1600 ευρω.
Πάντως, ως τώρα, οι προτάσεις που έχει ο συγγενής μου από "γνωστόν" του τύπο που φέρνει αυτοκίνητα από Γερμανία, είναι λίγες περιπτώσεις Galaxy 5-6ετιας με ~180-200k χλμ.
Που μοιάζει και εντελώς λογικό σαν χρήση. Θεωρώ δεδομένο ότι θα υπάρχει πλήρης καταγραφή σέρβις κλπ. Αλλά μπορεί αυτή να είναι μόνο δική μου απαίτηση και όχι του ενδιαφερόμενου.
Θενκς για τις γνώμες.
(Ματθ.ιθ΄30 / Μάρκ.ι΄31)
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
https://www.carscoops.com/2019/12/ford- ... nsmission/
Επίσης είχες ποτέ θέμα με το ακούσιο άνοιγμα του Πορτ Παγκαζ? Είχαμε παρόμοιο θέμα στο Focus, αλλά τώρα το έχουμε και στο Fiesta, από την ανάποδη. Δηλαδή εκεί που είμαι σταματημενος, ξαφνικά δίνεται η εντολή και ανοίγει το Πορτ παγκαζ, ο μοχλός ανάμεσα στα φώτα πινακίδας δεν υπακούει πια.
Ιδέες?
< Note 8 >
https://www.ebay.co.uk/p/2101550144
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Amen and a-women!
Focusman91 έγραψε:Georgetz εσένα η ντιζα ροής αέρα του κλιματισμού, έχει πεθάνει ποτέ?
Επίσης είχες ποτέ θέμα με το ακούσιο άνοιγμα του Πορτ Παγκαζ? Είχαμε παρόμοιο θέμα στο Focus, αλλά τώρα το έχουμε και στο Fiesta, από την ανάποδη. Δηλαδή εκεί που είμαι σταματημενος, ξαφνικά δίνεται η εντολή και ανοίγει το Πορτ παγκαζ, ο μοχλός ανάμεσα στα φώτα πινακίδας δεν υπακούει πια.
Ιδέες?
< Note 8 >
Καλή χρονια στις αμαξαρες
Έχω ενα θέμα, είναι οτι στο περιστροφικό που ρυθμίζει ροή αέρα σε πόδια /παρμπρίζ κλπα, εάν το κάνω τέρμα δεξιά κάτω, επηρεάζεται το ζεστό /κρύο επίσης, επειδή όντως ενα ελατήριο το παρασύρει.
Αν αυτό εννοείς.Μου είπαν ηλεκτρολόγο κλπα, δεν ασχολήθηκα προς το παρόν.
Σήμερα άλλαξα δυναμό, μετά απο 10 χρόνια, 200Κ. Έβγαζε ένα λαμπάκι στο καντράν που δεν έφευγε με τπτα.
120 ανακατασκευασμενο
Με πορτ παγκαζ, οχι, δεν είχα κάτι, έλεγξε το με μηχανικό, δε πρέπει να είναι φοβερό.
Επίσης, απεσπασα τη παραδοχή ότι το 5ταχυτο της Ford, απο εποχές 2005 δηλαδή, έχει κάποια θέματα σε μερικές παρτίδες.
Κάποια στιγμή πάω για αλλαγη, με ειπανε
@drdino,για ιμάντα χρονισμού, εάν δεν είναι Ford, κάθε πόσο θα έλεγες για αλλαγή? Είναι αλήθεια οτι ιμάντας χρονισμού, ιμάντας δυναμό και αντλία νερού καλό είναι στα 200Κ να κάνουμε μια αλλαγή?
Έβλεπα τα schematics της Ford, σαν να προσφέρονται σετ με συγκεκριμένο κωδικό, 10χχχχχ κάτι τέτοιο
georgetz έγραψε:
@drdino,για ιμάντα χρονισμού, εάν δεν είναι Ford, κάθε πόσο θα έλεγες για αλλαγή? Είναι αλήθεια οτι ιμάντας χρονισμού, ιμάντας δυναμό και αντλία νερού καλό είναι στα 200Κ να κάνουμε μια αλλαγή?
Έβλεπα τα schematics της Ford, σαν να προσφέρονται σετ με συγκεκριμένο κωδικό, 10χχχχχ κάτι τέτοιο
200k και δεν εχεις αλλαξει ιμαντα χρονισμου?
Όχι ρε , αλλάχτηκε προληπτικά πριν απο τα χλμ που συνιστά η Ford (140 ή 160 αν θυμάμαι , στην 8ετία)
Για τη 2η αλλαγή λέμε τώρα....
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
georgetz έγραψε:Όχι ρε , αλλάχτηκε προληπτικά πριν απο τα χλμ που συνιστά η Ford (140 ή 160 αν θυμάμαι , στην 8ετία)
Για τη 2η αλλαγή λέμε τώρα....
Κάθε 160κ χλμ ή 8 χρόνια έλεγε η Ford για εκείνες τις γενιές μοντέλων (το ίδιο και στο Focus Mk1). Οπωσδήποτε αλλαγή αντλίας νερού σε κάθε αλλαγή ιμάντα χρονισμού. Αποδεδειγμένα τα φτύνουν μετά από λίγο και θέλει πάλι ξήλωμα το μοτέρ... Όλα τα επώνυμα kits ιμάντα είναι ποιοτικά, όπως είπε και ο drdino. Αν δεν έχουν έρθει τα χιλιόμετρα ή τα χρόνια δεν υπάρχει λόγος να αλλάξεις κάτι όμως.