Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By sargus
#550068
Deleted User 1 έγραψε:Τραγωδία. Ελεεινά μαλακό, υποστρέφει και έχει τάσεις πλεύσης ακόμα και σταματημένο στο φανάρι. Είναι και poverty spec'd τελικά. Το μοτεράκι είναι ψυχωμένο και το κιβώτιο καλό αλλά σα σύνολο νομίζω υπερέχει το vag 1.5 + dsg ενώ δεν απέχει πολύ το pug 1.2 + eat8.

ΕικόναΕικόναΕικόνα

Βλέπεις κι αυτή τη ΓΚΑΒΛΑ :inlove: στην παραδιπλανή θέση και ούτε γυρνάς το κοιτάξεις δεύτερη φορά το μερκ.

Εικόνα


Ότι πρέπει δηλαδή για ευκατάστατες νοικοκυρές, έτσι;
Εν τω μεταξύ, τι λάστιχα μπαλόνια είναι αυτά που φοράει;
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#550071
Deleted User 1 έγραψε:Τραγωδία. Ελεεινά μαλακό, υποστρέφει και έχει τάσεις πλεύσης ακόμα και σταματημένο στο φανάρι.

Περιμένω ΓΚ που πριν 2 χρόνια, προτού δει καν φωτογραφίες μουλαριού, να το αναγορεύει κυρίαρχο της κατηγορίας :shifty:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#550072 Να πω βέβαια ότι μέσα είναι τρομερή αναβάθμιση ποιοτικά σε σχέση με το απερχόμενο αλλά και πάλι δεν είμαι καθόλου πεπεισμένος ότι είναι ανώτερο του Α3 και της 1 series κι ας είναι αρχαία. Βασικά είναι σίγουρα πιο θορυβώδες εντός και από τα δύο.
Άβαταρ μέλους
By GTS
#550079 Στατικα οπως το ειδα ειναι λιγο κατωτερο σε ποιοτητα κατασκευης απο το 118 αλλα ειναι κοντα. Ομως γενικα η ποιοτητα ειναι καλη. Ειναι δυσκολο να φτασει αυτη η κατηγορια την ποιοτητα της 1 γιατι η πλατφορμα ερχεται απο την μεγαλυτερη κατηγορια με καποιες υποχωρησεις (πχ χρηση χαλυβα αντι αλουμηνιο στην αναρτηση και σε μερικα πανελς).
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#550170
rocsta έγραψε:
Deleted User 1 έγραψε:Τραγωδία. Ελεεινά μαλακό, υποστρέφει και έχει τάσεις πλεύσης ακόμα και σταματημένο στο φανάρι.

Περιμένω ΓΚ που πριν 2 χρόνια, προτού δει καν φωτογραφίες μουλαριού, να το αναγορεύει κυρίαρχο της κατηγορίας :shifty:



Θα περιμενεις πολυ...Ειναι ηδη κυριαρχος προφανως αυτη την στιγμη, μεχρι να βγει βεβαια το νεο A3 και η 1-series, ωστε να εχουμε ολοκληρωμενη εικονα. Ναι ειναι πανακριβη. Θες 35-40κ για να ειναι αξιοπρεπως εξοπλισμενη. Τα ιδια ισχυουν και για τα υπολοιπα μικρομεσαια premium. Θεμα κλιμακας τελων ταξινομησης ειναι στην χωρα μας, οχι της Merc και της καθε Merc...

Αλλα ειναι και οτι μπορει να καταλαβει κανεις...Οταν καποιος μιλαει ξεκαθαρα για Poverty spec και βγαινεις στο καπακι μετα εσυ για να πεις απλως κατι, ολα τα αλλα μετα περιττευουν.

Εγω ομως την οδηγησα και στο Poverty spec, (εχω αλλη αποψη απο του stefan, αλλα δεν εχει σημασια τι λεω εγω...) αλλα την διαμορφωσα και ενημερωθηκα για τις πιο ενδιαφερουσες οδηγικα εκδοσεις (απο πλευρας στησιματος κυριως, με τον 163αρι βενζινης) σε ξενα/ελληνικα δοκιμαστικα...

