Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#462216
224v έγραψε:
belgarion έγραψε:Εδώ το κάνουν χώρες ολόκληρες, πχ για να είμαστε και ον τοπικΕικόναΕικόνα


Εικόνα



πιστευω οτι για τα οχηματα αυτα εχουν πληρωσει το κατι τις τους, οι Κινεζοι στους Γερμανους..... οπως καποτε τα Lada στη FIAT κλπ
Αυτο δεν ειναι κακο.... Το να λυνεις ομως ψαχνοντας για κατι πρωτοποριακο ενα οχημα, (δεν πιστευω να το ελυσαν για να δουν τους μηχανισμους της κλειδαριας τιους) ωστε να παρεις αβανταζ στην εξελιξη του δικου σου που εισαι πισω σε συγκεκριμενο τομεα ειναι κατι σαν Βιομηχανικη κατασκοπεια... κατι που ειναι κοινη πρακτικη μεν αλλα καταδικαστεα αν στοιχειοθετηθει και πληρωτεα στα δικαστηρια αν φτασουν... αρα ανηθικο αφου πεφτει καμπανα...
Για την ιστορία και μόνο, αυτά που έβαλα τα έχουν αντιγράψει οι βόρειο Κορεάτες . Το μεν τζιπ μόνο σε προσπεκτους, του δε κλωνου της 190 υπάρχει μόνο αυτή η φώτο οπότε δεν πρέπει να έφτιαξαν και πολλές. Τώρα αν πλήρωσαν δικαιώματα ή όχι, πολύ αμφιβάλω. Πάντως έχω την εντύπωση ότι και απέναντι στους κινέζους αντιγραφείς έχουν πεσει μυνησεις αλλά δεν ιδρώνει το αυτί τους

< >
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462220
belgarion έγραψε:και απέναντι στους κινέζους αντιγραφείς έχουν πεσει μυνησεις αλλά δεν ιδρώνει το αυτί τους


Αν το Κράτος τους προστατεύει δεν έχουν καμία ισχύ οι νομικές ενέργειες. Είναι σαν την περίπτωση που το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επέβαλε πρόστιμο στην Ρωσία 50 Δις Δολάρια για την υπόθεση αναγκαστικής κρατικοποίησης μιας πετρελαϊκής όπου έχασαν πολλοί επενδυτές-πολίτες της Ε.Ε. λεφτά. Ας πάνε στον Πούτιν να του τα ζητήσουν αν τους βαστάει... :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#462260 Νομίζω αν το αυτοκίνητο ήταν κοινό νοικιάρικο δεν θα έτρεχε τίποτα. Αν έβγαζε πρόβλημα η ασφάλεια θα το κάλυπτε. Το όλο θέμα ήταν ότι το αυτοκίνητο ήταν ιδιωτών που είχαν παραχωρήσει προς ενοικίαση.
Το οποίο δεν είναι γυφτιά. Λέγεται αξιοποίηση των asset. Έχεις ένα αυτοκίνητο που πλήρωσες να το αγοράσεις, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, συντήρηση κλπ που κάθεται. Το νοικιάζεις όταν δεν το χρησιμοποιείς και βγάζεις μέρος από τα έξοδά του. Είναι αρκετά συνηθισμένο και υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες που το υποστηρίζουν σε πολλές χώρες. Δεν είσαι γύφτος αν το κάνεις ενώ δεν αποκλείεται να είσαι αν δεν το κάνεις....
Το ότι το νοίκιασε η Mercedes επίσης δεν είναι γυφτιά. Γιατί να ασχοληθεί να το αγοράσει όταν το θέλει για μικρό χρονικό διάστημα και μπορεί να το νοικιάσει. Πολύ πιο απλό γραφειοκρατικά, το παίρνεις σε μια μέρα και το επιστρέφεις σε μια μέρα με ελάχιστη γραφειοκρατία και ενασχόληση προσωπικού. Πιο οικονομικό και πιο εύκολο, έχει λόγο να ξοδευτεί περισσότερο; Δεν είναι γυφτιά, δεν είναι καν τσιγκουνιά, είναι απλά value for money.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#462264
sknipper έγραψε:Το όλο θέμα ήταν ότι το αυτοκίνητο ήταν ιδιωτών που είχαν παραχωρήσει προς ενοικίαση.
Το οποίο δεν είναι γυφτιά. Λέγεται αξιοποίηση των asset.


