Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#519831
Anonymous Founder έγραψε:Επομένως το πόσο καλά θα σταθεί ένα αυτοκίνητο στο χρόνο, είναι θέμα σχεδιαστή και όχι μάρκας.


Το πόσο θα γουστάρει ή όχι ο μέσος καταναλωτής (βλ. Peter Pan) είναι.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#519858 O Peter Pan δεν ειναι ο μέσος καταναλωτής αλλα ΟΚ. Όχι τπτ άλλο, αλλα αν ηταν δεν θα πουλουσαν τπτ.
Άβαταρ μέλους
By PeterPan
#519875
Anonymous Founder έγραψε:Επομένως το πόσο καλά θα σταθεί ένα αυτοκίνητο στο χρόνο, είναι θέμα σχεδιαστή και όχι μάρκας.

Το σχέδιο είναι μια συνιστώσα, αλλά για μενα παίζουν κ άλλοι παράγοντες ρόλο. Πρέπει να έχουν δουλέψει καλά κ οι μηχανικοί.
Η ηχομόνωση, ποιότητα κύλισης, ποιότητα εσωτερικού κτλ.

Το coupe της hyundai άρεσε κ σε μένα, βέβαια η celica περισσότερο. Αλλά το coupe είχε σαφώς μεγαλύτερη τιμή από τα κλασικά hyundai.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#519880 Mirage παρέλειψες να διορθώσεις ότι συγκρίνουμε με premium μάρκες (μια που ρίξαμε όλο το αλάτι στη γάστρα).

Πάντως οι Κορεάτες είναι σε πολύ ανοδική τροχιά.
Μένει να δούμε πως θα πάνε τα στοιχήματα 'Ν' και i30 fastback.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#519971 Στα μάτια μου, η εξέλιξη της hyundai από το λ.χ. το accent στο το i30 είναι αλματώδης.

Αυτό δεν συνίσταται μόνο σε, αλλά συμπυκνώνεται στο ότι πλέον βλέπω με εξαιρετικά διαφορετικό μάτι την εταιρεία, κάτι που ακούγεται μεν επιφανειακό, έχει δε την ουσία ότι μεταφράζεται σε κάποια καθολικά αποδεκτή αναβάθμιση. Και μάλιστα, η αρχή αυτής της συνειδητοποίησης για εμένα έγινε όταν οδήγησα το ταπεινότατο getz ('07) για μερικές μέρες, με το οποίο γκρέμισα πάρα πολλά στερεότυπα που είχα (κακώς) θρέψει για τη hyundai.

Φαντάζομαι τί πλάκα θα πάθω εάν μπω σε i30 n. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#519972 Το Getz του '07 με τι το συγκρινες? Με καποιο παλαιοτερο hyundai ή ανταγωνιστικο μοντελο αλλου κατασκευαστη?
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#519973 Mε το accent mk2 ενός φίλου που είχα οδηγήσει και είχα πάθει ένα ψιλοσόκ.

Eννοώ ότι δεν είχα στο μυαλό μου τον ανταγωνισμό αλλά την εικόνα που είχα (κακώς, ξαναλέω) σχηματίσει για την εταιρεία στο νου μου.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#519981 Όλες οι εταιρείες έχουν κάνει αντίστοιχα άλματα σε ποιότητα κλπ.
Το θέμα είναι πως η Hyundai θα πείσει κάποιον να δώσει 18-19κ για το i30 (τούρμπο κινητήρες) όταν ο τυπικός αγοραστής της μάρκας είχε συνηθίσει να δίνει μαξ 15κ.

Γι αυτό θεωρώ στοίχημα το fastback.

Ότι δουλειά και να κάνει ο σχεδιαστής, αν η μάρκα δεν πουλήσει την παραμύθα ότι είναι εξίσου ποθητή και γαμάουα με τη μάρκα που χρεώνει +5κ, θα παραμείνει 'ένα ωραίο αμάξι που δεν πούλησε'.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#519989 Στις κανονικές χώρες που έχουν κανονικές οικονομίες, ο αγοραστής που έδινε πριν 10 χρόνια 15Κ για Hyundai τώρα μπορεί να διαθέσει 18-19Κ για το ίδιο αμάξι γιατί αντίστοιχα το Κολφ από 18Κ έχει πάει 22Κ που λέει ο λόγος.

Επομένως για την ώρα θεωρώ ότι σωστά παίζουν το παιχνίδι της αξιοπιστίας, της πολυετούς εγγύησης κτλ. Δεν είναι ακόμα ώρα τους να παίξουν το χαρτί της καιγαματωσύνης. Πάντως οι προκαταλήψεις καλά κρατούν. Όταν είπα στον κουμπάρο μου (πρώην κάτοχος 147, νυν Renegade) ότι γλυκοκοιτάζω το i30N, το βλέμμα του ήταν σε φάση "τι λέει ο μλκ?"! :lol:
Άβαταρ μέλους
By rafi
#519990
diplomat έγραψε:Στα μάτια μου, η εξέλιξη της hyundai από το λ.χ. το accent στο το i30 είναι αλματώδης.

