- 09 Ιουν 2018, 22:09
#515539
Nα τα πω εν συντομία τότε: άλλος ένας με τον συγκεκριμένο κινητήρα, αλλάζει γρανάζια+καδένα και τα παρελκόμενα και το κοστούμι πλησιάζει τα 2 χιλ. (αν δεν τα ξεπερνάει με τα εργατικά). Ξανά-μανά μπινελίκια στην "εταιρεία κύρους" που δεν νοιάζεται για τους πελάτες, που βάζει τέτοιες καδένες "ποδηλάτου", κ.λ.π., κ.λ.π. Εν τω μεταξύ απ΄όλα έχει ο μπαξές: το μοτεράκι φορέθηκε σε διάφορες γενιές των C, E, C coupe, CLK, SLK και κανείς Γερμαναράς δεν σκέφτηκε (ή δεν τον άφησαν να σκεφτεί) να το λύσει.
Άμα πας σε κανένα φόρουμ vagελιδων καταριούνται τα διπλοσύμπλεκτα και τους κινητήρες φριτέζες. Άμα πας στις προπέλες, κάθε δεύτερο σέρβις κουβαλάνε μαζί και πολλαπλασιαστές. Μας βλέπουν σαν ζεστό χρήμα, τίποτε άλλο. Ούτε ευχαριστημένοι πελάτες, ούτε τίποτα. Δέκα χρόνια και μετά αυτοδιαλύονται, πρέπει να επισκεπτόμαστε τις αυλές τους. Στο δεκαετίας Outlander του κουμπάρου το κάτω μέρος του ταμπλό άμα ζεσταίνεται στάζει πάνω στο παντελόνι. Τα άλλα τα αστέρια της PSA αποφάσισαν να διακόψουν την υδροπνευματική γιατί είναι ασύμφορη. Το μυαλό τους είναι ασύμφορο, δεν φταίει η ανάρτηση, το υπόλοιπο αυτοκίνητο κάπου είναι λάθος και δεν το προτιμούν οι αγοραστές. Το ότι υπάρχουν άνθρωποι που αγοράζουν μόνο τέτοια ανάρτηση, δεν τους ενδιαφέρει.
Μπράβο στην Τογιότα. Δεν ξέρω τι όνειρο είδε με την υπόθεση "Λέξους", αλλά είναι πολύ πετυχημένη σκέψη και υλοποίηση. Είχε αξιόπιστους κινητήρες και ηλεκτρολογικά, πρόσθεσε τα καλά υλικά στο εσωτερικό, "χώρισε" την εταιρεία και πέτυχε.