Βλακεία λέγεται και καλοφάγωτο τώρα. :lol:
Αυτοκίνητο και γυναίκα δεν δανείζονται! :rtfm:
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#462265
sknipper έγραψε:Νομίζω αν το αυτοκίνητο ήταν κοινό νοικιάρικο δεν θα έτρεχε τίποτα. Αν έβγαζε πρόβλημα η ασφάλεια θα το κάλυπτε. Το όλο θέμα ήταν ότι το αυτοκίνητο ήταν ιδιωτών που είχαν παραχωρήσει προς ενοικίαση.
Το οποίο δεν είναι γυφτιά. Λέγεται αξιοποίηση των asset. Έχεις ένα αυτοκίνητο που πλήρωσες να το αγοράσεις, ασφάλεια, ΚΤΕΟ, συντήρηση κλπ που κάθεται. Το νοικιάζεις όταν δεν το χρησιμοποιείς και βγάζεις μέρος από τα έξοδά του. Είναι αρκετά συνηθισμένο και υπάρχουν διάφορες πλατφόρμες που το υποστηρίζουν σε πολλές χώρες. Δεν είσαι γύφτος αν το κάνεις ενώ δεν αποκλείεται να είσαι αν δεν το κάνεις....
Το ότι το νοίκιασε η Mercedes επίσης δεν είναι γυφτιά. Γιατί να ασχοληθεί να το αγοράσει όταν το θέλει για μικρό χρονικό διάστημα και μπορεί να το νοικιάσει. Πολύ πιο απλό γραφειοκρατικά, το παίρνεις σε μια μέρα και το επιστρέφεις σε μια μέρα με ελάχιστη γραφειοκρατία και ενασχόληση προσωπικού. Πιο οικονομικό και πιο εύκολο, έχει λόγο να ξοδευτεί περισσότερο; Δεν είναι γυφτιά, δεν είναι καν τσιγκουνιά, είναι απλά value for money.

mirage έγραψε:ή απλα καποιο μανατσερ το θεωρησε καλη ιδεα.


Κάνω κάτι δικά μου εγώ μην απασχολείστε.
Άβαταρ μέλους
By 224v
#462306
REALZEUS έγραψε:
sknipper έγραψε:Το όλο θέμα ήταν ότι το αυτοκίνητο ήταν ιδιωτών που είχαν παραχωρήσει προς ενοικίαση.
Το οποίο δεν είναι γυφτιά. Λέγεται αξιοποίηση των asset.


Βλακεία λέγεται και καλοφάγωτο τώρα. :lol:
Αυτοκίνητο και γυναίκα δεν δανείζονται! :rtfm:


:lol: :lol: φυσικα ετσι ειναι, αλλα δεν το νοικιασαν για μια μερα, το ειχαν μαλλον πανω απο μηνα για να το ψαξουν.... και οι Κινεζοι σε σοβαρο θεμα εκαναν |λογοκρισία|, οταν πηραν την Γερμανικη τεχνολογια στο μαγνητικο τραινο και προσπαθησαν να την πουλησουν για δικη τους!! ομως τελικα πληρωσαν.. και σωστα φυσικα... :iconcool:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#462319 Εξακολουθεις να επιμένεις ενω σου εχει εξηγηθεί δεν ξερω κι εγω ποσες φορες... ΟΚ σηκωνω τα χέρια ψηλά.