Αυτό δεν συνίσταται μόνο σε, αλλά συμπυκνώνεται στο ότι πλέον βλέπω με εξαιρετικά διαφορετικό μάτι την εταιρεία, κάτι που ακούγεται μεν επιφανειακό, έχει δε την ουσία ότι μεταφράζεται σε κάποια καθολικά αποδεκτή αναβάθμιση. Και μάλιστα, η αρχή αυτής της συνειδητοποίησης για εμένα έγινε όταν οδήγησα το ταπεινότατο getz ('07) για μερικές μέρες, με το οποίο γκρέμισα πάρα πολλά στερεότυπα που είχα (κακώς) θρέψει για τη hyundai.

Φαντάζομαι τί πλάκα θα πάθω εάν μπω σε i30 n.
Συμφωνω σε ολα, ακριβως την ιδια αλλαγη εχω νιωσει και εγω στην αποψη μου για τη Hyundai.
Διαφωνω μονο στο σκελος για το getz. Το θεωρω τραγικο απο ολες τις αποψεις. Απο i20 και μετα ομως respect. Η νεα Toyota και μαλιστα στα ματια μου καλυτερη.

.
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#519997 Εγω παλι δεν ειχα εντυπωσιαστει καθολου απο το i30 που ειχα οδηγησει καπου το 2008-2009...και δεν το συγκρινω με το πρωτης γενιας accent που ειχα οδηγησει καποτε, αλλα με τον ανταγωνισμο, και βαση κατηγοριας (C-Seg), και βαση τιμης (B-Seg)...
Άβαταρ μέλους
By rafi
#519999 Ε καλα, για την Toyota οπως θα επρεπε να ειναι και το αντιστοιχο target group μια χαρα ειναι. Το i20 που ειχα οδηγησει ειχε κανει αλματα σε σχεση με το τραγικο getz και ηταν και αισθητα καλυτερο απο το αντιστοιχο corsa της εποχης.

.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#520000
Deleted User 1 έγραψε:Στις κανονικές χώρες που έχουν κανονικές οικονομίες, ο αγοραστής που έδινε πριν 10 χρόνια 15Κ για Hyundai τώρα μπορεί να διαθέσει 18-19Κ για το ίδιο αμάξι γιατί αντίστοιχα το Κολφ από 18Κ έχει πάει 22Κ που λέει ο λόγος.

Επομένως για την ώρα θεωρώ ότι σωστά παίζουν το παιχνίδι της αξιοπιστίας, της πολυετούς εγγύησης κτλ. Δεν είναι ακόμα ώρα τους να παίξουν το χαρτί της καιγαματωσύνης. Πάντως οι προκαταλήψεις καλά κρατούν. Όταν είπα στον κουμπάρο μου (πρώην κάτοχος 147, νυν Renegade) ότι γλυκοκοιτάζω το i30N, το βλέμμα του ήταν σε φάση "τι λέει ο μλκ?"! :lol:


Stefan εννοώ να φτάσει τα βαλάντια των Golf, Astra, Auris κλπ.
Το χαρτί της καιγαματωσύνης δεν είναι απλή υπόθεση.
Έχουν ήδη αρχίσει να το παλεύουν πάντως (πχ Ν).
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#520017 Σας εγκαλώ στην τάξη - ο όρος είναι καιγαμωσύνη.

Το Getz ήταν ένα κλικ κάτω σε σχέση με τα υπόλοιπα σουπερμίνι της εποχής, πιο κοντά του ήταν το Punto. Δηλαδή, το να το βάζουμε παρέα στο 206, στο Yaris, στο Ibiza, στο C3 ή στο Clio δεν έστεκε και πολύ. Καλό, χρυσό, ανθεκτικό, φθηνό αλλά στο low-end της κατηγορίας και δεν έχω να θυμάμαι να ξεχώριζε σε κάτι. Και έζησα ένα καιρό με τέσσερα από την παρέα που ανέφερα.

Το i30 το πρώτο ήταν η πρώτη φορά που στεναχωρέθηκα κάπως με αυτοκίνητο, ένας κόμπος στο λαιμό, ένα κάτι. Θα τείνω να συμφωνήσω με τον PeterPan ότι ως κάποια εποχή, ήταν ο ορισμός του συμβιβασμού και ξέφτιζαν μετά από λίγο καιρό. Για τα καινούρια δεν έχω εικόνα πλην του i10, το οποίο κατά τη γνώμη μου είναι Ε-ΞΑΙ-ΡΕ-ΤΙ-ΚΟ στην κατηγορία.
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#520021 Το οποίο i10 ήταν όντως αξιόλογο αλλά του έλειπε το κύριο συστατικό που κάνει επιτυχημένο ένα Κορεάτικο: η αξιοπιστία. :lol: