Giuseppe Busso έγραψε:Φετίχ τα station wagon και τα τύπου allroad οχήματα στο petrolheads αλλά τα SUV και ειδικά με άλογα, είναι περιττές κατασκευές.
Κάποιοι είπαν για τη C-Klasse 43 έναντι της GLC-43. Ωραία και τα δύο αυτοκίνητα.
Την ευκολία της 5ης πόρτας δεν την έχει κανένα sedan αυτοκίνητο. Μπορείτε να πάρετε ό,τι θέλετε, εγώ αναφέρομαι στις δικές μου προτιμήσεις.
Κατηγορείτε ευκόλως αυτούς με τα SUV ότι δεν θα τα βάλουν χώμα. Οι οδηγοί των sportscar, μπαίνουν όλοι στην πίστα;
Εγω απο την πλευρα μου, και με βαση την δικη μου επαφη και εμπειρια, αλλα και απο καποιους γνωστους μου με premium suv, ανεφερα καποια πραγματα, γεγονοτα, οχι εικασιες, απλως ξεκαθαριζοντας επι της ουσιας την διαφορα του "παω χωμα" με πραγματικο offroading για το οποιο πολλοι μπορει να λενε πολλα.
Στην πραξη ομως ελαχιστοι -και ειναι λογικο κ αναμενομενο- ειναι τοσο χοντροπετσοι(?) ή σταρχιδιστες να δημιουργουν σε συνεχη βαση ζημιες στο ακριβο τους suv λογω offroading χρησης...
Το παραδειγμα με τους οδηγους sportscar δεν εχει καμμια σχεση. Δεν μιλαμε για φθορα ελαστικων, σε τακακια φρενων κτλ, μιλαμε για ακριβες ζημιες απο τρυπημα στο καρτερ λαδιου, μεχρι στραβωμα ψαλιδιων, απωλεια χρωματος στα πλαινα απο γρατζουνιες και γενικοτερα ενα πολυ υψηλοτερο -αναλογικα με χρηση στην πιστα- ρισκο για ζημιες απο πραγματικο offroading, με ακριβες premium suv κατασκευες.
Giuseppe Busso έγραψε:Και όχι, δεν έχουν αλλάξει τα γούστα μου. Έχουν αλλάξει οι ανάγκες μου όμως. Και αν θα έδινα ένα σκασμό λεφτά, θα το έκανα για κάτι ολοκληρωμένο.
Και ας είναι ένα και δύο κλικ λιγότερης γαματοσύνης στα φόρουμ. Και με τη C-Coupe λιώνω αλλά εγώ δεν μπορώ τα αυτοκίνητα με 2 πόρτες.
Θα συνεχίσω να τη θαυμάζω όμως. Δεν θα βγάζω συμπλέγματα έναντι των αγοραστών της.
Αυτά.
Κατι μαλλον δεν καταλαβες καλα...Δεν εβγαλε κανεις συμπλεγματα. (οσο για τα περι Κολωνακιου, ειναι αληθεια τι να κανουμε... ) Τουλαχιστον σε οτι με αφορα θεωρω πιο ολοκληρωμενο ενα γρηγορο αυτοκινητο ως σπορ sedan , παρα ενα αρκετα υπερυψωμενο ταχυτατο station, καθοτι οι πραγματικοι συμβιβασμοι κυριως οδηγικοι με βαση και τους νομους της φυσικης- αλλα και σε επιπεδο πρακτικοτητας - ειναι μικροτεροι στην περιπτωση του sedan.
Οποιος πχ θελει γρηγορο και 5η πορτα, υπαρχει το station.
Προφανως υπαρχει και το πολυ γρηγορο SUV, αυτο ομως δεν το κανει πιο ολοκληρωμενο, επειδη εχει λιγο απ' ολα και επειδη μπορει να θεωρειται ολοκληρωμενο για ενα συγκεκριμενο προφιλ οδηγων.
Κοντολογις, στην δικη μου τουλαχιστον λογικη, περισσοτερο ολοκληρωμενο ειναι ενα προιον που κανει ξεκαθαρα 2 διαφορετικα πραγματα πολυ καλα, παρα ενα αλλο που κανει 3 πραγματα αλλα το ενα απο αυτα σε μετριο συνολικα επιπεδο.
Οπερ και πραγματικο offroading με "τραπεζωμενο" ταχυτατο suv με τεραστιους τροχους, ΔΕΝ υφισταται.
Εκτος αν θεωρειται "οffroading" το περασμα σε ψευτολιμνουλα της φωτο σε βατο χωματοδρομο που μπορει να περασει και ενα προσθιοκινητο ταπεινο crossover με μεικτα ελαστικα...
Ουτε και θα θεωρουσα "ολοκληρωμενο" ενα αυτοκινητο επειδη μπαινει σε βατο χωματοδρομο χωρις να βρισκει απο κατω, αλλα σε καλη ασφαλτο να στριβει σαν...χαμηλωμενο λεωφορειο και για αυτο να θεωρειται σπορ...