Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By babakos
#518231
Deleted User 1 έγραψε:Απ' το 2011 είναι στην αγορά η F20 και το πάτωμά της αν δεν κάνω λάθος είναι σχεδόν ίδιο με την προηγούμενη. Μόνο στο κιβώτιο υπερτερεί κι αυτό τυχαίνει λόγω του ότι συγκρίνω συγκεκριμένες εκδόσεις που με αφορούν.

Κατά τα άλλα η A-class στο εσωτερικό κυρίως είναι απείρως πιο σύγχρονη. Δεν υπάρχει καμία επαφή μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Στο οδηγικό δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα είναι εντελώς μέτρια και θα επανέλθω σε αυτό μιας και περιμένω να μου τη φέρουν για δοκιμή.


Θα πουλήσει καλά λόγω αστεριού και wow effect στο εσωτερικό..
Θα ήθελα να δω υποψήφιους πελάτες και πελάτισσες να εκπαιδεύονται στα infotainment συστήματα .. (Ναι αυτούς που έχουν ενσωματωμένο bluetooth στο αυτοκίνητο και δεν ξέρουν να το χρησιμοποιούν :lol: )

Προσωπικά πάντως το concept αυτό με την διπλή οθόνη μου αρέσει πολύ και μακάρι να το υιοθετήσουν σταδιακά και άλλοι κατασκευαστές αντί να βάζουν άθλιες οθόνες 6-7 ιντσών με απόκριση ναρκωμένης χελώνας και ανάλυση .. Hercules..
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#518232 Προφανώς. Σιγά μην ασχοληθεί κανείς με ημιάκαμπτους και μοτόρια ρενώ. Πετυχαίνει και γερασμένο τον ανταγωνισμό οπότε προβλέπεται πάρτι μέχρι τα επόμενα 1series και Α3. Απορώ, δε, γιατί έχει μείνει στην απέξω η Volvo στην κατηγορία. Αρκεί να φτιάξει ένα χαμηλό XC40 (που είναι κακάσχημο btw, λες κι έχει μπει στη μέγγενη).
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#518233 Εχει μια A class εδω απεναντι στο παρκινκ της ΕΚΚΑ.

Εξωτερικα ειναι νορμαλ, ουτε ασχημο ουτε wow. Να πω την αληθεια μου το περιμενα πιο ασχημο απ οτι ειναι.

Σιγουρα θα μοσχοπουλησει ομως :)
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#518238 Προς το παρον η Α δεν πάει καλά :yahoo: :yahoo: :yahoo: και δεν πρέπει να πάει.
Εντιτ: Στέφανε μην νομίζεις ότι λέει τίποτα οδηγικά..., αποκομμένη αίσθηση έχεις και σε τίποτα εγκάρσιες ανωμαλίες καταλαβαίνεις την |λογοκρισία| τον ημιάκαμπτο. Επίσης το θέμα είναι ποιές από τις δυο οθόνες σας έχουν στην Ελλάδα :shifty: :shifty: :shifty: , γτ είναι μεν διπλή η οθόνη αλλά χωρίζεται σε δυο επίπεδα. Δυο μικρές με το πλαίσιο και οι δυο μεγαλες οι εννοποιημένες που κάθονται ποιό ωραία στο μάτι. Ποιοτικά μέσα είναι χειρότερη από την προηγούμενη. Αυτό το πράμα πέραν της γκατζετιάς που κουβαλάει και γαμάει δεν έχει τίποτα άλλο να προσφέρει
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#518241
Andreasdik έγραψε:
bibendum έγραψε:Τι κινητηρας ειναι αυτος ο 1,3???


Renault :inlove:

Προς το παρών μόνο στο Captur τοποθετείται, τώρα βγήκε.


Κοινή εξέλιξη ΜΒ-Renault.


ΕΕΠ, βρίσκω το εσωτερικό της αισχρό. Σαν να πέταξαν 2 ταμπλετ μπροστά και νομίζουν ότι κάτι σχεδίασαν... :tomato:
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#518242
REALZEUS έγραψε:
Andreasdik έγραψε:
bibendum έγραψε:Τι κινητηρας ειναι αυτος ο 1,3???


