- 30 Ιαν 2019, 17:48
#563602
Rocsta καλωσόρισες στο κλαμπ των ιδιοκτητών w210 και καλοτάξιδο με ασφαλή χιλιόμετρα. Έχω το ίδιο σε φεισλιφτ αυτόματο και avantgarde επίσης. Είναι απίστευτο στο ταξίδι, πολύ καλύτερο από το συγγενικό w204 που επίσης οδηγώ. Αν είναι προσεγμένο (που φαντάζομαι θα είναι με τόσα λίγα χιλιόμετρα) θα σε πάει μια ζωή. Το μόνο του μειονέκτημα είναι τα τέλη κυκλοφορίας (εφόσον φαντάζομαι είναι καθαρό από σκουριά)
Το αυτοκίνητο που πήρες είναι η τελευταία Μερκ, με την παλιά φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία σε εμένα αρέσει πολύ , σε άλλους όχι, ίσως επειδή άρχισα και να μεγαλώνω ηλικιακά. Το 210 μαζί με τα Ε 123, 124 και τα C 201 (190E), 202 ήταν μιας άλλης εποχής αυτοκίνητα, workhorses όπως τα έλεγε ο Διγέτιος, αλλά ταυτόχρονα με πινελιές πολυτέλειας για την εποχή τους. Θα πω την έκφραση "βρωμάνε μερσεντίλα", όποιος το καταλαβαίνει έχει καλώς. Ταυτόχρονα όμως είναι και πολύ λογικό στην συντήρησή του, ίσως το τελευταίο που δεν σου "παίρνουν το κεφάλι". Μετά το 211 και αργότερα το 204 η εταιρεία πέρασε σε άλλη φάση εκμοντερνισμού και εκτόξευσης στα κόστη. Φυσικά δεν μιλάω για τις σειρές Α και Β, αυτά είναι κατασκευάσματα του μάρκετινγκ, δεν έχουν καμιά σχέση με "μερσεντίλα". Με τον καιρό θα αποκαλύπτεις κάποιες λεπτομέρειες επάνω του, που θα αποδεικνύουν πόσο μελετημένο αυτοκίνητο ήταν.
Ο ΒΕΑΜΣ, ο Οβελίξ και ο Διγέτιος εμένα με βοήθησαν πολύ στην αρχή, ξέρουν την εταιρεία απέξω και ανακατωτά. Αν είσαι Αθήνα και έχεις επαφές με D-jet δώστου χαιρετίσματα, αν είσαι Θεσσαλονίκη κερνάω καφέ και βγάζουμε βόλτα τα αυτοκίνητα.
Καλοτάξιδο και πάλι