Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#561992
rocsta έγραψε:W210 καλεί BEAMS και D-JetΕικόνα

Sent >

Την αγόρασες ή το μελετάς; Στείλε πμ με λεπτομέρειες για να δούμε τι και πως.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#561993
Scotch έγραψε:Km

< >
42039
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#562022 Rocsta βάλε όποτε μπορέσεις φωτογραφίες να δούμε χρώμα ζάντες ύψος κλπ κλπ...
Άβαταρ μέλους
By Scotch
#563274 Suspension ιδεώδης.... και ωραιότητα!
Ποικιλία μονδέλων 1930 μέχρι δραχμών 1.500.000...

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#563276
Scotch έγραψε:Suspension ιδεώδης.... και ωραιότητα!
Ποικιλία μονδέλων 1930 μέχρι δραχμών 1.500.000...


Μεροκάματο αντρικό τότε 50 δραχμές.
Βασική έκδοση ήθελες 2800 μεροκάματα, περίπου 9 χρόνια τρώγοντας αέρα. Φούλ έξτρα....30.000 μεροκάματα ή 96 χρόνια :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#563339 Ειδατε ποσο εχουν φθηνυνει τα αυτοκινητα σημερα? :shifty:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#563382
BEAMS έγραψε:Rocsta βάλε όποτε μπορέσεις φωτογραφίες να δούμε χρώμα ζάντες ύψος κλπ κλπ...

Το αυτοκίνητο είναι το καλύτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει. Χωρίς πλάκα. Ξέρω ότι πολλοί θα κοροϊδέψουν όπως θα κορόιδευα και εγώ. Είναι λοιπόν το καλύτερο αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει γιατί απλά σου βγάζει όλο το συναίσθημα το οποίο φαίνεται να κρύβει το αυτοκίνητο πριν γυρίσει η μίζα. Βλέπεις μία λιμουζίνα, μία μαούνα πες τη. Ανοίγεις πόρτα που θέλει να βάλεις δύναμη και για να κλείσει χρειάζεται πάλι δύναμη. Πόσες φορές έχεις μπει σε ταξί 210 και συχτίριζε ο ταξιτζής επειδή δεν κλείνει τελείως η πόρτα με την πρώτη, για να μην πω με τη δεύτερη :lol:. Πατάς φρένο για να βάλεις τον μοχλό στο "D". Bαρύ και ασήκωτο (μάλλον απάτητο) και αυτό, και κατ' ευθείαν νιώθεις τον μετατροπέα ροπής να "τρώει" το 30% της διαθέσιμης ροπής του κινητήρα και να σε σπρώχνει χωρίς καλά καλά να έχεις αφήσει όλη τη διαδρομή του φρένου. Χωρίς καλά καλά να έχεις απασφαλίσει καν το μοχλό για το ποδόφρενο-χειρόφρενο! Το συγκεκριμένο έχει 42.000 χιλιόμετρα οπότε δεν κάνει τσικ κατεβαίνοντας από την ράμπα και στρεβλώνοντας ελαφρώς το σασί του. Και φθάνεις στην έξοδο για Ε.Ο. Και όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν καμία σημασία. Γιατί απλά είσαι εσύ, το κάρο σου και 100, 200, 2000 χιλιόμετρα δρόμου. Και φθάνω σε αυτό που έγραψα αρχικά: Δεν είναι απλά ένα οποιοδήποτε κάρο. Είναι το κάρο που σου μεταφέρει μέσα από τα χειριστήρια και το κάθισμά του ότι "παρ' όλο που έχω αναίσθητο τιμόνι, αυτόματο σαζμάν με αρχαίο μετατροπέα ροπής, ενάμιση τόνο χωρίς εσένα και τα μπαγκάζια σου και 192 άλογα που μάλλον δεν φαίνονται, θέλω απλά να πατάς γκάζι και εγώ θα σε πάω εκεί που θέλεις". Αλλά δεν θα σε πάει απλά, θα σε ταξιδέψει γαλήνια και θα θέλεις να κάνεις μεγαλύτερη απόσταση από αυτή που αρχικά χρειαζόταν μόνο και μόνο για να βλέπεις αυτό το εσωτερικό δεκαετίας 90. Μόνο και μόνο να βλέπεις αυτό το αστράκι στη μέση του καπώ. :s_howdy

