Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#516631 :offtopic:

Καλά, και η 520 που οδηγούσα τακτικά (Ε60) είχε καταπληκτικό tramlining (με 16άρες) , δεν μπορώ να τη κατηγορήσω όμως, άμα θες άμεσο τιμόνι , τα έχεις αυτά + δικοί μας δρόμοι σε αρίστη όπως πάντα, κατάσταση :lol:

Το IS , προηγούμενης γενιάς , όπως και το τωρινό , δεν τρελάθηκαν για σπορ συμπεριφορά. Ζμπορ αίσθηνση μπορείς να
πάρεις με τα F Sport πακέτα ενώ άμα θες πραγματικά σπορ, υπάρχουν και οι F εκδόσεις, σκέτο (π.χ IS F).

Και τώρα με συγχωρείτε, πάω στο λογιστήριο της Lexus , να πληρωθώ για το post (1.5E / ποστ, premium φάση) :shifty:

:offtopic:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#517239 Εικόνα

Βέρι βέρι βέρι ματζέστικ…

:eat: :eat: :eat: :eat: :eat: :eat: :eat: :eat:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#517270 Με αυτές τις e coupe πάντως κυκλοφορούν κάτι αγαμητες 40+ και της ίδιας ηλικίας κλαρινογαμπροι εδώ.

Κατά τα άλλα πανέμορφο αυτοκίνητο αν και έχω την υποψία ότι δείχνει πολύ περισσότερο σπορρρρ από ότι πραγματικά είναι.

< >
Άβαταρ μέλους
By Zorz
#517662 Θωμάς likes this. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By taxidiwtis
#518153
Thomas_C200K έγραψε:Δεν παίζει το βίντεο



Zorz έγραψε:Θωμάς likes this. :ninja:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#518162 :s_omg
Άβαταρ μέλους
By 224v
#518188
dimviii έγραψε::s_omg

Οι νομοι της φυσικης ισχυουν ακομα και για τα Γερμανικα…. αλλα τα αγοραζουν γιατι είναι ασφαλη… με κάθε οδηγο… (προφανως δεν επαθαν τιποτα οι επιβαινοντες).. λετε να το εκαναν ανταγωνιστες για δυσφημιση??? :iconcool:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#518208 Ωρε ξεβράκωμα η Merc ακόμα δε βγήκε το αμάξι!

Στα πλαίσια του Διαγωνισμού σας και σε συνέχεια των επικοινωνιών μας, σας ενημερώνω ότι η Βενζινοκίνητη Α 180 (1.325 cc & 136 hp ) έρχεται με Βασική Τιμή προ Φόρων στα 19,675 € .
Η ανάλυση τιμής της Α 180 που μπορείτε να στείλετε στις εταιρείες χρονομίσθωσης για κοστολόγηση μισθώματος είναι η κάτωθι :

A 180
ΒΑΣΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 19,675
ΦΠΑ 4,722.00
ETT (127g/km) ** 3,462.80
Total (€) 27,859.80
** ΖΑΝΤΑ : 40.6 cm (16-inch) 5-twin-spoke light-alloy wheels painted in vanadium silver with 205/60 R 16 on 6.5 J x 16 ET 44 (R78)

Επίσημα και βάσει της ενημέρωσης από Γερμανία ο Τιμοκατάλογος της Α 180 θα κοινοποιηθεί στις 02.07 .

Η νέα Α 180 περιλαμβάνει συνοπτικά :

 Χειροκίνητο κιβώτιο 6-ταχυτήτων
 Κάμερα οπισθοπορείας
 MBUX (Mercedes-Benz User Experience με οθόνη αφής 7’’& δυνατότητα φωνητικών εντολών)
 Χειριστήριο αφής
 Bluetooth
 Cruise control
 Active Break Assist με αυτόνομο φρενάρισμα
 Active Lane Keeping Assist
 Μαύρο χρώμα ( για διαθεσιμότητα επιπλέον χρώματος θα ενημερωθείτε εκ νέου)
 Πακέτο Style με εσωτερικό συνθετικό δέρμα – ύφασμα
 16άρες ζάντες


Πιο φθηνή από 118i Auto Exclusive που είναι και αρχαία. Θα βγάζει μίσθωμα κάνα 350αρι+ΦΠΑ. Ουρές οι στελεχάρες με απωθημένα. :lol:
Άβαταρ μέλους
By GTS
#518213 Το 118ι εχει πολυ καλυτερο πατωμα και αναρτηση και ειναι αυτοματο 8αρι...που ειναι το αρχαιο? :dizzy:

το "νεο" με χειροκινητο 6αρι και ημιακαμπτο αξονα φαινεται να ερχεται κατευθειαν απο 15 χρονια πριν...και απο αισθητικη το νεο Α δεν λεει πολλα νομιζω...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#518214 Απ' το 2011 είναι στην αγορά η F20 και το πάτωμά της αν δεν κάνω λάθος είναι σχεδόν ίδιο με την προηγούμενη. Μόνο στο κιβώτιο υπερτερεί κι αυτό τυχαίνει λόγω του ότι συγκρίνω συγκεκριμένες εκδόσεις που με αφορούν.

Κατά τα άλλα η A-class στο εσωτερικό κυρίως είναι απείρως πιο σύγχρονη. Δεν υπάρχει καμία επαφή μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Στο οδηγικό δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα είναι εντελώς μέτρια και θα επανέλθω σε αυτό μιας και περιμένω να μου τη φέρουν για δοκιμή.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#518219
bibendum έγραψε:Τι κινητηρας ειναι αυτος ο 1,3???


Renault :inlove:

Προς το παρών μόνο στο Captur τοποθετείται, τώρα βγήκε.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#518224
Deleted User 1 έγραψε:Απ' το 2011 είναι στην αγορά η F20 και το πάτωμά της αν δεν κάνω λάθος είναι σχεδόν ίδιο με την προηγούμενη. Μόνο στο κιβώτιο υπερτερεί κι αυτό τυχαίνει λόγω του ότι συγκρίνω συγκεκριμένες εκδόσεις που με αφορούν.

Κατά τα άλλα η A-class στο εσωτερικό κυρίως είναι απείρως πιο σύγχρονη. Δεν υπάρχει καμία επαφή μεταξύ των δύο αυτοκινήτων. Στο οδηγικό δεν έχω καμία αμφιβολία ότι θα είναι εντελώς μέτρια και θα επανέλθω σε αυτό μιας και περιμένω να μου τη φέρουν για δοκιμή.


To πατωμα στα F ειναι πολυ διαφορετικο απο τα Ε. Και οι κινητηρες σειρα Β δεν εχουν καμμια σχεση με τους κινητηρες σειρα Ν που ειχαν τα Ε.

Για το εσωτερικο της Α, επηδη μπηκα σε μια Ε400 με τις δυο μεγαλες οθονες ειναι σαν να εισαι μπροστα στο computer του γραφειου και οχι σε αμαξι...
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#518229 Μπροστά στο εσωτερικό της F που είναι σα facelift της E30, το εσωτερικό της Α είναι σα να σχεδιάστηκε από τη ΝΑΣΑ.