Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#511986
dekouk έγραψε:Βρείτε το λάθος. Για δυνατούς γνώστες....

Εικόνα

< Note 3 >

@Dekouk συγγνώμη για την νεκρανάσταση περίπου 2 χρόνια μετά αλλά θέλω τα φώτα σου.
Φίλος αγόρασε την C220d W205 (μτχ) με την οθόνη στην μέση αλλά δεν έχει navi, οπότε και θυμήθηκα το πόστ σου :shifty: :oops: και ξεσκόνισα το Μερσεντοτοπικό :lol:
Δώσε τα φώτα σου σε παρακαλώ
Κοιτάμε για οθόνη σαν την εργοστασιακή (ΟΕΜ) και τα μπλιμπλίκια, αλλά το βασικό είναι να έχει navi λόγω διαδρομών που κάνει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

ΥΓ: Ναβι εργοστασιακό δεν μπαίνει γιατί είχε συμφωνησει με την αντιπροσωπία να περαστεί το γνήσιο στην μισή τιμή αλλά τελικά έπεσε πόρτα από το συνεργείο.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#512011 Οκ αυτό με το πλαίσιο κτλ, αλλά όταν ακούς τον V κινητήρα της AMG τότε χαμός... αυτός ο ήχος είναι ο μόνος λόγος που θα έπαιρνα mercedes.

Στην καθημερινότητα βέβαια κανείς δεν καταλαβαίνει διαφορά. Στην πιστα το βάζει μόνο ένα 5%.

Εγώ με το κάμπριο δεν είχα κανένα πρόβλημα ακαμψίας κτλ. Και δεν οδηγώ συντηρητικά.


< >
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#512025
PeterPan έγραψε:Οκ αυτό με το πλαίσιο κτλ, αλλά όταν ακούς τον V κινητήρα της AMG τότε χαμός... αυτός ο ήχος είναι ο μόνος λόγος που θα έπαιρνα mercedes.

Στην καθημερινότητα βέβαια κανείς δεν καταλαβαίνει διαφορά. Στην πιστα το βάζει μόνο ένα 5%.

Εγώ με το κάμπριο δεν είχα κανένα πρόβλημα ακαμψίας κτλ. Και δεν οδηγώ συντηρητικά.


< >

Πέτρο η A45 AMG έχει 4κυλινδρο.
Βόλτα με C63 AMG Cabrio όλα τα λεφτά :inlove: :inlove: , νοίκιασε μια και θα ξετρελαθείς :inlove:
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#512031 Ναι Θωμά για c κ πάνω λέω.
Έχει γεμίσει Τούρκους με c63


< >
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#512033
PeterPan έγραψε:Ναι Θωμά για c κ πάνω λέω.
Έχει γεμίσει Τούρκους με c63


< >

Εμείς εδώ κάτω με τούρκους και έλληνες κλαρίνα :lol: .
Πάντως τα λήζινγκ με 0% προκαταβολή είναι τζάμπα της Μέρκ! Ώρες ώρες μπαίνουν πρόστυχες σκέψεις αλλά κρατιέμαι :lipsealed:
Άβαταρ μέλους
By sknipper
#512544
PeterPan έγραψε:Ναι Θωμά για c κ πάνω λέω.
Έχει γεμίσει Τούρκους με c63
Επειδή βλέπω πολλά σχετικά οικονομικά μτχ με πολλά κυβικά, πώς πάνε από κατανάλωση αυτά τα αυτοκίνητα;; Και δεν ρωτάω για πίεση που πάει όσο θέλεις αλλά σε νορμάλ καθημερινή οδήγηση σε πόλη, σε ταξίδι σε εθνική επαρχιακό.
Αν η απάντηση είναι για να ρωτάς δεν μπορείς τότε δεν θέλω να ξέρω... :lol:
Άβαταρ μέλους
By mirage
#512546 Ρωτα και για λαστιχα πόσα χρειάζεσαι.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#512548 Και για συντήρηση/επισκευές

