Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#762060 οσο κουκλα ειναι απο εξω,τοσο χαλι ειναι μεσα.
Άβαταρ μέλους
By saxon_747
#762065
dimviii έγραψε:σας αρεσει αυτο εσωτερικο?

Εικόνα
Ασχήμο και ανέμπνευστο έως πρόχειρα σχεδιασμένο. Σα παιδικό παιχνίδι είναι.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#762172 Φυσικά! Ποια είναι, η c class??

.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#762174
Focusman91 έγραψε:Φυσικά! Ποια είναι, η c class??

.


yeap

https://www.zougla.gr/automoto/tests/me ... s-epidosis
Άβαταρ μέλους
By bibendum
#762474 Νομίζω ότι το άσχημο τιμόνι χαλάει όλη την εικόνα. Έχει χάσει την συμμετρία του για να έχει χώρο να βλέπει κανείς την οθόνη για προκύπτει η ασχήμια.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#765946

κατανάλωση δεν ανέφερε ο Ματ :hmmm: :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#768500


Πρόεδρε ώπα, μας πήραν χαμπάρι και οι Έλληνες Αλφισταίοι και μας δουλέβνε. Ασχολήσου καλύτερα με την GREAT ΑΠΑΤΗ και άσε τα αυτοκίνητα.
Άβαταρ μέλους
By georgetz
#784048 Περιέργως δεν το είχε στα comedy videos του προσωπικου feed στο youtube :s_omg

Άβαταρ μέλους
By George_Prix
#784804 Μιλαμε οτι καιρο ειχε να μου σφιχτει τοσο το...
...στομαχι με ενα αμαξι. Μ Ο Υ Ν Α Ρ Ο Σ μεσα/εξω :inlove: :inlove: :inlove:



Και με ολο το πεντιγκρι, οχι τις μοντερνιες του Κρις και των ομοιων του :shifty:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#784936

Η AMG παρουσιάζει στη νέα C63S ένα ενδιαφέρον σετάπ.
2λτ 4κυλ θερμικό μοτέρ βενζίνης με 476 ίππους :dizzy:
και ένα ηλεκτρομοτέρ πίσω με 204 επιπλέον.
Συνολικά 680 άλογα και 1020Nm ροπής και 4κίνητη αισίως.
0-100 σε 3,4sec

Το τίμημα; το βάρος των 2,1+ τόνων.
Τεχνολογία F1 στην κατηγορία. Πλέον υπάρχει σαφής διαφορά με την αντίπαλη Μ3/Μ4. Να δούμε και συγκριτικό για τις διαφορές στην οδήγηση.