We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
< >
Και μεις 2 Φορντ ειχαμε στην οικογενεια εδω και καμια 10ετια, δεν είχαμε θεμα.
Αιντε να εξαιρεσουμε τις ζαντες του Fiesta που στραβωνουν για πλακα. [FACE WITH TEARS OF JOY]
.
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Απο ελαφρύ τράκο , τα σωληνάκια του AC θέλαν αλλαγές , αυτό ήταν ακριβό(συγκριτικά είναι φθηνό σε σχέση π.χ με Corsa).
Δεν έφταιγε όμως το αμάξι αλλά ο παπάρας που παραβίασε στοπ.
Τι να λέμε, το αμάξι έχει επιβιώσει κι απο λάθος αλλαγή ιμάντα , που σφύριζε για 2 εβδομάδες
και όταν τελικά "δεν έστρωσε" , όπως με συμβούλεψε ο μάστορης, τελικά τον άλλαξε τζαμπέ
(έ ρε κι είχαμε τίποτα όμορφα καρφωμένες βαλβίδες, καημένε 1.6...)
ΥΓ η μόνη αναξιοπιστία , είναι οτι μια φορά το μήνα μπορεί να κολλήσει το ηχοσύστημα και να χρειαστεί
να το κάνω ΟΛΑΚΕΡΟ reset. Άσε, μου'χει γμσει την ψυχολογία το συγκεκριμένο
https://jimmuclarku.blogspot.com/
Ξάδερφος είχε το Fiesta του 2004. Μέχρι τις 160Κ χιλιόμετρα, ούτε λάμπα καμμένη. Στις επόμενες 10Κ, τρεις βλάβες των 800 ευρώ. Το έδωσε.
Εμείς έχουμε το Fiesta του 2006. Στα 130Κ, ένας καμμένος θερμοστάτης στα καλά καθούμενα. Ευτυχώς το πήρα χαμπάρι... αν οδηγούσε η σύζυγος, θα είχαμε άλλα. Τρέμω για το τι μπορεί να συμβεί στο μέλλον.
Μετά δε κι απ το μεταχειρισμένο focus που είχα στην Κρήτη, απλά υποκλήθηκα.