Renault :inlove:

Προς το παρών μόνο στο Captur τοποθετείται, τώρα βγήκε.


Κοινή εξέλιξη ΜΒ-Renault.


ΕΕΠ, βρίσκω το εσωτερικό της αισχρό. Σαν να πέταξαν 2 ταμπλετ μπροστά και νομίζουν ότι κάτι σχεδίασαν... :tomato:

+1000 το πρωτοέγραψα και κάτι σελίδες πίσω όταν την είδα στην έκθεση Γενεύης. Ο @@@ ο Wagener θα βαρέθηκε σε εκείνο το σημείο και θα είπε ας τις πετάξουμε πάνω θα πουλήσει :lol: .
Πάντως αν παρατηρήσετε οι οθόνες χώνονται κλιμακωτά μέσα.
Στην Α τις πέταξαν
Στην Ε/CLS είναι ίσα κάτω από το σκέπαστρο στην S μια χαρά χωνευτή μέσα :inlove:
Αλλά εκεί που τους βγήκε εξαιρετικό είναι στην C MoPf :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ΕΠΟΣ, ΟΜΟΡΦΙΑ, Εκεί δώσανε πόνο.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#518243
Thomas_C200K έγραψε:Προς το παρον η Α δεν πάει καλά :yahoo: :yahoo: :yahoo: και δεν πρέπει να πάει.
Εντιτ: Στέφανε μην νομίζεις ότι λέει τίποτα οδηγικά..., αποκομμένη αίσθηση έχεις και σε τίποτα εγκάρσιες ανωμαλίες καταλαβαίνεις την |λογοκρισία| τον ημιάκαμπτο. Επίσης το θέμα είναι ποιές από τις δυο οθόνες σας έχουν στην Ελλάδα :shifty: :shifty: :shifty: , γτ είναι μεν διπλή η οθόνη αλλά χωρίζεται σε δυο επίπεδα. Δυο μικρές με το πλαίσιο και οι δυο μεγαλες οι εννοποιημένες που κάθονται ποιό ωραία στο μάτι. Ποιοτικά μέσα είναι χειρότερη από την προηγούμενη. Αυτό το πράμα πέραν της γκατζετιάς που κουβαλάει και γαμάει δεν έχει τίποτα άλλο να προσφέρει

Για να τα λες εσυ αυτα που ξερω ποσο σου αρεσει η μαρκα πρεπει να ειναι χαλια :s_empathy :lol:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#518244 Οι βασικές οθόνες θα είναι οι μικρές, οι άθλιες με τα τεράστια bezels. 99% από αυτές που θα πουληθούν Ελλάδα, αυτές θα έχουν. Χειρότερη ποιοτικά από την προηγούμενη βρίσκω δύσκολο να είναι γιατί από καμιά 25αρια Α180d που έχουμε στο στόλο, έχω δει τα άπειρα. Χώρια τις 157 ανακλήσεις που έχουν βγει και πάει ο κόσμος κάθε 3 και λίγο στα συνεργεία.

Οδηγικά σίγουρα θα είναι αδιάφορη. Ποια mainstream Μerc δεν είναι?
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#518245
Νίκος Παππάς έγραψε:
Thomas_C200K έγραψε:Προς το παρον η Α δεν πάει καλά :yahoo: :yahoo: :yahoo: και δεν πρέπει να πάει.
Εντιτ: Στέφανε μην νομίζεις ότι λέει τίποτα οδηγικά..., αποκομμένη αίσθηση έχεις και σε τίποτα εγκάρσιες ανωμαλίες καταλαβαίνεις την |λογοκρισία| τον ημιάκαμπτο. Επίσης το θέμα είναι ποιές από τις δυο οθόνες σας έχουν στην Ελλάδα :shifty: :shifty: :shifty: , γτ είναι μεν διπλή η οθόνη αλλά χωρίζεται σε δυο επίπεδα. Δυο μικρές με το πλαίσιο και οι δυο μεγαλες οι εννοποιημένες που κάθονται ποιό ωραία στο μάτι. Ποιοτικά μέσα είναι χειρότερη από την προηγούμενη. Αυτό το πράμα πέραν της γκατζετιάς που κουβαλάει και γαμάει δεν έχει τίποτα άλλο να προσφέρει

