Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By belgarion
#437318
Govus έγραψε:Hyundai i30 N review: “You’ll be surprised how playful it is”
Πολύ ενδιαφέρον, βέβαια όπως λέει και το άρθρο, το θέμα είναι πόσοι πιθανοί πελάτες θα το επιλέξουν σε σχέση με τον υπάρχον ανταγωνισμό

< >
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#438620 ...εκπληξη της χρονιας? :eat:



Με ανταγωνιστικη τιμολογηση, το Leon Cupra μαλλον θα "εχει φορτωματα"... Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#438724 Άρχισαν τα όργανα, περιμένω περισσότερα από τους Κορεάτες τα επόμενα σύντομα χρόνια, αυτοί δεν παίζουν και έχουν στόχο να γίνου το Νο 1 σε μέγεθος.
Η Ευρωπαική κυρίως αγορά έχει πολλούς μηχανικούς εξέλιξης και σχεδιαστές με πείρα σε αυτό το είδος των αυτοκινήτων και τους σημαντικούς τους έχουν αγκαζάρει οι Κορεάτες εδώ και χρόνια, τρέχουν χρόνια και στο wrc και στην Αμερική οπότε έχουν πλέον καλή μαγιά για να ξεφύγουν από το απλό φτηνό αμαξάκι που είναι για μεταφορά μόνο και χτυπάνε και άλλες αγορές, και θα χτυπήσουν και σε ακριβότερα segment, και με τον καιρό θα φτιάξουν και το απαραίτητο όνομα, και βέβαια στα χρόνια της κρίσης θα παίξει σημαντικό ρόλο η σωστή κοστολόγιση, με λίγα λόγια έχουν όλα τα εργαλεία και τα κεφάλαια για να πετύχουν τους στόχους τους, είμαι σίγουρος ότι από χρονιά σε χρονιά θα μας ξαφνιάζουν γιατί δεν τους υπολογίζαμε για κάτι καλύτερο από ότι είχαμε δεί, γιαυτό λέω, άρχισαν τα όργανα, αυτό το αυτοκίνητο είναι ο προπομπός όσων ακολουθήσουν και όσοι Ευρωπαίοι και όχι μόνο, κατασκευαστές δεν πάρουν τα μέτρα τους θα βρεθούν προ εκπλήξεων σε 10 χρόνια.
Άβαταρ μέλους
By JasonLouk
#438725 Thanks for the facts check.

Γενικά οι πατέντες πχ της Mazda είναι πολύ πιο καινοτομες από ένα γρήγορο hatchback wow.

Επίσης το στερεότυπικο σχόλιακι για τα ιαπωνικα, κορεάτικα κτλπ είναι τόσο μιεχ. Όλες οι εταιρίες από εκεί είναι χωμένες σε άπειρα automotive projects απο αυτονομα οχήματα, electromobility και πολλούς άλλους τομείς. Και εκεί μιλάμε για σοβαρα λεφτά.



< >
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#438850 Δεν θέλω να έρθω σε αντιπαράθεση αλλά συνήθως αναφέρεις σε ότι γράφω ότι είναι στερεότυπο, ότι είναι σχολιάκι κλπ, δεν καταλαβαίνω τον λόγο αυτής της έκφρασης, αν θέλεις να πείς κάτι άλλο πες το ελεύθερα.

η Mazda και η έρευνα της είναι πόλυτα σεβαστή, αλλά εδώ το θέμα είναι το Ι30 και όχι οι πατέντες της Μazda ή της Hyundai ή όποιας άλλης, ή τι γίνεται από με την ανάπτυξη τεχνολογιών για τα επόμενα 5-10-20 χρόνια, με το μοντέλο αυτό η Hyundai δεν είπε ότι ανακάλυψε την Αμερική έτσι δεν είναι ?

