- 23 Φεβ 2022, 22:22
#752750
Dodger έγραψε:Το clock spring εννοείς; Που είναι "υπεύθυνο" για τον αερόσακο και τη κόρνα; Ταινία τιμονιού το λένε
Ασχολήθηκα αυτές τις μέρες και τελικά αυτό ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Το διαπίστωσα στα σίγουρα, κρατώντας πατημένη σταθερά την κόρνα και γυρνώντας ελαφρώς το τιμόνι κόρναρε και σταματούσε από μόνο του. Οπότε ήταν σίγουρα η σερπαντίνα τιμονιού. Το αυτοκίνητο ειδοποιούσε για το πρόβλημα μιας και άναβε το λαμπάκι αερόσακου. Βέβαια μου είπαν αυτό είναι από το φις κάτω από το κάθισμα, αλλά ισχύει και για κομμένη σερπαντίνα.
Τιμή FORD ανταλλακτικού 150 !! και άντε να πάει 140-130 στην έκπτωση. Κοιτάω στο car πόσο πάνε τα μεταχειρισμένα, βλέπω τιμές 40-50-60.
Και μετά το ψάχνω και στα ανταλλακτικά (μόνο με τη.. φώτο του ανταλλακτικού) και το βρίσκω 35 € ! Οκ δεν είναι το γνήσιο αλλά είναι καινούργιο !
Ο parts4all τα έχει εδώ Κοζάνη οπότε το πήρα αυθημερόν, έκατσα το πέρασα κίολας
Εντάξει θέλει προσοχή και ιδιαίτερο χειρισμό η σερπαντίνα (μη τυχόν και γυρίσει πριν δεθεί με το τιμόνι και τον αισθητήρα τιμονιού) οπότε σίγουρα δεν είναι για τον καθένα να το αλλάξει μόνος του.
Τέλος καλό, έσβησε και το λαμπάκι, έχω και κόρνα κανονική και φτηνά τη βγάλαμε πάλι.