Συνεχιστε τωρα...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#550172 Ελα βρε σε πειραζω να βγεις στη γραμμη γιατι μας λειπεις! Και δεν κανω πλακα.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#550173 Tι να βγω να πω? Οτι και να πω, θα πεταχτουνε 5-10 να τρολλαρουνε, ο ενας απο χομπι(τ) -"ααα, καλο εεε?- , ο αλλος γιατι εχει κομπλεξ και ο παραλος γιατι στην δουλεια η στην οικογενεια τον πανε αιμα...

Εγω εμπαινα εδω να μιλησω σοβαρα...Οι περισσοτεροι μιλανε και συμπεριφερονται -το λιγοτερο- τυπου "Pub σουβλατζιδικο", παροτι υπαρχει και αυτο το τοπικο για χαλαρη κουβεντα.

Ε, καπου βαρεθηκα να στηνομαι και να απολογουμαι, επειδη στην τελικη απλως καποιοι, ετσι κι αλλως θα τρολλαρουν.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#550174 Άνετο είναι;
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#550221 Στην εκθεση παντως, η σενταν τουλαχιστον που μπηκα, δεν μου φανηκε να υστερει ποιοτικα σε σχεση με την 1...το αντιθετο θα ελεγα. Σχεδιαστικα, ειδικα με τον τροπο που ειναι ενσωματωμενη η οθονη ειναι για τα πανηγυρια, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα...
Άβαταρ μέλους
By GTS
#550238 Nαι αλλα το ξερω λιγο καλυτερα το 1 αφου το εχω και αυτη την εντυπωση μου εδωσε.

Ας βαλω και εγω τις τιμες στην αλλη χωρα για οποιον μεταναστευσει να ξερει τι περιμενει (1 ευρω=1.494, συν 13% φοροι):

The A-Class is a vehicle that will welcome a new generation of Canadian drivers to the Mercedes-Benz family. Pricing starts at $35,990 for the A 250 Hatch and $37,990 for the A 250 4MATIC Hatch, and includes impressive standard features such as a panoramic sunroof, LED High Performance Headlamps, Mercedes-Benz User Experience (MBUX), Mercedes me connect (Mmc), and DYNAMIC Select, Sophisticated four-link rear suspension
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#550245 Παντως δεν επεσα εξω στο σχολιασμο της ποιοτητας. Το αμαξι που εχω ειναι με 5.500χλμ και συντονιζει και τριζει μεσα και μαλιστα αρκετα, πραγμα αδικαιολογητο οσο και να το εχουν ξεζουμισει δημοσιοκαφροι κτλ.

Γενικως εχω βρει πολλα κουσουρια για τα μολις 80-90χλμ που του χω κανει.

< >
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#550248 Οι πίσω χώροι μόνο σε μένα φάνηκαν λίγο 'Alfa Romeo';
Ο ελεύθερος χώρος για το κεφάλι ήταν το ίδιο και στην προηγούμενη σειρά;
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#550251 Πισω χωροι και μπαγκαζ ειναι μια χαρα. Ειναι και 4.40μ μην ξεχναμε. Μπροστα εχει θεμα. Η θεση οδηγησης ειναι κακη, τουλαχιστον για μενα, και επισης εχει ενα τιμονι σα ταψι λες και το χουνε παρει απο Ακτρος.

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#550296
Zeus έγραψε:Στην εκθεση παντως, η σενταν τουλαχιστον που μπηκα, δεν μου φανηκε να υστερει ποιοτικα σε σχεση με την 1...το αντιθετο θα ελεγα. Σχεδιαστικα, ειδικα με τον τροπο που ειναι ενσωματωμενη η οθονη ειναι για τα πανηγυρια, αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα...


Eδω σε θελω μαστορα...Ποιο ειναι το μεγαλυτερο -και απαραδεκτο κατ' εμε για Mercedes- εργονομικο-σχεδιαστικο ατοπημα της A-Class Sedan?

(P.S σχετικο-ασχετο, το ιδιο θεμα αλλα όχι τοσο εντονο, το εχει και το Volvo XC40...)