Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#567611 Η ΜΒ 229.3 είναι συνήθως 5w40 , η MB 229.5 ... 5w30 . Ειδικά η πρώτη είναι σχετικά παλιά προδιαγραφή για οχήματα άνω της 10ετίας . Ποιά είναι η ηλικία του οχήματος;
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#567662 https://www.mbslk.de/files/artikel/r171anleitung.pdf
ΣΕΛΊΔΑ 290 , όπου αναφέρει τις MB 229.3 και 229.5 μαζί με το πινακάκι για τις θερμοκρασίες περιβάλλοντος

μετά πας εδώ :
https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.3_en.html

https://bevo.mercedes-benz.com/bevolisten/229.5_en.html

όσο πιο ζεστό το κλίμα μπορείς να πας σε κάτι παχύτερο.
Άβαταρ μέλους
By deep purple
#567878 My two cents....

Στον 111 (W210) βάζω 10-40 Motul Synergie 6100. Mου καλύπτει την προδιαγραφή 229.3 (από τα ελάχιστα 10-40 όπως θα δεις στον κατάλογο της bevo) και είναι αρκούντως παχύ......

Στον 271 (W204) βάζω 5-40 Μotul. Mου καλύπτει την προδιαγραφή 229.5.

Aμφότερα αλλάζονται στα 10.000 χιλιόμετρα
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#568055 my 3 cents
Όταν είχα την Αστέρω Ι (C200K W203, M111 κινητήρας) τα τελευταία χρόνια έβαζα (2013-2018) Mobil1 new life 0-40 με αλλαγη στην εξαντληση του οριου που εδινε το αμαξι 15,000χλμ, μια φορά τα έφτασα 20,000χλμ :lol: , ποιό πρίν φόραγα Fuchs και Aral και γυρω στο 2009 ειχα κανει το λαθος και ειχα βαλει Castrol τα οποία και είχε κάψει :omg: . Οι επόμενες αλλαγές δεν εξαφάνιζαν κάτι.
Σην τωρινή Αστέρω ΙΙ μόλις βγήκα από την εγγύηση :yahoo: και συνέπεσε το σέρβις έβαλα αυτά https://shop.liqui-moly.de/leichtlauf-h ... -40-3.html (Βλέπω ότι ακρίβυναν ξαφνικά)
Αλλαγή στις 25.000χλμ όπως και η προηγούμενη αλλαγή, νωρίτερα λογίζεται ως σπατάλη χρημάτων.
Εν τω μεταξύ τα φίλτρα που φοράει τα γνήσια είναι από την ΜΑΝΝ, δεν το περίμενα και κατά τυχη τον Δεκέμβρη που έκανα το σέρβις είχα παραγγείλει όλα τα φίλτρα ΜΑΝΝ ήταν και σε προσφορά από την Αμαζον και τα πήρα διπλά :iconcool: να υπάρχουν και για του χρόνου.
Άλλαξα και βαλβολίνες στο σασμάν και αυτά με Liqui Molly :inlove: , ήταν βούτυρο πρίν και μετά παρα έγινε βούτυρο :inlove: :inlove: , κάποια στιγμή θα αλλάξω και του διαφορικού, ακόμα δεν χρειαζόταν.