Για να τα λες εσυ αυτα που ξερω ποσο σου αρεσει η μαρκα πρεπει να ειναι χαλια :s_empathy :lol:

Τέτοιο σταύρωμα δεν το έχω ξανακάνει για την φίρμα που αγαπάω. Είναι μεγάλη απογοήτευση :(
Και δεν είμαι μόνο εγώ, γενικά οι παραδοσιακοί Μερσεντάκιδες το θάβουμε :lol: .
Στην Γενεύη τον Μάρτη όσοι είχαν την W176 (προκάτοχος) λέγανε τι άθλιο ποιοτικό ειναι αυτό το πράμα και πεταγόμουν και έλεγα οτι δεν έχει πολλαπλούς πίσω και φεύγανε :lol: :lol: :shifty: :shifty:
Πολλαπλούς θα έχουν οι 4κινητες και οι 2λτ.
Ένα κούφιο πράγμα είναι αυτό το πράμα και ζητάνε παραπάνω λεφτά στην βασική έκδοση (31χιλιάρικα αρχική τιμή) όταν στην W176 το 2012 ξεκίναγε από 23-24χιλιάρικα για ένα σαφώς καλύτερο αμάξι.
Αν ήθελα ντε και καλά Α κλας θα έπαιρνα ασυζητί την τελευταία πριν σταματήσει η παραγωγή και ξεκίναγε η καινούργια :lol:
Βέβαια αυτα τα μικρά δεν είναι αμάξια αλλά τέσπα :lol: :lol:

Αυτό που μου έχει πάρει τα μυαλά είναι το X klasse :inlove: :inlove: :inlove: , το αγόραζα χθές :inlove: :inlove: . Θα βλαχέψω στις Γερμανίες
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#518246
Deleted User 1 έγραψε:Οι βασικές οθόνες θα είναι οι μικρές, οι άθλιες με τα τεράστια bezels. 99% από αυτές που θα πουληθούν Ελλάδα, αυτές θα έχουν. Χειρότερη ποιοτικά από την προηγούμενη βρίσκω δύσκολο να είναι γιατί από καμιά 25αρια Α180d που έχουμε στο στόλο, έχω δει τα άπειρα. Χώρια τις 157 ανακλήσεις που έχουν βγει και πάει ο κόσμος κάθε 3 και λίγο στα συνεργεία.

Οδηγικά σίγουρα θα είναι αδιάφορη. Ποια mainstream Μerc δεν είναι?

