Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#563407 Rocsta καλοταξιξη η ΚΥΡΙΑ :inlove: :inlove: :inlove:
Όταν η Μέρκ έβγαζε αμαξάρες και όχι μπρίκια (προσωπικά όλα τα τελευταία είναι μπρίκια)
Έχει φίλος μια Ε230 και όποτε μπαίνω ζηλεύω με την καλή έννοια :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: .
Ακόμα με πονάει που στις 11 Γενάρη του 2016 έχασα για μισή ώρα μια Ε280 4MATIC από τις τελευταίες και φούλ έξτρα
Άβαταρ μέλους
By Orestisren
#563408 Νταξ επος επος επος :yahoo:
Καλοτάξιδη η Μερσενταρα :inlove:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#563413 Να μην σκούριαζε τόσο και θα ήταν ταμάμ, πολύ θα ήθελα μια για μαούνα. Τυχεροί που στην Ελλάδα δεν το παρακάνουμε με το αλάτι.
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#563426
BEAMS έγραψε: αν δεις ποτέ τον Διγέτιο από κοντά μην του πεις πως έχει αναίσθητο τιμόνι. Εκείνος το λέει εχέμυθο (στη λογική δηλαδή πως informations from the road will be given to you on a need to know basis :lol: ).

:metalo: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#563429 Ρε παιδιά, μήπως είστε υπερβολικοί;
Ένα σημερινό μεσαίο θα προσφέρει σχεδόν εφάμιλλη άνεση κι ηχομόνωση και (λόγω των βοηθημάτων, ACC και pilot assist) πολύ πιο αγχολυτικό ταξίδι.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#563436 Δεν θα μου έκανε εντύπωση, ειδικά με το κόψιμο μονώσεων κλπ για το βάρος και τις σκληρές, εξελιγμένες στο 'ρινγκ αναρτήσεις με τα λάστιχα-φλούδες.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#563444 Καλοτάξιδη αλλά εγώ με την περιγραφή και καθώς το έκανα εικόνα νύσταξα λίγο! :s_tongue

Επίσης πρέπει να είναι η μόνη E-class που δεν μου αρέσει εξωτερικά.

Πάντως η κατάσταση της φαίνεται άψογη.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#563453 Καλοπουλητη.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#563513
BEAMS έγραψε:Εκείνος το λέει εχέμυθο (στη λογική δηλαδή πως informations from the road will be given to you on a need to know basis :lol: ).


Διαβάζοντας αυτό συν την περιγραφή του rocsta, μου ήρθε και το άλλο που έχω ακούσει για Rolls Royce "It doesn't accelerate, it progresses"... :lol:

Μ' άρεσε αυτό το αμάξι από τότε που βγήκε, ιδίως η συγκεκριμένη έκδοση. :inlove:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#563550
NickTG έγραψε:Καλοτάξιδη αλλά εγώ με την περιγραφή και καθώς το έκανα εικόνα νύσταξα λίγο! :s_tongue

Όχι όχι, δεν σε ρουφάει, ίσα ίσα: σε κάνει να θέλεις να πηγαίνεις 200ρισμένος.
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#563602 Rocsta καλωσόρισες στο κλαμπ των ιδιοκτητών w210 και καλοτάξιδο με ασφαλή χιλιόμετρα. Έχω το ίδιο σε φεισλιφτ αυτόματο και avantgarde επίσης. Είναι απίστευτο στο ταξίδι, πολύ καλύτερο από το συγγενικό w204 που επίσης οδηγώ. Αν είναι προσεγμένο (που φαντάζομαι θα είναι με τόσα λίγα χιλιόμετρα) θα σε πάει μια ζωή. Το μόνο του μειονέκτημα είναι τα τέλη κυκλοφορίας (εφόσον φαντάζομαι είναι καθαρό από σκουριά)

Το αυτοκίνητο που πήρες είναι η τελευταία Μερκ, με την παλιά φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία σε εμένα αρέσει πολύ , σε άλλους όχι, ίσως επειδή άρχισα και να μεγαλώνω ηλικιακά. Το 210 μαζί με τα Ε 123, 124 και τα C 201 (190E), 202 ήταν μιας άλλης εποχής αυτοκίνητα, workhorses όπως τα έλεγε ο Διγέτιος, αλλά ταυτόχρονα με πινελιές πολυτέλειας για την εποχή τους. Θα πω την έκφραση "βρωμάνε μερσεντίλα", όποιος το καταλαβαίνει έχει καλώς. Ταυτόχρονα όμως είναι και πολύ λογικό στην συντήρησή του, ίσως το τελευταίο που δεν σου "παίρνουν το κεφάλι". Μετά το 211 και αργότερα το 204 η εταιρεία πέρασε σε άλλη φάση εκμοντερνισμού και εκτόξευσης στα κόστη. Φυσικά δεν μιλάω για τις σειρές Α και Β, αυτά είναι κατασκευάσματα του μάρκετινγκ, δεν έχουν καμιά σχέση με "μερσεντίλα". Με τον καιρό θα αποκαλύπτεις κάποιες λεπτομέρειες επάνω του, που θα αποδεικνύουν πόσο μελετημένο αυτοκίνητο ήταν.

Ο ΒΕΑΜΣ, ο Οβελίξ και ο Διγέτιος εμένα με βοήθησαν πολύ στην αρχή, ξέρουν την εταιρεία απέξω και ανακατωτά. Αν είσαι Αθήνα και έχεις επαφές με D-jet δώστου χαιρετίσματα, αν είσαι Θεσσαλονίκη κερνάω καφέ και βγάζουμε βόλτα τα αυτοκίνητα.
Καλοτάξιδο και πάλι
Άβαταρ μέλους
By MONMAN
#563617 Η συντριπτική πλειοψηφία των W210που κυκλοφόρησαν Ελλάδα έχει σοβαρό μειονέκτημα το τετρακύλινδρο μοτερ που δεν δένει με το υπόλοιπο αυτοκίνητο , άοσμο χωρίς χαρακτήρα και ήχο και ακόμα και αν κάνεις ήρεμο και χαλαρό ταξίδι κάποια στιγμή θα δώσεις λίγο γκάζι για να προσπεράσεις πχ και εκει χάνεις απο τα αντίστοιχα της Volvo που και στην πιο απλή έκδοση είχαν πεντακύλινδρα turbo μοτερ , ταξιδιάρικα και αυτά με καλλίτερα καθίσματα απο την Mercedes αλλα όταν πατάς γκάζι παίρνεις πολύ ώθηση και κυρίως ήχο :inlove: