Obelix έγραψε:Ο Obelix μετά από 26 χρόνια έφυγε από την αντιπροσωπεία ακόμη εργάζεται σε δυνατό εξειδικευμένο συνεργείο Mercedes Smart .Δεν το ήξερα, αλλά ακόμη καλύτερα στο εξειδικευμένο!
Εγκρίνω και τα δύο μιας και είναι στο τέλος καριέρας τους και έχουν λύσει όλα τα προβλήματα τους. Λογικά ο 1.8 σε αυτά είναι με τα 183 άλογα.
< Note 6 >
< Note 6 >
Τα 19.000 ευρώ σε αυτά τα χιλιόμετρα ( 30.000 - 60.000 ) πως σας φαίνονται? Μιλάω για αυτοκίνητα του 2008.
Συγγνώμη για τις απανωτές ερωτήσεις αλλά δεν είχα καμία επαφή με mercedes στο παρελθόν και δεν ξέρω τι παίζει.
< Note 6 >
Thed έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Τα 19.000 ευρώ σε αυτά τα χιλιόμετρα ( 30.000 - 60.000 ) πως σας φαίνονται? Μιλάω για αυτοκίνητα του 2008.
Συγγνώμη για τις απανωτές ερωτήσεις αλλά δεν είχα καμία επαφή με mercedes στο παρελθόν και δεν ξέρω τι παίζει.
επειδη δεν φαινεται να γνωριζεις πολλα,παρε ενα μηχανικο που να ξερει απο μερκ και πηγαινετε να το δειτε μαζι.
dimviii έγραψε:Thed έγραψε:Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Τα 19.000 ευρώ σε αυτά τα χιλιόμετρα ( 30.000 - 60.000 ) πως σας φαίνονται? Μιλάω για αυτοκίνητα του 2008.
Συγγνώμη για τις απανωτές ερωτήσεις αλλά δεν είχα καμία επαφή με mercedes στο παρελθόν και δεν ξέρω τι παίζει.
επειδη δεν φαινεται να γνωριζεις πολλα,παρε ενα μηχανικο που να ξερει απο μερκ και πηγαινετε να το δειτε μαζι.
Ακόμα καλύτερα να το πάει στο μαγαζί του μάστορα για να το συνδέσει στα εργαλεία του και να το δει όπως θέλει / πρέπει.
In other news, τις προάλλες η C200 W203 του πατέρα μου (fl μοντέλο, 1,8Κ 163 άτια, με το αυτόματο 5άρι) σε ταξίδι στην εθνική προς Καβάλα, αποφάσισε να διαλύσει το ένα πιστόνι της (όπως μου τα είπε ο φάδερ παίζει να έσπασε ο στροφαλοφόρος). 385Κ χλμ από το 2004 που την έχει (πολύ ήπια οδήγηση πάντα και κατά βάση σε εθνικές και επαρχιακές οδούς, ελάχιστη πόλη, ζήτημα να έχει κάνει 20Κ χλμ σε κίνηση το συγκεκριμένο αμάξι). Κόστος αποκατάστασης 2500 ευρώ σε εξειδικευμένο συνεργείο.
Το κορυφαίο είναι πως το αμάξι όχι μόνο συνέχισε το ταξίδι προς την Καβάλα και το ολοκλήρωσε (η βλάβη εμφανίστηκε κάπου προς την Ασπροβάλτα), αλλά επέστρεψε και μόνη της η άτιμη πίσω στη Θεσσαλονίκη (και όχι στην πλάτη οδικής) Βέβαια, το μοτέρ έκανε σαν να βασανίζεις έναν τενεκέ με βίδες, αλλά επιβίωσε (λέμε τώρα) Δεν το βλέπω παράξενο, μιας και απ' ότι κατάλαβα τουλάχιστον το ένα πιστόνι χόρευε μέσα στον κύλινδρο... Κρατάω μία επιφύλαξη, καθώς δεν είμαι 100% σίγουρος πως κατάλαβε τι του είπε το συνεργείο, αλλά κάτι τέτοιο πρέπει να έγινε γιατί μου περιέγραφε τον στροφαλοφόρο όταν μου έλεγε τι έσπασε...
Επιδιορθώθηκε και συνεχίζει να προσφέρει τις υπηρεσίες της. Γενικά το αμάξι στα 15χρόνια υπηρεσίας , έβγαλε 2 βαρβάτες μεν βλάβες (ραγισμένη κεφαλή στα 120Κ χλμ και αυτό στα 385Κ χλμ), αλλά κυριολεκτικά τίποτε άλλο (παίζει να μην έχει κάψει και λαμπάκι ). Η εικόνα στο εσωτερικό της είναι ψιλοάθλια μεν (τα πλαστικά δεν ήταν σόι ούτε καινούρια, πόσο μάλλον τώρα, με τον ιδιοκτήτη της να είναι και ερασιτέχνης αγρότης), το κάθισμα του οδηγού να είναι σε άθλια κατάσταση (καταραμένη δερματίνη, έπρεπε να είχε παραγγείλει κανονικό δέρμα όταν την είχε πάρει), αλλά τα πάντα δουλεύουν κανονικά και (πέρα από τις 2 συγκεκριμένες βλάβες ξαναλέω) δεν έχει βγάλει τίποτα... Η συντήρηση όπως προβλέπεται από τον κατασκευαστή. Τίποτα προληπτικά, εκτός ίσως από τις βαλβολίνες του αυτόματου κάθε 120Κ χλμ.
