Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#550298 Στέφανε αυτό είναι ο ορισμός της βασικής Α :svivhaha: :svivhaha: :svivhaha: , α ρε Ελλάδα με τα μεγαλεία σου :svivhaha: :svivhaha: . Οποτε το "γερμανικό" βασικό στην Ελλάδα θεωρείται φουλ εξτρα και το έβριζα :lol: .
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#550365 Τόση κατακραυγη στην Α που διαβάζω, που έχω αρχίσει να την συμπαθώ γιατί την λυπάμαι...
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#550416
cosneo έγραψε:Τόση κατακραυγη στην Α που διαβάζω, που έχω αρχίσει να την συμπαθώ γιατί την λυπάμαι...

Κάψιμο ΧΘΕΣ. Αλλά δυστυχώς η τάση στην αυτοκινητοβιομηχανία (θα με κράξουν αλλά μαθημένος) είναι κάθε γενιά και χειρότερη ποιοτικά αλλά οικονομικά ακριβότερη.... :thumbsdown: :thumbsdown: :thumbsdown: και ισχύει για την πλειοψηφία.Δεν βάζω ταμπέλα σε κατασκευαστές.
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#550589
Thomas_C200K έγραψε:Στέφανε αυτό είναι ο ορισμός της βασικής Α :svivhaha: :svivhaha: :svivhaha: , α ρε Ελλάδα με τα μεγαλεία σου :svivhaha: :svivhaha: . Οποτε το "γερμανικό" βασικό στην Ελλάδα θεωρείται φουλ εξτρα και το έβριζα :lol: .



Ποια είναι αυτά τα πολλά παραπάνω έξτρα που έχει η βασική έκδοση στη Γερμανία?
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#550692 Λοιπόν ένα μικρό review για το Α-Klasse μιας και του έκανα κάμποσα χλμ το ΣΚ και σε διάφορες συνθήκες.

Δυστυχώς όσο κι αν το βρίσκω κλισεδούρα και μπαρμπαδίστικο, μου πέρασε πάρα πολλές φορές από το μυαλό το "δεν τα φτιάχνουν όπως παλιά". Και εξηγούμαι: το αυτοκίνητο είναι ότι πιο μοντέρνο έχει αυτή τη στιγμή η κατηγορία ΑΛΛΑ στην προσπαθειά τους να το φορτώσουν με τεχνολογία, έχουν αφήσει ελλιπείς διάφορους τομείς. Βασικότερο πρόβλημα του αυτοκινήτου είναι η ανάρτηση. Είναι μαλακή, είναι χωρίς λόγο χαμηλή (βρίσκεις πανεύκολα μπροστά) και παράλληλα κοπανάει παρόλα τα μπαλόνια του 205/60/16. Δεν ξέρω πως έχουν καταφέρει τέτοιο συνδυασμό αλλά πραγματικά ισχύει. Η απόσβεση είναι κακή για ένα αυτοκίνητο που διαφημίζει "άνεση Μερκ" και φέρνει και αρκετούς θορύβους στην καμπίνα σε σημεία που δεν το περιμένεις.

Το μοτέρ από την άλλη είναι εξαιρετικό. Δεν προδίδει από πουθενά τον κυβισμό του, είναι εντυπωσιακά εύστροφο, τραβάει γερά μέχρι και τον κόφτη που φυσικά έρχεται χαμηλά (6000σαλ) και είναι αστεία οικονομικό. Το χω κρατήσει με ευκολία κάτω από τα 9λτ πράγμα που μου συμβαίνει πολύ σπάνια. Συνεργάζεται επίσης καλά με το κιβώτιο, το οποίο είναι σωστά ρυθμισμένο και έχει καλή κλιμάκωση αλλά έχει λίγο περίεργη λειτουργία για dual clutch. Πατινάρει πάρα πολύ σε ορισμένες περιπτώσεις και δε θυμίζει τις καρφωτές αλλαγές που κάνει το DSG ας πούμε ή το TCT. Γενικά όμως το πρόσημο είναι θετικό.

Και πάμε στο εσωτερικό...

Πολύ πρακτικό εσωτερικό, πρακτικότερο ενός 3008 ας πούμε που σαν κατηγορία πουλάει πρακτικότητα υποτίθεται. Highlight επίσης είναι τα καθίσματα μπρος πίσω, τα οποία εκτός από πολύ άνετα είναι και όμορφα και επενδεδυμένα με πολύ ποιοτικά υλικά. Κάπου εκεί όμως η ποιότητα στέρεψε γιατί σε όλη την υπολοιπη καμπίνα τα υλικά και η συναρμογή είναι τουλάχιστον μέτρια (πολλοί τριγμοί για 6Κ χλμ), ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την τιμή του αυτοκινήτου. Οι επενδύσεις στις πόρτες και στο πάνω μέρος του ταμπλώ είναι για αυτοκίνητο μία κατηγορία κάτω, μισής αξίας. Τραγικό επίσης και το αχρείαστα τεράστιο τιμόνι το οποίο φυσικά και δεν προσφερεί καμία μα καμία πληροφόρηση.