Εγώ βλέπω έναν οργασμό και το τοπίο που αλλάζει, εσύ το βλέπεις μιεχ, άποψη μου και άποψη σου.
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#438882
21 quadra έγραψε:Άρχισαν τα όργανα, περιμένω περισσότερα από τους Κορεάτες τα επόμενα σύντομα χρόνια, αυτοί δεν παίζουν και έχουν στόχο να γίνου το Νο 1 σε μέγεθος.
Η Ευρωπαική κυρίως αγορά έχει πολλούς μηχανικούς εξέλιξης και σχεδιαστές με πείρα σε αυτό το είδος των αυτοκινήτων και τους σημαντικούς τους έχουν αγκαζάρει οι Κορεάτες εδώ και χρόνια, τρέχουν χρόνια και στο wrc και στην Αμερική οπότε έχουν πλέον καλή μαγιά για να ξεφύγουν από το απλό φτηνό αμαξάκι που είναι για μεταφορά μόνο και χτυπάνε και άλλες αγορές, και θα χτυπήσουν και σε ακριβότερα segment, και με τον καιρό θα φτιάξουν και το απαραίτητο όνομα, και βέβαια στα χρόνια της κρίσης θα παίξει σημαντικό ρόλο η σωστή κοστολόγιση, με λίγα λόγια έχουν όλα τα εργαλεία και τα κεφάλαια για να πετύχουν τους στόχους τους, είμαι σίγουρος ότι από χρονιά σε χρονιά θα μας ξαφνιάζουν γιατί δεν τους υπολογίζαμε για κάτι καλύτερο από ότι είχαμε δεί, γιαυτό λέω, άρχισαν τα όργανα, αυτό το αυτοκίνητο είναι ο προπομπός όσων ακολουθήσουν και όσοι Ευρωπαίοι και όχι μόνο, κατασκευαστές δεν πάρουν τα μέτρα τους θα βρεθούν προ εκπλήξεων σε 10 χρόνια.


+1

...η κατασταση με τους Κορατες θυμιζει -παροτι με λιγοτερες μαρκες- εποχες τελη 80's αρχες 90's με τους Ιαπωνες στα hot hatch και πιο σπορ κατασκευες γενικοτερα, απεναντι στον Ευρωπαικο ανταγωνισμο...
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#441057 Eν τω μεταξυ ακουσα οτι το Ν perfomance θα παίζει τελικά κάτω απο 30.000 euro.Μπορει και 28κ :dizzy:
Και το απλό Ν κάτω απο 25Κ.
Αν είναι αλήθεια πρόκειται για φοβερές τιμές.
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#441101 Όταν με 28κ αγοράζεις Cupra 300 ίππων δεν βλέπω τίποτα φοβερό στα Χιουνται...

< >
Άβαταρ μέλους
By GTS
#441113 Yπαρχει πολυ ανταγωνισμος και δεν νομιζω κανενας να αγοραζε το ι30 αντι το Κουπρα (το οποιο υπαρχει και στα 27κ).
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#441128 Μιλάμε για Ελληνική αγορά εεεε;
Γιατί έξω από εδώ το coupra δεν το χαρίζουν και ούτε είναι βέβαιο οτι θα έχει αυτή την τιμή στο μέλλον. Οπότε καλώς όρισαν οι Κορεάτες.
Άβαταρ μέλους
By kostis20
#441139
REALZEUS έγραψε:Όταν με 28κ αγοράζεις Cupra 300 ίππων δεν βλέπω τίποτα φοβερό στα Χιουνται...

< >

Και γερμανικό και VAG? :hmmm:
:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By REALZEUS
#441149
mousatos έγραψε:Μιλάμε για Ελληνική αγορά εεεε;
Γιατί έξω από εδώ το coupra δεν το χαρίζουν και ούτε είναι βέβαιο οτι θα έχει αυτή την τιμή στο μέλλον. Οπότε καλώς όρισαν οι Κορεάτες.


Σκοπεύεις να μεταναστεύσεις και σε νοιάζουν οι άλλες αγορές; :lol:


kostis20 έγραψε:Και γερμανικό και VAG?


Και αποσχιστικό Καταλανικό!!! :omg:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#441154 Θα μας ενημερώσει ο gts για τις τιμές στην Σουαζηλανδη. :rtfm: