Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#547008 (Πολύ) λίγα είναι Κωστή για fl και καλό αυτοκίνητο όπως λες. Ξεχνάτε οτι υπάρχουν πάρα πολλοί που δεν ενδιαφέρονται για τα χιλιόμετρα ή την κατάσταση, παρά μόνο για την μούρη.

Sent >
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#547015 Λες ε?
Θυμάμαι οτι πάντα έκανε όλα τα service αντιπροσωπεία γιατί είχε ασθενείς εκεί. Μάλιστα πρέπει να έχει αλλάξει προληπτικά και καδένα.
Αρα να αρχίσει απο 11Κ?
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#547016 Kάτω από 11.500 με τίποτα. 12500 είναι το πιο φθηνό fl στο car
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#547017 Τα km είναι σχετικά για προσεγμένα και καλό συντηρημένα οχήματα.

Θα έλεγα πάνω από 10, εύκολα κιόλας
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#547018 11.000€ για αμάξι με 300χιλ. χλμ. :omg:
Πόσο ματαιόδοξος πρέπει να είναι κάποιος για το αγοράσει....
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#547019 Δεν περιστρέφονται τα πάντα σε αυτό τον κόσμο γύρο από τη ματαιοδοξία και τη μούρη


Το twingo μας μοντέλο 2013 με 310k είναι σαν καινούργιο από όλες τις απόψεις
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#547040
red_monster έγραψε:Δεν περιστρέφονται τα πάντα σε αυτό τον κόσμο γύρο από τη ματαιοδοξία και τη μούρη


Το twingo μας μοντέλο 2013 με 310k είναι σαν καινούργιο από όλες τις απόψεις

60.000 χλμ το χρόνο;;; 165 χλμ την ημέρα;; :dizzy: Υπάρχει ημέρα που να μην κινείται; :lol:
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#547043
red_monster έγραψε:Δεν περιστρέφονται τα πάντα σε αυτό τον κόσμο γύρο από τη ματαιοδοξία και τη μούρη

Το twingo μας μοντέλο 2013 με 310k είναι σαν καινούργιο από όλες τις απόψεις


Συμφωνώ.
Αν ήθελες όμως να το πουλήσεις θα το έδινες 1.000€ και θα το έπαιρνε κάποιος που δεν έχει λεφτά για κάτι παραπάνω.
Το να πάρει όμως κάποιος αμάξι με 300χιλ. χλμ. επειδή είναι Mercedes, είναι ματαιοδοξία.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#547049 Τα χιλιόμετρα είναι απλά ένας αριθμός, το θέμα είναι η ρεαλιστική κατάσταση του αυτοκινήτου και η συντήρηση που του έχει γίνει.
Το αμάξι των 300Κ χιλ. δεν το παίρνεις απαραίτητα γιατί ειναι φθηνή mercedes, αλλά γιατί η κατάστασή του δεν απέχει από ένα των €15Κ με τα μισά χιλιόμετρα ή ακόμη καλύτερα επειδή του έχουν αλλαχτεί αρκετά key pieces ώστε να είναι σαν καινούριο σε βασικά σημεία..
Άβαταρ μέλους
By markvag
#547082
georgetz έγραψε:Ο 1.8Κ (m271) έχει γνωστό θέμα, πολλά χρήματα


Έχει θέμα με την κεφαλή που ραγίζει. Εάν σου συμβεί μιλάμε για 5Κ στην αντιπροσωπεία. Απ' όσο ξέρω όμως έχει φτιαχτεί και το νέο ανταλλακτικό δεν βγάζει κάτι. Κατά τ' άλλα η W203 fl του πατέρα μου με αυτό το μοτέρ δεν έχει βγάλει τίποτε άλλο, με συντήρηση την προβλεπόμενη, χρήση όχι ιδιαίτερα με το γάντι, και χλμ πέρισυ που κοίταξα κάπου στα 325Κ... τώρα λογικά θα κοντεύει ή θα έχει περάσει τα 350Κ. Και όπως τον κόβω πάει να δει μέχρι πότε θα αντέξει το αμάξι... :lol: Στη δική μας του ράγισε κεφαλή στα 120Κ χλμ, που αλλάχτηκε αντιπροσωπεία με κόστος 5Κ -50%, και έκτοτε τίποτε. Ένα διάστημα νόμιζα πως είχε κάψει και φλάντζα στα 240Κ, αλλά ήταν λάθος μου...

Το αυτόματο κιβώτιο (5άρι) είναι αργό μεν, αλλά αν αλλάζονται οι βαλβολίνες κάθε 120Κ χλμ όπως προβλέπεται, αλεξίσφαιρο.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#547204 Σήμερα πάντως ένας μαντράς έδωσε τιμή 9500...
Οπότε όπως είπατε τα 11 με 12 δεν είναι και απίθανα για ιδιώτη...

< A3003 >
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#547221 Το θέμα με τον Μ271 είναι η καδένα και ΔΕΝ το έλυσαν με το f/l όπως διατείνονται. Απόδειξη ότι το έχουν και τα 204 που είναι την ίδια εποχή με το f/l. Πάλι καλά που άλλαξαν το SBC στα φρένα.
Αν το αυτοκίνητο ήταν ντίζελ με κανέναν ΟΜ με πολλά κυβικά θα έλεγα ότι θα βγάλει τα τριπλάσια χιλ. από όσα έχει τώρα. Δυστυχώς για το entry level μοτεράκι των 1.8 (που δεν έχει αποδειχτεί και τέρας αξιοπιστίας) είναι πολλά τα 300. Από βενζίνη οι εξακύλινδροι 3.2 στα πρό f/l μοντέλα και 3.0 (Ε280) στα f/l μοντέλα, είναι οι καλύτεροι, αλλά εκτός ελληνικής πραγματικότητας.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν θα βρεθούν ΑΝΕΤΑ ιδιώτες που θα δώσουν πάνω από 10χιλ. για μια καλοσυντηρημένη Μερσεντές Ε class, ανεξαρτήτως χιλιομέτρων (τονίζω το E class, γιατί σ΄αυτήν την εταιρεία η διαφορά της Ε από τις C, είναι μεγαλύτερη από την διαφορά Α6-Α4 ή 3series-5series).
Markvag τα 120 για τις βαλβολίνες μου φαίνονται πολλά. Εγώ στο ίδιο αυτόματο σε Μ111 κινητήρα τα αλλάζω κάθε 60-80 χιλ. χιλιόμετρα.
Εύχομαι η γνωστή σου να βρει γρήγορα αγοραστή και νομίζω ότι έχει αρκετές πιθανότητες. Έχω μια ακριβώς ίδια περίπτωση Θεσσαλονίκη, κόρη που έχασε τον μπαμπά της και πουλά το f/l w211.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#547259
kostis20 έγραψε:Σήμερα πάντως ένας μαντράς έδωσε τιμή 9500...
Οπότε όπως είπατε τα 11 με 12 δεν είναι και απίθανα για ιδιώτη...

< A3003 >


Ο μαντράς θα το πουλήσει με 112.458χλμ., από γιατρό που φυλάσσεται σε γκαράζ :lol: :lol: