Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#751314 Ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις πληροφορίες , τόσο για τα συνεργεία και τις εμπειρίες σας όσο και για τις πληροφορίες για το χωριό και τις εξω-συνεργειακές δραστηριότητες :lol:

Θέλω πλέον να κάνω ένα πλήρη έλεγχο και να δώσω λίγη έμφαση παραπάνω για σινεμπλόκ και σύστημα διεύθυνσης ,
βοήθησαν πολύ οι αλλαγές ελαστικών, αλλαγή top mounts ,check αναρτήσεων στο να εξομαλυνθεί το κοπάνημα μπροστά αλλά κάποια περιστασιακά κράκ στα δεξιά , απο στάση , στο τιμόνι πάλι ακούγονται αν και πολύ πιο λίγο , πιο περιστασιακά.

Έχω καταλάβει λοιπόν οτι θέλω μια δεύτερη γνώμη :)
Άβαταρ μέλους
By glf
#751345 Σε Mondeo 1.8 του 2003 με LPG μια φορά το χρόνο μας βγάζει σφάλματα
P0172 - System too rich
P0304 - Cylinder 4 misfire detected

το 19 του άλλαξα μπουζί, πολλαπλασιαστή (bosch) και μπουζοκαλώδια σιλικόνης (intermotor) έτσι για να πω ότι δε μένει τίποτα παλιό.
να όμως και πάλι.

Τώρα που το κοίταξα βέβαια, δεν πρέπει να έχει γίνει καθαρισμός μπεκ, ποτέ.. Οπότε ας γίνει και αυτό.
Άβαταρ μέλους
By glf
#751397 Στη σημερινή διαβούλευση με το μηχανικό μου, αυτός ποντάρει ότι κάνει πλούσιο μείγμα από γερασμένο αισθητήρα λάμδα. Και ότι το error βγαίνει σε φάση εναλλαγής από υγραέριο/βενζίνη. Πρώτα όμως θέλει να δούμε ότι ο καταλύτης είναι εντάξει και δεν έχει βουλώσει στην είσοδο του που πάλι μπορεί να προκαλεί το ίδιο φαινόμενο αν έχει δύο λάμδα το αυτοκίνητο.
Οπότε πρώτα έλεγχος τον καταλύτη και μετά μάλλον αλλαγή αισθητήρα λάμδα.
Για καθάρισμα τα μπεκ μου λεει αφου δουλευει υγραεριο ειναι μικρη πιθανοτητα να δουμε αλλαγή σε κατι. (μονο οταν είναι κρυο στην εκκινηση δηλαδή).
Άβαταρ μέλους
By glf
#752368 Μετά από μια ημέρα στο μηχανικό, η απόφαση είναι ότι έχει παραδόσει... μεμβράνη η βαλβίδα ελέγχου πίεσης στη μπεκιέρα. Είναι και λογικό σε αυτόκινητο με αέριο που κουράζει λίγο παραπάνω τη μεμβράνη που έχει μέσα, στις φάσεις εναλλαγής βενζίνης/LPG.
Το θέμα είναι ότι σαν ανταλλακτικό κοστίζει υπερβολικά θα έλεγα, κάπου στο 100αρικό και άνω.

Ο μηχανικός μου λέει ότι η λύση σε αυτό το mondeo είναι να μπει μπεκιέρα που δεν έχει βαλβίδα ελέγχου της πίεσης με είσοδο υποπίεσης (που έχει μεμβράνη δηλαδή). Υπάρχει η "τετράγωνη" μπεκιέρα και καλύτερα να βρω μια τέτοια για να μην έχω το άγχος μιας τέτοιας βλάβης.

Το έχει ξανακούσει κάτοχος Mondeo αυτό το θεματάκι;
Άβαταρ μέλους
By Sijune21
#752420 Καλα ξεμπερδεματα και υπομονη ,δεν κανουν ολοι οι κινητηρες για μετατροπη υγραεριου.Μακαρι να βρεθει λυση πιο οικονομικη,αλλα και ο μηχανικος πειραματιζεται για να δει απο τι μπορει να ειναι τα σφαλματα.
Άβαταρ μέλους
By glf
#752425 Το πρόβλημα σε αυτά τα Mondeo και το LPG είναι στην κεφαλή. Βαλβίδες και έδρες. Αν ξεκινήσει φθορά από θερμοκρασία και εξελιχθεί χωρίς να το δούμε έγκαιρα, θα κάνει "τρύπα" και δε θα εφαρμόζει η βαλβίδα στην έδρα και μετά όλα είναι ανοιχτά χαχαχα.
Το σωστότερο θα ήταν πάντα να μπουν έδρες και βαλβιδες που αντέχουν και μετά κοιμάσαι ήσυχος.
Πέρυσι έγινε έλεγχος και από εκεί είναι μια χαρά.