Σε ότι αφορά το infotainment και τη λειτουργία του, οι εντυπώσεις είναι ανάμικτες. Είναι πληρες αλλά έχω συναντήσει συστήματα που τα έχω συνηθίσει πολύ πιο εύκολα. Για την ακρίβεια έχει πολλά redundancies (κάνεις την ίδια δουλειά με 50 τρόπους) και τα φυσικά κουμπιά είναι εντελώς αντιεργονομικά. Το UI και οι οθόνες πάντως είναι όμορφα και γενικά τραβάνε τα βλέμματα. Συνέλαβα διάφορους σε φανάρια κτλ να χαλβαδιάζουν και να σχολιάζουν αναλόγως.

Overall ένα ελαφρώς βελτιωμένο αυτοκίνητο σε σχέση με τον προκάτοχό του. Απευθύνεται κατά την άποψή μου αποκλειστικά σε Μερσεντάκηδες και δε βλέπω πως θα μπορούσε να πάρει πελάτες από τα αρχαία πια 1-series και Α3. Με ένα άλλο σήμα στη μάσκα αμφιβάλω αν θα μπορούσε να πωλείται πάνω από 25Κ. Σίγουρα βέβαια με το ανάλογο κόστος θα μπορούσε κανείς να επιλέξει options που να διόρθωναν αρκετές ανορθογραφίες αλλά αν πας στα 60Κ τότε πάλι δε βρίσκω το λόγο να το επιλέξει κανείς.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#550693 Δε νομίζω οτι η άνεση της ανάρτησης ήταν στα + της σειράς Α . Όταν πρωτοβγήκε πολλοί έλεγαν οτι ένα golf έχει καλύτερη απόσβεση.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#550697 Δεν είχες MBUX να παίξεις με το αμάξι. Βασικά το μόνο που αξίζει είναι αυτό. Αλλιώς μια 4κινητη δίλιτρη με τους πολλαπλους συνδέσμους. Βέβαια μέσα η ποιότητα πάλι χάλια είναι, κάτι κούφια πλαστικά :help: :help: που θυμίζουν γιαπωνέζικο :shifty:
Πάντως τα καθίσματα τα καλά δεν τα είχες όπως είδα στην φωτό.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#550699 Έχω MBUX αλλά θέλει ενεργοποίηση στην αντιπροσωπεία για να έχεις φουλ λειτουργικότητα. Δεν αρκεί όμως μόνο ένα app για να χαρακτηρίσει ένα αυτοκίνητο και μάλιστα αυτής της αξίας. Γενικά κάθε άλλο παρά ολοκληρωμένο το λες το A-klasse. Τηρουμένων των αναλογιών το FR του Busso είναι καλύτερο ως σύνολο και με τουλάχιστον 15Κ κάτω.
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#550700
Deleted User 1 έγραψε:Έχω MBUX αλλά θέλει ενεργοποίηση στην αντιπροσωπεία για να έχεις φουλ λειτουργικότητα. Δεν αρκεί όμως μόνο ένα app για να χαρακτηρίσει ένα αυτοκίνητο και μάλιστα αυτής της αξίας. Γενικά κάθε άλλο παρά ολοκληρωμένο το λες το A-klasse. Τηρουμένων των αναλογιών το FR του Busso είναι καλύτερο ως σύνολο και με τουλάχιστον 15Κ κάτω.

Στο υπογραμμισμένο συμφωνώ και επαυξάνω!
Δυστυχώς από ότι έχω καταλάβει με την αυτοκινητοβιομηχανία πλέον το βάρος πέφτει στα γκατζετάκια κυρίως :thumbsdown: . Πάντως μην σας κάνει έκπληξη που σε καμια 5τια στα σύγχρονα αυτοκίνητα θα αγοράζεται τα App για τις λειτουργίες των αυτοκινήτων :innocent: :lipsealed:
Όταν μου το είπε φίλος προγραμματιστης από το VW Group έμεινα στον τόπο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#550713 Νομίζω οι ελληνικές Α-klas έρχονται με τη χαμηλωμένη ανάρτηση,οπότε ίσως για αυτό βρίσκει τόσο ευκολά.
Προσωπικά πάντως ,δεν έχω οδηγήσει MB ποτέ που να έχει σωστή ανάρτηση.Ή θα πλέει ή θα είναι πολύ σκληρή.Και στις δύο περιπτώσεις αποκομίζω την εντύπωση ότι η ανάρτηση δε συνεργάζεται αρμονικά με το πλαίσιο ,σα να έχουν διαφορά φάσης ένα πράγμα ,σαν να υστερεί....
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#551614 Αισθητικα αν και αιωνες καλυτερη απο την προηγουμενη, μεσα κι εξω, δεν με εντυπωσιαζει...κατα τα αλλα ανεβαζει τον πηχη σε ολους τους τομεις στην κατηγορια

Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#551729 Ποιοτης μερτσεντε.

Εικόνα

< >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#551917
KiloMeater έγραψε:Αυτό βλέπεται τουλάχιστον γιατί το προηγούμενο.....
Σε εμφάνιση και αυτό και το προηγούμενο κολλημένο στο σχέδιο της τελευταίας ML με διαφορετικές προσόψεις και απαρατήρητο οσο ξεσκιζει το GLE Coupe.