Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By markvag
#491651
Deleted User 1 έγραψε:https://www.autoblog.gr/2018/03/05/tha-edines-e30-232-gia-thn-basikh-ekdosh-ths-neas-mercedes-a-class/

:lol:

Ξαφνικα νιωθω πολυ φτωχος!

< >


:s_rofl :s_rofl 30K και δεν έχει ούτε καν 16άρες ζάντες αλουμινίου;;; :s_rofl :s_rofl :s_rofl


Πόσο είπαμε κάνει το μεγκάν με πολλά μηχανικά μέρη ίδια και σοβαρό εξοπλισμό;;; 7-8 χιλιάρικα κάτω;;; :s_laughat
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#491657 Εμενα δεν με ενοχλουν οι ατσαλινες για το βασικο μοντελο. Τοσο εχει, αν γουσταρεις το παιρνεις ετσι!
Αυτο που με εξοργιζει ειναι η διαφορετικη αναρτηση που το κανει διαφορετικο αυτοκινητο!
Αντε αμα το αγορασουν τα κοροιδα και στα επομενα μοντελα και με διαφορετικη ηχομονωση... :dizzy:
Άβαταρ μέλους
By dstou
#491689 Αφού μπορεί, καλά κάνει. :s_howdy
Μούρη δε θες? Θα πλερώσεις.
Το ωραίο είναι ότι όλο αυτό το αουτσούρσινγκ γίνεται για τον περιορισμό του κόστους, άσχετα αν το αμάξι ξεκινάει πολύ παραπάνω από το απελθέν μονδέλο.
Πρέπει δηλαδής τα πελατάκια να πούνε και ευχαριστώ κ' αποπάνω, γιατί αν ήταν όλο το αμάξι Μερσεντέ θα ξεκίναγε από ακόμη ακόμη περισσότερα. :s_yes
Άβαταρ μέλους
By Y.V
#491700 Tο τι θα γινει θα φανει σε βαθος χρονου!
Ακομα παντως πληρωνει τις μαλακιες της Daimler-Chrysler.
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#491704
dstou έγραψε:Αφού μπορεί, καλά κάνει. :s_howdy
Μούρη δε θες? Θα πλερώσεις.
Το ωραίο είναι ότι όλο αυτό το αουτσούρσινγκ γίνεται για τον περιορισμό του κόστους, άσχετα αν το αμάξι ξεκινάει πολύ παραπάνω από το απελθέν μονδέλο.
Πρέπει δηλαδής τα πελατάκια να πούνε και ευχαριστώ κ' αποπάνω, γιατί αν ήταν όλο το αμάξι Μερσεντέ θα ξεκίναγε από ακόμη ακόμη περισσότερα. :s_yes
Δεν είναι απαραίτητο ότι θα ξεκίναγε από παραπάνω, μπορεί απλά να τους άφηνε λιγότερο κέρδος.(Υποθέτω ότι η τιμή έχει να κάνει με την τοποθέτηση στην αγορά, όχι πόσο τους κοστίζει)

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#491707 Λογικα θα τους κοστιζει παραπανω απο το απερχομενο λογω των επενδυσεων που πρεπει να κανουν σε πρεσσες και στην γραμμη παραγωγης και το κοστος σχεδιασης και εξελιξης, αρα για να προστατεψουν τα περιθωρια κερδους τους θα το τιμολογησουν ψηλοτερα, 30κ στην Γερμανια με κινητηρα ρενω, ημιακαμπτο και σιδεριενες ζαντες ακουγεται λιγο σκριβο....αλλα απο την στιγμη που υπαρχουν πελατες με ληζινγκ κυριως γιατι οχι...
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#491711
GTS έγραψε:Λογικα θα τους κοστιζει παραπανω απο το απερχομενο λογω των επενδυσεων που πρεπει να κανουν σε πρεσσες και στην γραμμη παραγωγης και το κοστος σχεδιασης και εξελιξης, .


αυτα τα κοστη δεν τα ειχε η προηγουμενη αλφα κλας?
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#491718
dimviii έγραψε:
GTS έγραψε:Λογικα θα τους κοστιζει παραπανω απο το απερχομενο λογω των επενδυσεων που πρεπει να κανουν σε πρεσσες και στην γραμμη παραγωγης και το κοστος σχεδιασης και εξελιξης, .


αυτα τα κοστη δεν τα ειχε η προηγουμενη αλφα κλας?
Όχι, πληρώνουν περισσότερα για να κάνουν outsourcing κινητήρες και ημιακαμπτους από τους Γάλλους

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#491719
dimviii έγραψε:
GTS έγραψε:Λογικα θα τους κοστιζει παραπανω απο το απερχομενο λογω των επενδυσεων που πρεπει να κανουν σε πρεσσες και στην γραμμη παραγωγης και το κοστος σχεδιασης και εξελιξης, .


αυτα τα κοστη δεν τα ειχε η προηγουμενη αλφα κλας?


Στην αρχη, μετα απο 3 χρονια τα εχουν αποσβεσει.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#491720 και πληρωνουν περισσοτερα για outscourcing ημιακαμπτο ?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#491721
GTS έγραψε:
dimviii έγραψε:
GTS έγραψε:Λογικα θα τους κοστιζει παραπανω απο το απερχομενο λογω των επενδυσεων που πρεπει να κανουν σε πρεσσες και στην γραμμη παραγωγης και το κοστος σχεδιασης και εξελιξης, .


αυτα τα κοστη δεν τα ειχε η προηγουμενη αλφα κλας?


Στην αρχη, μετα απο 3 χρονια τα εχουν αποσβεσει.


αρα αφου στην αρχη τα ειχε αυτα τα κοστη η προηγουμενη αλφα κλας ,πως ηταν φθηνοτερη?
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#491728
GTS έγραψε:Ανεβασαν τους μισθους στη Γερμανια?


μηπως μπερδεψες τα τοπικ?
Άβαταρ μέλους
By markvag
#491783
belgarion έγραψε:(Υποθέτω ότι η τιμή έχει να κάνει με την τοποθέτηση στην αγορά, όχι πόσο τους κοστίζει)

< >


Ακριβώς! :s_wink


belgarion έγραψε:Όχι, πληρώνουν περισσότερα για να κάνουν outsourcing κινητήρες και ημιακαμπτους από τους Γάλλους

< >


Υποτίθεται πως το outsourcing γίνεται για να σου βγει φθηνότερα... :s_wink Προσωπικά θα μου έκανε τρομερή εντύπωση αν πχ ο κινητήρας της συνεργασίας με τη Ρενώ βγαίνει ακριβότερα απ' ότι αν η MB τον έβγαζε μόνη της... :)


Ξεκάθαρα πρόκειται για περίπτωση market placement. Η Mercedes ΘΕΛΕΙ να είναι η ακριβότερη στην αγορά, γιατί οι περισσότεροι κάνουν τον εξής συσχετισμό: Ακριβό => Καλύτερο, όπως επίσης και το Mecedes => Καλύτερο (άσχετο αν το μισό είναι ρενώ... :lol: :lol: ), είναι φάση Aygo = πιο αξιόπιστο από το C1 γιατί είναι Toyotάρα! :lol:

Το κόστος παραγωγής δεν έχει σχέση με την τιμή που πωλείται, η σχέση μεταξύ των δύο καθορίζει το κέρδος της εταιρείας. :s_wink