Τώρα στο δικό μας θέμα, οκ στα 19 χρόνια που άντεξε η βαλβίδα δεν υπάρχει παράπονο. Αυτό συμβαίνει
πχ
https://www.clubford.gr/forum/showthread.php?t=24430
Άβαταρ μέλους
By glf
#752750
Dodger έγραψε:Το clock spring εννοείς; Που είναι "υπεύθυνο" για τον αερόσακο και τη κόρνα; Ταινία τιμονιού το λένε


Ασχολήθηκα αυτές τις μέρες και τελικά αυτό ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Το διαπίστωσα στα σίγουρα, κρατώντας πατημένη σταθερά την κόρνα και γυρνώντας ελαφρώς το τιμόνι κόρναρε και σταματούσε από μόνο του. Οπότε ήταν σίγουρα η σερπαντίνα τιμονιού. Το αυτοκίνητο ειδοποιούσε για το πρόβλημα μιας και άναβε το λαμπάκι αερόσακου. Βέβαια μου είπαν αυτό είναι από το φις κάτω από το κάθισμα, αλλά ισχύει και για κομμένη σερπαντίνα.

Τιμή FORD ανταλλακτικού 150 !! και άντε να πάει 140-130 στην έκπτωση. Κοιτάω στο car πόσο πάνε τα μεταχειρισμένα, βλέπω τιμές 40-50-60.
Και μετά το ψάχνω και στα ανταλλακτικά (μόνο με τη.. φώτο του ανταλλακτικού) και το βρίσκω 35 € ! Οκ δεν είναι το γνήσιο αλλά είναι καινούργιο !

Ο parts4all τα έχει εδώ Κοζάνη οπότε το πήρα αυθημερόν, έκατσα το πέρασα κίολας :metalo:
Εντάξει θέλει προσοχή και ιδιαίτερο χειρισμό η σερπαντίνα (μη τυχόν και γυρίσει πριν δεθεί με το τιμόνι και τον αισθητήρα τιμονιού) οπότε σίγουρα δεν είναι για τον καθένα να το αλλάξει μόνος του.

Τέλος καλό, έσβησε και το λαμπάκι, έχω και κόρνα κανονική και φτηνά τη βγάλαμε πάλι.
Άβαταρ μέλους
By Dodger
#752752 :thumbsup:
Άβαταρ μέλους
By Bayern7
#753037 Πήγα το πρωί να βάλω μπρος το focus mk2 και δεν έπαιρνε. Έβγαλε στην οθόνη στο ταμπλό ένα μήνυμα aux heater 0% (βλέπε εικόνα που βρήκα ονλινε, δεν πρόλαβα να το βγάλω εγώ).
Με την τρίτη προσπάθεια πήρε. Το έκανα μια βόλτα 3-4 χιλιόμετρα να ζεσταθεί. Στην αρχή έπαιζε λίγο το ρελαντί. Μετά οκ. Γύρισα σπίτι το έσβησα, το άναψα δυο φορές πήρε κανονικά. Αλλά ακούγεται ένα γουργουρητό από το ταμπλό στο κέντρο.

Έψαξα στο Ίντερνετ άλλοι 2 βρήκα αναφέρουν αντίστοιχο πρόβλημα αλλά είναι παλιά posts και δεν αναφέρουν λύση.

Έχει κανένας ιδέα; Να δω τι κοστούμι θα μου ράψει ο μάστορας την Δευτέρα…

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By glf
#753041 Δε μου λέει κάτι..
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#753075 Συγγνώμη που είσαι που έχει -59 βαθμούς?

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By elvet
#753084 Auxiliary heater (?)
https://www.fordservicecontent.com/Ford_Content/vdirsnet/OwnerManual/Home/Content?variantid=3483&languageCode=en&countryCode=USA&Uid=G1662452&ProcUid=G1662453&userMarket=GBR&div=f&vFilteringEnabled=False
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#753098
Focusman91 έγραψε:Συγγνώμη που είσαι που έχει -59 βαθμούς?



Τώρα το είδα αυτό.
Παρόμοιο πρόβλημα σε Volvo s40, η θερμοκρασία έγραφε ότι ναναι και η μπαταρία μετά απο 2-3 μέρες νεκρή.
Φταίει ένας αισθητήρας θερμοκρασίας που είναι στην πόρτα του οδηγού, στους διακόπτες παραθύρων.
Άβαταρ μέλους
By glf
#753110
Bayern7 έγραψε: (βλέπε εικόνα που βρήκα ονλινε, δεν πρόλαβα να το βγάλω εγώ)

Το γράφει ότι δεν είναι δικιά του η φώτο.
Αν είχες ODB reader να δούμε το σφάλμα θα το έβλεπα σαν ανταλλακτικό στο OTIS που βρίσκεται.