EDDIE_147 έγραψε:Η διαφορά μεταξύ της Α class και του Megane δεν είναι μόνο το σηματάκι.
Σε forum αυτοκινήτων δεν θα πρεπε να πετάμε τέτοια πράγματα.
To ξέρω αυτό, αλλά με τίποτα δεν θεωρώ πως οι όποιες διαφορές αξίζουν 10+ χιλιάρικα. Εσύ πιστεύεις δηλαδή πως αν κρύψουμε όλα τα σήματα και δώσουμε ένα Megane ή ένα 308 σε έναν μέσο οδηγό να τα συγκρίνει με μία Α class, θα νιώσει ποτέ κάποια διαφορά υπέρ της mercedes που να τον κάνει να πει "Ναι, αυτό το αμάξι αξίζει 10 χιλιάρικα (the sky is the limit βεβαίως) παραπάνω";;; Με τίποτα. Ούτε εγώ δεν πιστεύω να νιώσω (που υποτίθεται πως το ψάχνω και λίγο παραπάνω).
Νίκος Παππάς έγραψε:Mαρκοοοοοοοοοοοοοο!
Που το είχα δει;;; CLA με 1,3 και 90 ατίθασα γαλλογερμανικά άτια 25-26Κ η βασική (δεν θυμάμαι αν ήταν με τάσια, νομίζω), προσφορά αντιπροσωπείας!
Αξίζει, πάρτε το!
BTW, χθες μιλούσα με τον πατέρα μου, που έχει μία C200 W203 fc auto με τον 1,8Κ 163 ίππων. Το αμάξι έχει πλέον 375Κ χλμ (είχα μείνει στα 320Κ εγώ ) και το μόνο "θέμα" που του έχει είναι πως του καίει κάπου 1 λίτρο λάδι / 5.000χλμ (πέρα από τη ραγισμένη κεφαλή στα 120Κ χλμ). Επειδή δεν πιστεύω να το έχει κάνει, να του πω να αλλάξει καδένα με την πρώτη ευκαιρία ; Έχουμε κάποια εκτίμηση για το κόστος αυτής της εργασίας; Το συγκεκριμένο ανταλλακτικό που ήταν ευαίσθητο όπως λέτε, έχει μήπως αλλαχτεί με βελτιωμένο; (βέβαια αν του πάει και η επόμενη καδένα 375Κ χλμ, είμαστε ΟΚ )
Πάει σε εκτός αντιπροσωπείας συνεργείο που το έχουν κάτι τύποι που δούλευαν παλιότερα στην αντιπροσωπεία. Του είπαν πως δεν είναι κακή αυτή η κατανάλωση λαδιού (λογικό αυτό), είναι λέει και καλό, γιατί λιπαίνει όλο την κύλινδρο... Δεν το σχολίασα, αλλά αν ξέρουμε κανέναν καλό με συνεργείο mercedes κατά βάση στην ανατολική Θεσσαλονίκη, ελπίζω να τον καταφέρω να αλλάξει.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Zeus έγραψε:Επομενως Μαρκο, η λυση ειναι να βαλει υγραεριο ο πατερας σου στην Μερκ..
Όχι, δεν έχει υγραέριο και δεν πρόκειται να βάλει, ιδίως σε τόσο παλιό μοτέρ.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Νίκος Παππάς έγραψε:Κοστος 52 χιλιαρικα!!!!!
Παιρνεις δηλαδη 2 Focus 180 ιππων και περισευουν και λεφτα!!
Αλλα δεν ειναι premium
Mαρκοοοοοοοοοοοοοο!
οσο ενα εβο δλδ,το εντρυ λεβελ Α κλαςς.
και το βρισκουν και λογικο.
dimviii έγραψε:Νίκος Παππάς έγραψε:Κοστος 52 χιλιαρικα!!!!!
Παιρνεις δηλαδη 2 Focus 180 ιππων και περισευουν και λεφτα!!
Αλλα δεν ειναι premium
Mαρκοοοοοοοοοοοοοο!
οσο ενα εβο δλδ,το εντρυ λεβελ Α κλαςς.
και το βρισκουν και λογικο.
Ποιο Εβω τώρα, προστάτη έπαθε η Μερκ από το κατούρημα.
Τιμόνι --> πολυουρεθάνης
Stefan -->
Αν εξαιρέσουμε το τιμόνι με άρεσε.
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Βλέπεις κι αυτή τη ΓΚΑΒΛΑ στην παραδιπλανή θέση και ούτε γυρνάς το κοιτάξεις δεύτερη φορά το μερκ.
Poverty spec όντως, αν και εντελώς άκυρη η επιλογή του Transformers Pack (TPAR-BR)
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Δυστυχώς μου στείλανε το εν λόγω γιατί και καλά έχει 24.900€ ΛΤΠΦ και έτσι δεν πάει στη μαξ φορολογική κλίμακα.