Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#485296 Φαντάσου ένα pro facelift & diesel! Βάρκα γυαλο και να ακούγεται σαν τρατα! Βενζινη ρεεεεε!

< >
Άβαταρ μέλους
By mirage
#485297 Εχω οδηγήσει τετοιο με τον 1.6hdi. Μια χαρα μου ειχε φανεί εκτος απο την ενταση του κινητήρα στην καμπινα. Δεν ξερω τι ακριβως εχει παιχτεί. Ειχε και 80000 σκληρα νοικιαρικα χιλιομετρα.

< >
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#485299 Πφφφ κλασσικό βρωμοντιζελ!


Νταξ εσύ είσαι και ανιωθος αλλά δεν πειράζει.

< >
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#485534 Να είναι και κατακαλόκαιρο και να βρωμάει το μαζούτ.

Το φεισλιφτ εμένα δεν μου φάνηκε βάρκα γυαλό όπως πολύ σωστά έχει παρατηρήσει ο μαρκβαγκ.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#486464 Αυτό το βιντεάκι βλέπαμε και σχολιάζαμε τη βάρκα-γυαλό.
https://www.youtube.com/watch?v=M8ODVpG-qyA
Άβαταρ μέλους
By bill33
#505823 Say goodbye to the Ford sedan
...........
Ford announced plans late Wednesday to eliminate some of the company’s most well-known cars in North America, including the Fiesta subcompact, Fusion midsize sedan, Taurus large sedan and the C-Max van, according to Ford’s quarterly earnings statement. The decision followed years of declining car sales.

Ford said eliminating most of the company’s cars except for two models will allow the company to focus on their “winning portfolio” in the United States, Canada and Mexico. The Detroit automaker plans to keep the Ford Mustang sports car and a new Focus crossover that the company plans to release next year.
...........
https://www.washingtonpost.com/news/inn ... a20d6f1d1e
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#509626 Ρε τον τιράντα... κάποτε δίλιτρος, τώρα 1.5 και τρικύλινδρος. :lipsealed:



Θα συμφωνήσω με το φίλτατο ματτ, το κόλο γτι φαίνεται πολύ καλύτερη επιλογή. :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#509678 Είναι άποψη αυτό με τα γκρινγλισ;

< >
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#509682 Μια μπούρδα είναι, που πρέπει να (και θα) κοπεί, το έχω ξαναγράψει άλλωστε. :oops:
Άβαταρ μέλους
By g8777
#509699 Κότα. :shifty:
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#512943 Ανακοινώθηκαν και οι τιμές του Fiesta ST και φυσικά ακολουθούν τα γνωστά πρότυπα που προκύπτουν από το σύστημα φορολόγησης, έτσι έχουμε 20.884 ευρώ για το ST1 ( βάζω τιμές για 5Θ), 22.571 για το ST2 και 27.024 για το ST3 :dizzy:
Μου φαίνονται αστείες επίσης οι διαφορές τιμών ανάμεσα σε 3Θ και 5Θ ανάλογα με τον στόχο που θέλουμε να πετύχουμε, έτσι στο ST line 140ps η διαφορά ειναι 1200 ευρώ ενώ στο ST2 είναι μόνο 140 ευρώ...
http://www.ford.gr/Hidden/PVPriceList
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#512947 Συμπαθητικές, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερα φθηνό. Καλύτερο ένα Leon στα ίδια λεφτά, πιο πολύ αμάξι έστω κι αν στην δύση της καριέρας του.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#512961
Anonymous Founder έγραψε:Συμπαθητικές, αλλά όχι κάτι ιδιαίτερα φθηνό. Καλύτερο ένα Leon στα ίδια λεφτά, πιο πολύ αμάξι έστω κι αν στην δύση της καριέρας του.
Το ST3 είναι στην ίδια τιμή με i30N και 3θ Leon Cupra, πλην κυβικών δεν βλέπω τον λόγο. Τα ST1 και ST2 είναι σε τιμή που είναι οκ πιστεύω ( να δούμε και τον εξοπλισμό φυσικά), οι εναλλακτικές πλην άλλων μικρών GTI είναι βασικά το Leon σαν του Busso και παραδόξως(το βάζω σαν μια πιο ώριμη αλλά αρκετά δυνατή επιλογή, ξέρω ότι δεν συγκρίνεται με ST) στα 22.500 περίπου και το Civic sedan 1.5 182 με βασικό εξοπλισμό όμως

< >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#512966 Τα κυβικά από μόνα τους είναι τεράστιος λόγος. Οτιδήποτε 2λιτρο έχει τεράστιο μειονέκτημα απέναντι στην εφορία (μιλάμε για κάνα 5χίλιαρο έξτρα με τα σημερινά δεδομένα που αποκλείεται και να καλυτερέψουν...).