Εικόνα
Εικόνα


Φίλε BEAMS το αμάξι είναι ασημί, χρώμα εργοστασίου, έκδοση avantgarde, με κομπρέσσορα, με xenon, αυτόματους ηλεκτροχρωματικούς καθρέπτες, cruise control, ύφασμα μέσα και λογικά κάθεται πιο χαμηλά αλλά δεν νομίζω ότι έχει σημασία. Σημασία έχει μόνο εκείνη η αίσθηση. Ούτε καν τα σάλια του βενζινά όταν ζαλίστηκε με το που την είδε και έριξε λίγη βενζίνη έξω απ' το στόμιο :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#563394 Συμφωνώ σε Όλα. Το οδήγησα το 2006 ίσως το πρώτο αυτόματο που οδηγούσα... Απομόνωση από τον έξω κόσμο κ η απόλυτη χαλάρωση. Δεν με ένοιαζε τίποτε από κίνηση χωσιματα κ αλλά πεζά. Φόρτωσε την παρέα κ πάρε τους δρόμους να καταπιεί χιλιόμετρα.... Αρχοντικό!

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#563401 Εντάξει, respect και πλιτς! :inlove:

Σε λίγα χρόνια αυτά τα αυτοκίνητα θα είναι τα απόλυτα classic, γιατί το over-engineering που έχουν επάνω τους, δεν θα το ξαναδούμε ποτέ.
Άβαταρ μέλους
By BEAMS
#563404 Φίλε rocsta όπως σου είπα και στο πμ καλοτάξιδη από καρδιάς :thumbsup: .
Χαίρομαι που διαπίστωσες πολύ γρήγορα αυτό που λέω χρόνια (φυσικά το έχουν πει άλλοι πριν από εμένα), πως αν δεν ζήσεις με Mercedes, δεν μπορείς να καταλάβεις τι σου λέει κάποιος που την οδηγεί.
Και αυτό, το λέω χωρίς καμιά αιχμή για οποιαδήποτε μάρκα μπορεί να εκτιμά κάποιος άλλος οδηγός. Έχω οδηγήσει και ακόμη οδηγώ περιστασιακά, απίθανα αυτοκίνητα φίλων μου και γνωστών που με εμπιστεύονται (δεν θα μπορούσα ποτέ να τα πάρω) και όμως πάντα όταν στους ίδιους δρόμους οδηγώ μια Mercedes λέω εδώ υπάρχει διαφορά. Ίσως, αυτό που απόλυτα θέλω εγώ από ένα αυτοκίνητο και που για κάποιον άλλον μπορεί να μην έχει καμία σημασία.
Για τη 210 που πήρες έχω δηλώσει μάλιστα πως αν έβρισκα μια τέτοια σαν και αυτή της φωτό
Εικόνα
στα επόμενα δυο τρία χρόνια, θα την αγόραζα, θα τη μάζευα και θα ήθελα μαζί της να κάνω πολλά πολλά ταξίδια που στο τελείωμα θα έβγαινα όπως βγαίνω πάντα . Ατσαλάκωτος και με εκείνη την περίεργη αίσθηση τύπου "ρε συ αλήθεια τώρα, οδήγησα 1000 χλμ;" :lol:
Kαλά ταξίδια φίλε να τη χαρείς πάρα πολύ και αν δεις ποτέ τον Διγέτιο από κοντά μην του πεις πως έχει αναίσθητο τιμόνι. Εκείνος το λέει εχέμυθο (στη λογική δηλαδή πως informations from the road will be given to you on a need to know basis :lol: ).


Για οτιδήποτε χρειαστείς...τα είπαμε. Στέλνεις πμ και κανονίζονται όλα όπως πρέπει για την ασημένια κυρία. :s_howdy