Οι ανακλήσεις είναι καλό να γίνονται από οποιαδήποτε εταιρεία. Αναγνωρίζουν το λάθος τους και στο διορθώνουν δωρεάν (το τονίζω σε οποιαδήποτε φίρμα)
Δεν πιστεύω να πετάξει κόσμοε 32χιλιάρικα για βασική Μέρκ, όταν με 5 παραπάνω παίρνεις C klasse που είναι ποιό αμάξι.
Δεν θέλω να μιλήσω για κρυφές ανακλήσεις :shifty: :shifty: για τους ρύπους και όλα τα όμορφα :lol:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#518349
Thomas_C200K έγραψε:Τέτοιο σταύρωμα δεν το έχω ξανακάνει για την φίρμα που αγαπάω. Είναι μεγάλη απογοήτευση :(
Και δεν είμαι μόνο εγώ, γενικά οι παραδοσιακοί Μερσεντάκιδες το θάβουμε :lol:
....
Ένα κούφιο πράγμα είναι αυτό το πράμα και ζητάνε παραπάνω λεφτά στην βασική έκδοση (31χιλιάρικα αρχική τιμή) όταν στην W176 το 2012 ξεκίναγε από 23-24χιλιάρικα για ένα σαφώς καλύτερο αμάξι....
Θυμάμαι ότι από τότε που πρωτοβγήκαν οι πρώτες Α-class το είπαν πολλοί ότι Mercedes αγοράζεις από C-class και πάνω. Όταν γνώρισα και οδήγησα την Α που πήρε φίλη μου συμφώνησα κι εγώ με το παραπάνω. Μάλλον ισχύει ακόμα. Το άλμα από Α-Β σε C είναι σημαντικό.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#518350
sknipper έγραψε:
Thomas_C200K έγραψε:Τέτοιο σταύρωμα δεν το έχω ξανακάνει για την φίρμα που αγαπάω. Είναι μεγάλη απογοήτευση :(
Και δεν είμαι μόνο εγώ, γενικά οι παραδοσιακοί Μερσεντάκιδες το θάβουμε :lol:
....
Ένα κούφιο πράγμα είναι αυτό το πράμα και ζητάνε παραπάνω λεφτά στην βασική έκδοση (31χιλιάρικα αρχική τιμή) όταν στην W176 το 2012 ξεκίναγε από 23-24χιλιάρικα για ένα σαφώς καλύτερο αμάξι....
Θυμάμαι ότι από τότε που πρωτοβγήκαν οι πρώτες Α-class το είπαν πολλοί ότι Mercedes αγοράζεις από C-class και πάνω. Όταν γνώρισα και οδήγησα την Α που πήρε φίλη μου συμφώνησα κι εγώ με το παραπάνω. Μάλλον ισχύει ακόμα. Το άλμα από Α-Β σε C είναι σημαντικό.

Και φαντασου οτι αναφερεσαι στην παλια καλη με τον δικο της χαρακτήρα Α. Οι τότε Α με την τωρινή ποιοτικά (το τονίζω το ποιοτικά, γιατί οδηγικά είναι η μέρα με την νύχτα) είναι ΣΚΟΥΠΙΔΙ. Τόσο απλά τόσο ξεκάθαρα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#518351 Τα ίδια έλεγαν και για τις C
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#518406
Thomas_C200K έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Οι βασικές οθόνες θα είναι οι μικρές, οι άθλιες με τα τεράστια bezels. 99% από αυτές που θα πουληθούν Ελλάδα, αυτές θα έχουν. Χειρότερη ποιοτικά από την προηγούμενη βρίσκω δύσκολο να είναι γιατί από καμιά 25αρια Α180d που έχουμε στο στόλο, έχω δει τα άπειρα. Χώρια τις 157 ανακλήσεις που έχουν βγει και πάει ο κόσμος κάθε 3 και λίγο στα συνεργεία.

Οδηγικά σίγουρα θα είναι αδιάφορη. Ποια mainstream Μerc δεν είναι?

Οι ανακλήσεις είναι καλό να γίνονται από οποιαδήποτε εταιρεία. Αναγνωρίζουν το λάθος τους και στο διορθώνουν δωρεάν (το τονίζω σε οποιαδήποτε φίρμα)

Δεν είναι ακριβώς έτσι.Τα προβλήματα τα ξέρουν πριν καν μπει το αμαξι στη παραγωγή.Απλά βάζουν κάτω τι τους συμφέρει οικονομικά και αποφασίζουν.
Δε μπαίνω σε λεπτομέρειες τώρα για την νέα Α -klas ... :lipsealed: :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#518409 Η κατάσταση με τις ανακλήσεις της Α είναι αστεία. Εν τω μεταξύ δεν τις μαζεύουν να πηγαίνεις να τα φτιάχνεις όλα μαζί. Όοοοοοοχι. Κάθε μήνα άλλο εξάρτημα. Ειδικά με τα μοντέλα 2016-17 το χουν ξεφτιλίσει που είναι ακόμα πιο απαράδεκτο εφόσον είναι καιρό στην αγορά το μοντέλο.