ΥΓ: Αμφότερες οι προδιαγραφές ΜΒ 229,5
Άβαταρ μέλους
By Thed
#570597 Καλημέρα στην παρέα. Καθώς έψαχνα στο google έπεσα πάνω σε αυτό το φόρουμ και ομολογώ πως έμεινα έκπληκτος από το επίπεδο γνώσεων που έχουν αρκετά μέλη εδώ μέσα καθώς και από την διάθεσή τους να παράσχουν την οποιαδήποτε βοήθεια ζητηθεί.
Μιας και ήρθε ο καιρός να αντικαταστήσω το τίμιο οκτάβια μου ( μοντ. 10/2000 με τα γυάλινα φανάρια ) σκέφτομαι να προβώ στην αγορά κάποιας Ε200 w211 του2008 ή 2009 ή μιας clk 200 του 2008. Και τα δύο τα βρίσκω με λίγα χιλιόμετρα ( κάτω από 100.000 ) και γύρω στα 19.000 ευρώ.
Παρακαλώ τους κατόχους να μου απαντήσουν αν:
α) τα συγκεκριμένα μοντέλα σε αυτή την τιμή αποτελούν value for money αγορά?
β) τείνουν να βγάζουν βλάβες και αν αυτές είναι ακριβές ( το οκτάβια στις 400.000 χλμ δεν έβγαλε τίποτα. Ούτε δίσκο πλατό!!! )
γ) ποιο από τα δύο βγάζει τις λιγότερες
δ) το κόστος των service σε σχέση με το οκτάβια ξεφεύγει κατά πολύ?
ε) τι να προσέξω κατά τον έλεγχό τους?
Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#570601 Καλώς ήρθες! Για να βοηθήσεις την κουβέντα θα πρέπει να πεις και ποιο μοτέρ σε ενδιαφέρει. Λογικά το 1.8 με τον κομπρέσορα;
Ε ό,τι αφορά αυτά τα δύο μοντέλα, η 201 είναι πιο καλή πλατφόρμα σε σχέση με την CLK, γιατί η τελευταία βασίζεται στην σειρά C που είναι μια κατηγορία κάτω.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#570609 Τυπογραφικό λάθος! Εννοούσα την w211.
Το συγκεκριμένο μοτέρ, έχει τα θεματάκια του, τα οποία είναι γνωστά βέβαια και μπορείς να ελέγξεις σε ένα καλό συνεργείο αν υφίστανται ή έχουν επιλυθεί.
Ο φίλος Obelix στο φόρουμ, εργάζεται σε αντιπροσωπεία Mercedes και υποθέτω πως μπορεί να μας πει δύο πράγματα γι αυτό.
Επίσης, αστείρευτη πηγή γνώσεων είναι και ο BEAMS που γράφει που και που κι αυτός.
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#570619 Ο Obelix μετά από 26 χρόνια έφυγε από την αντιπροσωπεία ακόμη εργάζεται σε δυνατό εξειδικευμένο συνεργείο Mercedes Smart .
Εγκρίνω και τα δύο μιας και είναι στο τέλος καριέρας τους και έχουν λύσει όλα τα προβλήματα τους. Λογικά ο 1.8 σε αυτά είναι με τα 183 άλογα.

< Note 6 >
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#570628 Στο 211 είναι με τα 184 αλογα, μιας και μιλαμε για facelift.
Και στα δυο, μιας και μιλαμε για το ιδιο μοτερ, αλλαγή καδένας χρονισμου στα 120 με 150 χιλιαδες χιλιόμετρα.
Στο 211 λογω SBC να έχουν γίνει οι προβλεπόμενες (καθε 2 χρονια) αλλαγες υγρών φρένων. Αλλιώς το κόστος είναι γύρω στα 1.500 ευρω για νέα μονάδα που βγαίνει σαν ζημιά γυρω στα 100.000 χιλιόμετρα. Βέβαια κάτι είχε αναφέρει ο BEAMS παλιότερα για γατόνι στην Αττικη που πιθανώς τις επισκευάζει (;)

Sent >
Άβαταρ μέλους
By Obelix
#570637 Οι μετά fl δεν έχουν SBC έχουν ABR με σέρβο οπότε δεν υπάρχει θέμα. Η καδένα χρονισμού είναι είναι το μόνο θέμα αλλά ελέγχεται.
Τα γατιά δεν επισκευάζουν την SBC απλά διαγράφουν τον μετρητή της και δεν βγάζει ένδειξη. Είναι σαν να ανάψει ένδειξη να αλλάξεις λάδια και να κρατήσεις τα λάδια και να σβήσεις μόνο την ένδειξη.
Η πιο οικονομική λύση είναι μονάδα από την bosch σε bosch service center. Μεταχειρισμένη δεν το συζητάμε καν γιατί οι μαντράδες τις μηδενίζουν στα γατιά.
Με μηδενισμένη SBC μπορεί να μείνεις από φρένα ανά πάσα στιγμή, να αποφεύγετε να μπαίνετε σε προ fl 211 ταξί

< Note 6 >