Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By junior gt
#649230
ANEMOS έγραψε:Παιδια απο τον Ιανουαριο εχω ενα Ι 30 Ν 250 ps.Απο την μεχρι τωρα εμπειρια μου σε αυτην την κατηγορια αυτοκινητων, καθως κατοχος στο παρελθον Hot hatches οπως type r fn2,Leon cupra 280 ps,Golf gti 200 ps και μιας αλλης κατηγορειας κουπε ειχα Gvt alfa romeo V6 και Fiat coupe 225ps καθως και Rx-7 fd,εχω να πω οτι μετα απο την καθημερινη 5μηνη συνηπαρξη μου καθε μερα με το I 30N εχω μεινει μεχρι στιγμης [ειναι ακομα νωρις φυσικα]απολυτα ικανοποιημενος,με την ανταποκριση του σε οτι θελω.


Η καλύτερη επιλογή για hot hatch σήμερα για μένα.
Καλά χιλιόμετρα.
Χειροκίνητο σαζμάν βγαίνει αυτό μόνο?
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#649232
mousatos έγραψε:
ANEMOS έγραψε:,Golf gti [δεν θα το επαιρνα ποτε με αυτα που ειχα τραβηξει στο παρελθον απο περιεργεια πηγαμε

τι προβλήματα αντιμετωπίσατε?


cam follower
pcv valve
n75 valve
Κυτίο αναθυμιάσεων
κλειδαριές
γρύλοι παραθύρων

θες και άλλα? :lol:
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#649233
ANEMOS έγραψε:Το εψαξα πολυ το θεμα παρα πολυ πηρα την γνωμη του πατερα μου [συνταξιουχος μηχανικος αυτοκινητων,μηχανολογος και εχει παρει μερος σε αγωνες στο εξωτερικο πολλες φορες].Η γνωμη του ηταν απλη εαν δεν παρεςι το type r που κανει 50.000 ευρω και ειναι υπεροχο σε ολα πας με κλειστα ματια στο I 30 N που ειναι υπεροχο αξιοπιστη μαρκα καλη εγγυηση και αυτο και προταντων φτηνο γιαυτα πυ προσφερει ακι το εχει φτιαξει ο πρωην επικεφαλης του M division οποτε φτανει.
Επισης ειναι φτηνο για να πιασει θα ανεβει η τιμη του και οταν δουν ποσο καλο ειναι το επομενο θα κανει 40.000 ευρω αυτην ηταν η γνωμη του οταν πηγαμε και ειδαμε το I 30N ,Type r,Golf gti [δεν θα το επαιρνα ποτε με αυτα που ειχα τραβηξει στο παρελθον απο περιεργεια πηγαμε]απο την Seat δεν περασαμε ουτε απεξω για Cupra το ιδιο και για το 308gti.
Οδηγησα σε τεστ ντραιβ το αυτοκινητο ηταν πολυ καλα απο οτι ειδα στα λιγα λεπτα,ο πατερας μου ειδε μηχανη και εβαλε να το μετρησουν σε εγκεφαλο παροτι περιεργη απαιτηση δεχτηκαν.Ιδανικες τιμες με σωστα πραγματα σε ολα τα επιπεδα ηλεκρονικων μου ειπε,εαν και ποτε δεν ξερεις τι θα βγαλει,εχει πληρη ισορροποια σε ακαμψια,μοτερ,ηλεκτρονικα.Οποτε το αποφασισα ηταν και το πιο φτηνο στην κατηγορεια [τωρα αυξηθηκε η τιμη του]με εξαιρετικο εξοπλισμο.


