκίνητοι στις αντιπροσωπείες :shifty: ...


Η ανάκληση γίνεται από τον εισαγωγέα και όχι από τις αντιπροσωπιες. Αυτός ειδοποιεί τους πελάτες, αυτός ενημερώνει τις αντιπροσωπιες και αυτός αναφέρει τις συγκεκριμένες εργασίες που πρέπει να γίνουν.
Οι αντιπροσωπιες απλά τις εκτελούν, συνήθως κατόπιν ραντεβού σε συνεννόηση με τους πελάτες.
Αν η ανάκληση αναφέρει και αυτή την παρέμβαση στο λογισμικό, λογικά στην έκαναν.
Άβαταρ μέλους
By Govus
#539232
cosneo έγραψε:
Govus έγραψε:Αυτό το εύκαμπτο σωληνάκι στο οποίο γίνεται αναφορά, εμένα μου το άλλαξαν αρχές του 2016 (αν θυμάμαι καλά...), αλλά εδώ αναφέρονται και παρεμβάσεις στο λογισμικό. Πρέπει να τους ρωτήσω, γιατί είναι κάπως δυσκίνητοι στις αντιπροσωπείες :shifty: ...


Η ανάκληση γίνεται από τον εισαγωγέα και όχι από τις αντιπροσωπιες. Αυτός ειδοποιεί τους πελάτες, αυτός ενημερώνει τις αντιπροσωπιες και αυτός αναφέρει τις συγκεκριμένες εργασίες που πρέπει να γίνουν.
Οι αντιπροσωπιες απλά τις εκτελούν, συνήθως κατόπιν ραντεβού σε συνεννόηση με τους πελάτες.
Αν η ανάκληση αναφέρει και αυτή την παρέμβαση στο λογισμικό, λογικά στην έκαναν.


Γενικά είναι λίγο στα @@ τους...
Πήρα πριν 1,5 σχεδόν μήνα τηλ. στο Car Center (που το αγόρασα) για την ανάκληση που είχε βάλει ο REALZEUS παραπάνω (https://www.drive.gr/news/agora/anaklese-ford-4), έδωσα πλαίσιο, μου είπαν ότι είμαι μέσα στα οχήματα (σημειωτέον ότι αφορά σε οχήματα από 08/12 και το δικό μου φτιάχτηκε μέσα στο '11 :hmmm: ) και θα με ενημέρωναν, υποτίθεται, μέσα στον Σεπτέμβριο. Καμμία απάντηση όπως καταλαβαίνεις (έχουν εδώ και χρόοοονια τηλέφωνα, διευθύνσεις και e-mail) και θα πάω από εκεί να ρωτήσω εκτός από το πλατώ και για την παραπάνω ανάκληση κάποια στιγμή...