KiloMeater έγραψε:Τα φορτηγακια αυτά θεωρούνται premium?
είναι ένα πολύ καλό όχημα-εργαλείο, αλλά ως εκεί
premium δε θα είναι γιατί πολύ απλά παραπέμπουν σε αγροτικό-εργατικό όχημα κ σου λέει ο άλλος "κοίτα γυρνά με τον αγρότη (δεν έχει λεφτά για αμάξι)"
αλλά εδώ που τα λέμε δεν είναι το premium το ζητούμενο... (μη βαράτε για το θέμα premium big suv που άνοιξα , ήθελα να πω "μη ασιατικό" )
σαν να πηγαίνει με το τριαξονικό μερτσέντες ο άλλος τη μαντάμ για μπάνιο ή για ψώνια στην τσιμισκή
When the going gets tough, the tough get going
KiloMeater έγραψε:Τα φορτηγακια αυτά θεωρούνται premium?
Για Ελ ΕΕ που θα μπορεί να περνάει το σύνολο των εξόδων για ότι πιο κοντινό σε SUV υπάρχει είναι ταμαμ
Μη ξεχνάμε και τις σκουπιδιαρες με το σήμα MB :-)
< >
https://www.youtube.com/watch?v=lmM0Jwx-Bjo
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1
Thomas_C200K έγραψε:Δεν ξέρω τι λέτε αλλά τα Pick Up τα λατρέυω, ειδικά τα τελευταία χρόνια που έχουν γίνει ποιό ΙΧ, κοινώς τα φλώρεψαν. Φορτώνεις ότι θέλεις πίσω και πας ενα ωραίο κάμπινγκ, βρίσκεις μια ωραία γκόμενα έχεις την καρότσα πίσω για να παιχτεί μπαλίτσα . Για τις δικές μου ορέξεις προσωπικά είναι εξαιρετικό.Καλά είναι αν φορτώνεις τούβλα, σιδερικά, ψυγεία. Τα οποία πρέπει να αφαιρέσεις γρήγορα γιατί είναι εκτεθιμένα και μπορεί να στα κλέψουν. Γκομενίτσα στην ανοιχτή καρότσα; Καλύτερα στο έδαφος, πιο μαλακά θα είναι. Εκτός αν το θέλεις με τέντα οπότε παιδέψου για μπαλίτσα χωρίς κλιματισμό κατακαλόκαιρο στη φλοκάτη στην καρότσα/θερμοκήπιο.... Επίσης συνήθως υστερούν σε άνεση, οι αναρτήσεις τους έχουν προτεραιότητα το φόρτωμα και όχι την οδική συμπεριφορά και έχουν χάλια αεροδυναμική (θόρυβος, κατανάλωση). Και είναι και τεράστια, δύσκολα σε κίνηση σε πόλη. Το αντίστοιχο SUV τα κάνει όλα καλύτερα και υστερεί μόνο όχι στην συνήθη αλλά στην ακραία χωρητικότητα, τελεία, πουθενά αλλού. Τυχόν φοροκόλπα και ελαφρύνσεις δεν μετράνε.
Σαν σκέψη μου έρχεται το Nissan Pathfinder που έβγαινε σε SUV και σε πικάπ, γιατί να πάρω το πικάπ αν το κουβάλημα δεν είναι η πρώτη προτεραιότητα.
Εντωμεταξυ ολοι γραφουν για τη ποιοτητα αλλα για τετοιες τσιπιες κουβεντα..Λεπτομερειες θα πουν καποιοι, αλλα αυτες οι λεπτομερειες ειναι που κανουν το προιον πριμιουμ..
Γενικώς, καλά κάνει ο Mercedes αφού όντως δίνει στο κοινό αυτό που θέλει και το χρεώνει και πανάκριβα.
Αφού η πλειοψηφία θα κοιτάξει το ταμπλό, για ποιο λόγο να μην κάνεις οικονομία στις πόρτες ή στον ημιάκαμπτο;
Zeus έγραψε:Εντωμεταξυ ολοι γραφουν για τη ποιοτητα αλλα για τετοιες τσιπιες κουβεντα..Λεπτομερειες θα πουν καποιοι, αλλα αυτες οι λεπτομερειες ειναι που κανουν το προιον πριμιουμ..
Μην αγχωνεσαι. Θα το μαθουμε οταν θα λανσαριστει η επομενη γενια. Οπως στις 911!
Sent >
rocsta έγραψε:Zeus έγραψε:Εντωμεταξυ ολοι γραφουν για τη ποιοτητα αλλα για τετοιες τσιπιες κουβεντα..Λεπτομερειες θα πουν καποιοι, αλλα αυτες οι λεπτομερειες ειναι που κανουν το προιον πριμιουμ..
Μην αγχωνεσαι. Θα το μαθουμε οταν θα λανσαριστει η επομενη γενια. Οπως στις 911!
Sent >
Χαχαχα καπως έτσι !!
Σε κάθε νέα γενιά εξαλείφουν το πρόβλημα του ελαφρωματος μπροστά κ της υποστροφής !!!
Zeus έγραψε:Πετυχα ενα review της νεας Α, και ημουν σιγουρος οτι δεν προσεξα καλα...σε ολες τις εκδοσεις τα πλαισια των παραθυρων ειναι χωρις επενδυση ή μονο στις φθηνες?
Εντωμεταξυ ολοι γραφουν για τη ποιοτητα αλλα για τετοιες τσιπιες κουβεντα..Λεπτομερειες θα πουν καποιοι, αλλα αυτες οι λεπτομερειες ειναι που κανουν το προιον πριμιουμ..
Κωνσταντίνε από την W176 ξεκίνησε η γυφτιά. Μόνο οι δυο πρώτες οι "άσχημες" W168-169 είχαν ντυμένες τις πόρτες...
Ξέχασα να τονίσω από την ποιό βασική μέχρι την ποιό πλούσια τα πλαίσια είναι γυμνά
Πάντως τώρα που ξεκινάει με 30 χιλιάρικα η καινούργια παρά είναι κοροιδία. Και 30 χιλιάρικα για να έχεις ημιάκαμπτο πίσω
Wannabe TikToker: www.tiktok.com/@tmantzas1