markvag έγραψε:Μάρκο, κάνω πλάκα όταν λέω ότι κοστίζει ακριβά το outsourcing, αν υπήρχε περίπτωση να τους βγει φθηνότερα η εξέλιξη δικού τους κινητήρα, αυτο θα είχαν κάνειbelgarion έγραψε:(Υποθέτω ότι η τιμή έχει να κάνει με την τοποθέτηση στην αγορά, όχι πόσο τους κοστίζει)
< >
Ακριβώς!belgarion έγραψε:Όχι, πληρώνουν περισσότερα για να κάνουν outsourcing κινητήρες και ημιακαμπτους από τους Γάλλους
< >
Υποτίθεται πως το outsourcing γίνεται για να σου βγει φθηνότερα... Προσωπικά θα μου έκανε τρομερή εντύπωση αν πχ ο κινητήρας της συνεργασίας με τη Ρενώ βγαίνει ακριβότερα απ' ότι αν η MB τον έβγαζε μόνη της...
Ξεκάθαρα πρόκειται για περίπτωση market placement. Η Mercedes ΘΕΛΕΙ να είναι η ακριβότερη στην αγορά, γιατί οι περισσότεροι κάνουν τον εξής συσχετισμό: Ακριβό => Καλύτερο, όπως επίσης και το Mecedes => Καλύτερο (άσχετο αν το μισό είναι ρενώ... ), είναι φάση Aygo = πιο αξιόπιστο από το C1 γιατί είναι Toyotάρα!
Το κόστος παραγωγής δεν έχει σχέση με την τιμή που πωλείται, η σχέση μεταξύ των δύο καθορίζει το κέρδος της εταιρείας.
< >
Renault Clio II phase2 1.4 2001-2009
VW Golf 1.4TSi 122 DSG 2009-2013
Renault Clio IV 1.5DCi 2014-
Mazda MX-5 NB 1.6('00) 2016-