Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By 224v
#679554 Επισκευάζεται εύκολα και φτηνά αρκεί να βγαίνει εύκολα η μίζα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#679569 αυτό βασικά, σαν να μην κομπλάρει , να γυρνάει ελεύθερα στη πρώτη φορά (λες και γράφω για κοπέλα 19 χρονών , σόρυ )

σε κλασικό συνεργείο ή ηλεκτρολόγο πάμε ?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#679573 σε ηλεκτρολογο αυτοκινητων πας.
Αυτο ειναι το μπουτον μιζας
https://www.google.com/search?q=%CE%BC% ... 66&bih=654
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#679623
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#679624
Giuseppe Busso έγραψε:
Στά τρένα, στα τρένα....

Τι δουλειά έχει το όνομα Mustang με αυτό;;

Από το Redmi Note 8 Pro
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#679661 Όταν θες να κλέψεις πελάτες από Tesla X αλλά να εκμεταλλευτείς και λίγο το brandname Mustang.

Δεν είναι κακό. Αλλά φαντάζομαι ότι θα ναι πολύ τσιμπημενο.

Μέχρι να έρθει, έφτασε στην Ελλάδα το Ford Explorer το οποίο με 85.000€ θέλει να συνεχίσει τη μεγάλη (νοτ) επιτυχία του Edge.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#679832 Ναι, γιατί όποιος έχει να δώσει 85Κ για αμάξι θα τρέξει στην Ford :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#679842
markvag έγραψε:Ναι, γιατί όποιος έχει να δώσει 85Κ για αμάξι θα τρέξει στην Ford :lol: :lol:


https://www.greencarreports.com/news/11 ... ated-range


The Tesla Model Y, in its Long Range AWD form, achieves an EPA range of 326 miles. Outside of Tesla, Lucid has said that its Air electric sedan can go up to 517 miles of anticipated range on the EPA test, and Rivian is anticipating more than 300 miles for its launch model and more than 400 miles for its available “Max pack” version.

Both of those models are far more expensive than the Mach-E. Neither has been EPA certified, and they won’t be available until well into 2021.


https://www.electrive.com/2020/05/27/te ... f-model-x/

The Model 3 will be 400 euros cheaper in the “Standard Range+” version after all and is now available from 43,990 Euros. The “Long Range” version is in the price list at 53,790 euros, the Performance model at 59,990 Euros.


Το model y(suv) είναι ~ 5k ακριβότερο απο το 3(sedan) , δηλαδη 60000-66000 ευρωπη .Ξέρουμε ότι το ford θα είναι αρκετα φθηνότερο (ενώ θα βγαινει και πισωκίνητο(που δε βγαινει προς το παρον το y) με 260 αλογα kai e κατω απο 40Κ).

Με περίπου 60Κ λοιπόν σε πολλόυς θα δημιουργούνται ερωτήματα Mustang GT (490 ps) η καλοεξοπλησμένη 320d xdrive(diesel 190ps) ή μετρια εξοπλισμενο audi q5 2.0 tdi (diesel 204 ps) ....... :hmmm: :hmmm: :hmmm:



οπότε ίσως να πουλήσει κάποια κομματια :shifty: :shifty: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#689874
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#698002

36K σχεδόν με το performance pack

Ένα b-crossover gti με αγοραστικό κοινό περίπου 0%
Πάντως είναι πολύ ωραίο
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#698003 κουκλι το ατιμο! μακραν το ομορφοτερο για μενα. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#698013 Για σκεφτείτε να χε και τετρακίνηση.

< Note 8 >
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#698132 Ένα Β crossover gti και ειδικά αυτό θα είχε νομίζω απήχηση στον οικογενειάρχη που στην πραγματικότητα θέλει το fiesta st (γιατί σιγά μωρέ τι να τους κάνουμε τους παραπάνω χώρους), άλλα θα έτρωγε ένα άκυρο από τη σύζυγο από εδώ μέχρι το φεγγάρι, αλλά η αλήθεια είναι ότι στα 36 Κ δυσκολεύουν αρκετά τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#699274 Georgetz τι θα γίνει πότε θα αλλάξουμε αμορτισέρ?? 11 χρόνια με τα μαμά, να τα αφήσω ή να κάνω το τοσκα μου παξιμάδι για το σετ? Μιλάμε ήδη για 171.000 χλμ.

Μπόνους ακόμα δεν έχει αλλαχτεί ο συμπλέκτης.

Υγ. Εσένα σου χει χαλάσει το ράδιο?

< Note 8 >