< >
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#512550 πριν κανα δυο εβδομαδες ειχαμε κατι τραβηγματα με ενα τετοιο για 2-3 φαναρια.
πολυ δυνατο.Ευτυχως ηταν κοντινα τα φαναρια και γλυτωσα. :inlove:

belgarion έγραψε:Και για συντήρηση/επισκευές


αυτα τα υπονοουμενα οτι τα Γερμανικα χαλανε πρεπει να σταματησει. :adminpower: :twisted:
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#512563 https://www.car.gr/12705567-mercedes-be ... ency-coupe

Πόσο γτπ μπορεί να είναι αυτό οδηγικά;
Όχι μόνο η συγκεκριμένη αγγελία, γενικά σαν μοντέλο.
Άβαταρ μέλους
By sargus
#512574 Για Mercedes είναι μια χαρά. Φυσικά δεν είναι bmw αλλά θεωρώ ότι είναι αρκετά ανώτερο από Audi οδηγικά.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#512591 Ντανκε :s_thumbsup
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#515404 Εν τω μεταξύ στα φόρα της ΜΒ συνεχίζουν ακάθεκτα να αλλάζουν καδένες-γρανάζια σε Μ271. Μεγάλη ξεφτίλα της ΜΒ το ότι δεν έλυσε ποτέ αυτό το πρόβλημα και συνέχισε να φορά τον συγκεκριμένο κινητήρα με το προβληματικό σετ καδένας γραναζιών σε ένα σκασμό μοντέλα και να τα αρπάζει χοντρά από τους πελάτες της.

http://www.mbclub.gr/forum/topic/12644- ... ent-182602
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#515539 Nα τα πω εν συντομία τότε: άλλος ένας με τον συγκεκριμένο κινητήρα, αλλάζει γρανάζια+καδένα και τα παρελκόμενα και το κοστούμι πλησιάζει τα 2 χιλ. (αν δεν τα ξεπερνάει με τα εργατικά). Ξανά-μανά μπινελίκια στην "εταιρεία κύρους" που δεν νοιάζεται για τους πελάτες, που βάζει τέτοιες καδένες "ποδηλάτου", κ.λ.π., κ.λ.π. Εν τω μεταξύ απ΄όλα έχει ο μπαξές: το μοτεράκι φορέθηκε σε διάφορες γενιές των C, E, C coupe, CLK, SLK και κανείς Γερμαναράς δεν σκέφτηκε (ή δεν τον άφησαν να σκεφτεί) να το λύσει.

Άμα πας σε κανένα φόρουμ vagελιδων καταριούνται τα διπλοσύμπλεκτα και τους κινητήρες φριτέζες. Άμα πας στις προπέλες, κάθε δεύτερο σέρβις κουβαλάνε μαζί και πολλαπλασιαστές. Μας βλέπουν σαν ζεστό χρήμα, τίποτε άλλο. Ούτε ευχαριστημένοι πελάτες, ούτε τίποτα. Δέκα χρόνια και μετά αυτοδιαλύονται, πρέπει να επισκεπτόμαστε τις αυλές τους. Στο δεκαετίας Outlander του κουμπάρου το κάτω μέρος του ταμπλό άμα ζεσταίνεται στάζει πάνω στο παντελόνι. Τα άλλα τα αστέρια της PSA αποφάσισαν να διακόψουν την υδροπνευματική γιατί είναι ασύμφορη. Το μυαλό τους είναι ασύμφορο, δεν φταίει η ανάρτηση, το υπόλοιπο αυτοκίνητο κάπου είναι λάθος και δεν το προτιμούν οι αγοραστές. Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν μόνο τέτοια ανάρτηση, δεν τους ενδιαφέρει.

Μπράβο στην Τογιότα. Δεν ξέρω τι όνειρο είδε με την υπόθεση "Λέξους", αλλά είναι πολύ πετυχημένη σκέψη και υλοποίηση. Είχε αξιόπιστους κινητήρες και ηλεκτρολογικά, πρόσθεσε τα καλά υλικά στο εσωτερικό, "χώρισε" την εταιρεία και πέτυχε.