Τώρα, αν του βγάλει άλλα 10 χρόνια (είναι 69 τώρα), ε... αρκεί... Που θεωρώ πως τα έχει άνετα το συγκεκριμένο αμάξι πλέον...
Και ναι, κάνει 20+χιλιάδες χλμ το χρόνο... Και νομίζω πως έχει το ιδανικό αμάξι γι' αυτόν. Λογικές διαστάσεις, αξιοπρεπείς χώροι, εξαιρετικά άνετη (βάρκα γιαλό θα την χαρακτήριζα εγώ, αλλά είναι ότι πρέπει για τον ίδιο που δεν ενδιαφέρεται καθόλου για δυναμική οδήγηση), το κιβώτιο είναι τέλειο γι' αυτόν (αργό, απελπιστικά αργό στις αλλαγές του, αν έχεις οδηγήσει DSG ξέρεις ότι το DSG έχει ανέβει από την 1η στην 6η και ξανά πίσω στην 1η μέχρι να περάσει αυτό από την1η στη 2η... , αλλά εξαιρετικά ομαλό, οπότε ποιος νοιάζεται για την ταχύτητα;; Mercedes είναι) και στο ταξίδι απλά εξαιρετική. Μπαίνεις, βολεύεσαι στην πολυθρό... ε... στο κάθισμα, πατάς το cc και φτάνεις στο Βλαδιβοστόκ ατσαλάκωτος. Και καίει στα χέρια του πατέρα μου ένα κλικ κάτω από 8lt/100χλμ...
ΟΚ, από αξιοπιστία προφανώς δεν είναι το αλεξίσφαιρο των παλιών Mercedes που στα 385Κ χλμ μόλις είχε ρονταριστεί το μοτέρ , αλλά το αμάξι γι' αυτό που φτιάχτηκε είναι πολύ καλό. Αν είχε και πιο αξιόπιστο μοτέρ θα ήταν άψογο. Αλήθεια, η W204 τι λέει από αξιοπιστία;;; Και από άνεση;;; Δεν πιστεύω να μπήκαν στο τρυπάκι να την κάνουν ζμπορ και αυτή;;;
edit: Ξέχασα... Αλήθεια ένα καινούριο τέτοιο μοτέρ πόσο πάει;;; Σαν ανταλλακτικό και πόσο η τοποθέτηση;;; Έτσι για να έχω ενδεικτικά μία εικόνα του κόστους...
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
markvag έγραψε:δεν είναι το αλεξίσφαιρο των παλιών Mercedes που στα 385Κ χλμ μόλις είχε ρονταριστεί το μοτέρ
Άλλη πλάνη κι αυτή. Ξεχάσατε μου φαίνεται που τότε στα 150.000 χλμ γίνονταν ολικό rebuild...
ambassadorial
REALZEUS έγραψε:markvag έγραψε:δεν είναι το αλεξίσφαιρο των παλιών Mercedes που στα 385Κ χλμ μόλις είχε ρονταριστεί το μοτέρ
Άλλη πλάνη κι αυτή. Ξεχάσατε μου φαίνεται που τότε στα 150.000 χλμ γίνονταν ολικό rebuild...
Εκπαιδεύσου!
Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Κουμπάρος είχε την W108 280 Americana. Άρμα στον δρόμο!!! Άλλα, όπως και τα γερμανικά άρματα του Β' ΠΠ, αρκετά προβλήματα.
Τέτοια (αλλά σε χρυσαφί):
< >
When the going gets tough, the tough get going
PeterPan έγραψε:Φιλαράκι από τη δουλειά ψήνεται να δώσει την 135i του για 9.000€ μοντέλο 2009 κ να πάρει c63 amg Station 2017 μοντέλο. Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει πέρα από συνδρομή σε βενζινάδικο;Συνδρομή σε λαστιχαδικο.
< >
PeterPan έγραψε:Φιλαράκι από τη δουλειά ψήνεται να δώσει την 135i του για 9.000€ μοντέλο 2009 κ να πάρει c63 amg Station 2017 μοντέλο. Υπάρχει κάτι που πρέπει να προσέξει πέρα από συνδρομή σε βενζινάδικο;Τρομακτικό τι αγοράζεις με 9Κ εκεί θα πω εγώ...
< >