< >
Άβαταρ μέλους
By 224v
#462320
mirage έγραψε:Εξακολουθεις να επιμένεις ενω σου εχει εξηγηθεί δεν ξερω κι εγω ποσες φορες... ΟΚ σηκωνω τα χέρια ψηλά.

< >


δεν διαφωνω στο 'οτι γινεται" απο ολους αλλα τελικα πληρωνουν οταν πιαστουν. Το οτι το κανουν και οι πρωτοποροι και μαλιστα ατσαλα και φτηνιαρικα ειναι για μπατσες...
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#462327 Νομίζω υπάρχει σύγχυση μεταξύ της κινέζικης κόπιας και του 'βλέπω τι έκανε ο ανταγωνιστής για να το μελετήσω και να κάνω κάτι καλύτερο'.

Το δεύτερο νομίζω ότι είναι κοινή πρακτική.

Και κάτι off topic
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By mirage
#462331
224v έγραψε:
mirage έγραψε:Εξακολουθεις να επιμένεις ενω σου εχει εξηγηθεί δεν ξερω κι εγω ποσες φορες... ΟΚ σηκωνω τα χέρια ψηλά.

< >


δεν διαφωνω στο 'οτι γινεται" απο ολους αλλα τελικα πληρωνουν οταν πιαστουν. Το οτι το κανουν και οι πρωτοποροι και μαλιστα ατσαλα και φτηνιαρικα ειναι για μπατσες...


Θα τα γράψω μια ακομα φορά μπας και γίνω κατανοητός γιατι μαλλον δεν εγινα.
Ολοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αγοραζουν ανταγωνιστικά μοντελα και τα κανουν βίδες. Ονομαζεται tear down και ολοι ειναι πολυ ανοιχτοί στο γεγονος πως το κανουν. Μεχρι και δημοσιογραφους καλούν....
https://www.wired.com/2014/07/go-inside ... tors-cars/
Το γιατι το εγραψα πιο πανω. Και δεν ειναι μονο οι κατασκευαστες αυτοκινητων που το κανουν. Οικιακες συσκευές, κινητα, κινητηρες αεροσκαφων και αεριοστροβιλοι, γεννητριες ΟΛΟΙ ξερουν πανω κατω τι κανει ο αλλος και προσπαθουν να βαλουν χερι και να τα κανουν βιδες για να δουνε που κινείται ο ανταγωνισμος, πως αντιμετωπιζει κοινα προβληματα, ποιότητα υλικων και φινιρισματος κλπ. Φυσικα υπαρχει Industrial property και νομοθεσια που τα διεπει ολα αυτα και δεν μπορει, χωρις ρισκο, καμια Δυτική εταιρεία να αντιγράψει οτι γουσταρει. Το reverse engineering ομως υπαρχει και πλεον ειναι και πιο ευκολο αλλα απο την απλη αντιγραφή στο φτιαχνω κατι ιδιο και εξισου καλο αν δεν εχω ιδεα η απόσταση ειναι τεραστια και αυτα τα πραγματα δεν γινονται ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ. Για την ατσαλοσυνη συμφωνώ.
Αν δεν εγινε κατανοητο και τωρα τι ειναι το tear down παραιτουμαι...

< >
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#462334
EDDIE_147 έγραψε:
Και κάτι off topic
Εικόνα


Θα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να γυρίσω πλάτη στην Porsche 911 για χάρη της. Τόσο πολύ γαμάτη είναι...
Άβαταρ μέλους
By dimik
#462661
Άβαταρ μέλους
By dekouk
#464699 Έτοιμα για χαρούμενους ιδιοκτήτες...
Τα δύο μαύρα Gla αυτόματα diesel, τα άλλα δεν είδα!
Εικόνα

< Note >
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#466680 ΕικόναΕικόναΕικόνα
Εκλεισε ΠΣΚ δοκιμη οταν γυρισω Γερμανια :shifty:


Gesendet beim Mercedes-AMG G65 V12