Τι σου μέτρησαν σε εγκέφαλο καινούργιου αυτοκινήτου ?
Άβαταρ μέλους
By ANEMOS
#649236
red_monster έγραψε:
ANEMOS έγραψε:Το εψαξα πολυ το θεμα παρα πολυ πηρα την γνωμη του πατερα μου [συνταξιουχος μηχανικος αυτοκινητων,μηχανολογος και εχει παρει μερος σε αγωνες στο εξωτερικο πολλες φορες].Η γνωμη του ηταν απλη εαν δεν παρεςι το type r που κανει 50.000 ευρω και ειναι υπεροχο σε ολα πας με κλειστα ματια στο I 30 N που ειναι υπεροχο αξιοπιστη μαρκα καλη εγγυηση και αυτο και προταντων φτηνο γιαυτα πυ προσφερει ακι το εχει φτιαξει ο πρωην επικεφαλης του M division οποτε φτανει.
Επισης ειναι φτηνο για να πιασει θα ανεβει η τιμη του και οταν δουν ποσο καλο ειναι το επομενο θα κανει 40.000 ευρω αυτην ηταν η γνωμη του οταν πηγαμε και ειδαμε το I 30N ,Type r,Golf gti [δεν θα το επαιρνα ποτε με αυτα που ειχα τραβηξει στο παρελθον απο περιεργεια πηγαμε]απο την Seat δεν περασαμε ουτε απεξω για Cupra το ιδιο και για το 308gti.
Οδηγησα σε τεστ ντραιβ το αυτοκινητο ηταν πολυ καλα απο οτι ειδα στα λιγα λεπτα,ο πατερας μου ειδε μηχανη και εβαλε να το μετρησουν σε εγκεφαλο παροτι περιεργη απαιτηση δεχτηκαν.Ιδανικες τιμες με σωστα πραγματα σε ολα τα επιπεδα ηλεκρονικων μου ειπε,εαν και ποτε δεν ξερεις τι θα βγαλει,εχει πληρη ισορροποια σε ακαμψια,μοτερ,ηλεκτρονικα.Οποτε το αποφασισα ηταν και το πιο φτηνο στην κατηγορεια [τωρα αυξηθηκε η τιμη του]με εξαιρετικο εξοπλισμο.


Τι σου μέτρησαν σε εγκέφαλο καινούργιου αυτοκινήτου ?

Με αυτα ασχοληθηκε ο πατερας μου δεν ειμαι τεχνικος εγω,αλλα ειχε διαφορες μετρησεις στα χερια που που τις συγκρινε με αυτα που εβλεπε,στις εκει μετρησεις,αυτο το εκανε παντα σε ολα τα αυτοκινητα απο τοτε που βγηκαν τα διαγνωστικα ακομα και στις εταιρειες που δουλεψε.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#649237 Εξαιρετικό αυτοκίνητο, απορώ γιατί ο Στέφανος (παλιό μέλος) δεν κινήθηκε προς αυτό όταν έκανε την επιλογή του πριν ενάμιση χρόνο. Πήγε στα Gupra 300, που ήταν ακριβότερο και σαφώς λιγότερο αξιόπιστο.
Κορυφή στην κατηγορία του για όποιον δεν είναι Κροίσος.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#649238
Dimsabas έγραψε:Εξαιρετικό αυτοκίνητο, απορώ γιατί ο Στέφανος (παλιό μέλος) δεν κινήθηκε προς αυτό όταν έκανε την επιλογή του πριν ενάμιση χρόνο. Πήγε στα Gupra 300, που ήταν ακριβότερο και σαφώς λιγότερο αξιόπιστο.
Κορυφή στην κατηγορία του για όποιον δεν είναι Κροίσος.


Μετριότατο εσωτερικό
Αναβαθμίσεις PnP από μεγαλύτερα οχήματα του ομίλου
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#649239
ANEMOS έγραψε:
red_monster έγραψε:
ANEMOS έγραψε:Το εψαξα πολυ το θεμα παρα πολυ πηρα την γνωμη του πατερα μου [συνταξιουχος μηχανικος αυτοκινητων,μηχανολογος και εχει παρει μερος σε αγωνες στο εξωτερικο πολλες φορες].Η γνωμη του ηταν απλη εαν δεν παρεςι το type r που κανει 50.000 ευρω και ειναι υπεροχο σε ολα πας με κλειστα ματια στο I 30 N που ειναι υπεροχο αξιοπιστη μαρκα καλη εγγυηση και αυτο και προταντων φτηνο γιαυτα πυ προσφερει ακι το εχει φτιαξει ο πρωην επικεφαλης του M division οποτε φτανει.
Επισης ειναι φτηνο για να πιασει θα ανεβει η τιμη του και οταν δουν ποσο καλο ειναι το επομενο θα κανει 40.000 ευρω αυτην ηταν η γνωμη του οταν πηγαμε και ειδαμε το I 30N ,Type r,Golf gti [δεν θα το επαιρνα ποτε με αυτα που ειχα τραβηξει στο παρελθον απο περιεργεια πηγαμε]απο την Seat δεν περασαμε ουτε απεξω για Cupra το ιδιο και για το 308gti.
Οδηγησα σε τεστ ντραιβ το αυτοκινητο ηταν πολυ καλα απο οτι ειδα στα λιγα λεπτα,ο πατερας μου ειδε μηχανη και εβαλε να το μετρησουν σε εγκεφαλο παροτι περιεργη απαιτηση δεχτηκαν.Ιδανικες τιμες με σωστα πραγματα σε ολα τα επιπεδα ηλεκρονικων μου ειπε,εαν και ποτε δεν ξερεις τι θα βγαλει,εχει πληρη ισορροποια σε ακαμψια,μοτερ,ηλεκτρονικα.Οποτε το αποφασισα ηταν και το πιο φτηνο στην κατηγορεια [τωρα αυξηθηκε η τιμη του]με εξαιρετικο εξοπλισμο.


Τι σου μέτρησαν σε εγκέφαλο καινούργιου αυτοκινήτου ?

Με αυτα ασχοληθηκε ο πατερας μου δεν ειμαι τεχνικος εγω,αλλα ειχε διαφορες μετρησεις στα χερια που που τις συγκρινε με αυτα που εβλεπε,στις εκει μετρησεις,αυτο το εκανε παντα σε ολα τα αυτοκινητα απο τοτε που βγηκαν τα διαγνωστικα ακομα και στις εταιρειες που δουλεψε.


Κάνε ένα κόπο να τον ρωτήσεις τι κοιτάει ένας τεχνικός σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο
Άβαταρ μέλους
By ANEMOS
#649240
red_monster έγραψε:
mousatos έγραψε:
ANEMOS έγραψε:,Golf gti [δεν θα το επαιρνα ποτε με αυτα που ειχα τραβηξει στο παρελθον απο περιεργεια πηγαμε

τι προβλήματα αντιμετωπίσατε?


cam follower
pcv valve
n75 valve
Κυτίο αναθυμιάσεων
κλειδαριές
γρύλοι παραθύρων

θες και άλλα? :lol:

Απλα θα σου πω οτι μονιμα εκαιγε τα αντερα του ακομα και μα οικονομικοτατη οδηγηση [μου θυμησε το RX-7 σχεδον που εκαιγε και σβηστος ο Wankel]και ολο ακουγα για εναν αισθητηρα και θεμα εγκεφαλου ο πατερας μου δεν ασχοληθηκε καν μου το ειχε πει VAG μεχρι το 2002 μετα αστα.Κλειδαριες αστο επισης με πεθαναν και τα παραθυρα οπως λεει ο φιλος συμφωνω.Ειναι το μονο αυτοκινητο που πηρα χωρις αν ακουσω κανεναν.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#649242 Όλα αυτά τα θέματα φτιάχνονται βέβαια από εύκολα έως πολύ εύκολα από ένα ερασιτέχνη. Για ένα επαγγελματία θα είναι piece of μηλόπιτα, αλλά παρόλα αυτά υφίσταντο

Μου κάνει εντύπωση το θέμα της κατανάλωσης γιατί τα φαουβε είναι διαχρονικά από το πλέον οικονομικά. Ειδικά το 2 tfsi είναι πολύ οικονομικό μοτέρ
Τελευταία επεξεργασία από red_monster και 28 Μάιος 2020, 11:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#649243
red_monster έγραψε:
Dimsabas έγραψε:Εξαιρετικό αυτοκίνητο, απορώ γιατί ο Στέφανος (παλιό μέλος) δεν κινήθηκε προς αυτό όταν έκανε την επιλογή του πριν ενάμιση χρόνο. Πήγε στα Gupra 300, που ήταν ακριβότερο και σαφώς λιγότερο αξιόπιστο.
Κορυφή στην κατηγορία του για όποιον δεν είναι Κροίσος.


Μετριότατο εσωτερικό
Αναβαθμίσεις PnP από μεγαλύτερα οχήματα του ομίλου
Θυμάμαι ότι είχε χαλαστεί που δεν του έδωσαν αυτοκίνητο για εκτεταμένο χρονικό διάστημα. Δηλαδή Σαββατοκύριακο. Όχι τόσο με το ίδιο το μοντέλο.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#649245 Σάμπα έχεις μπει και στα δυο;
Άβαταρ μέλους
By ANEMOS
#649247
red_monster έγραψε:
ANEMOS έγραψε:
red_monster έγραψε:
ANEMOS έγραψε:Το εψαξα πολυ το θεμα παρα πολυ πηρα την γνωμη του πατερα μου [συνταξιουχος μηχανικος αυτοκινητων,μηχανολογος και εχει παρει μερος σε αγωνες στο εξωτερικο πολλες φορες].Η γνωμη του ηταν απλη εαν δεν παρεςι το type r που κανει 50.000 ευρω και ειναι υπεροχο σε ολα πας με κλειστα ματια στο I 30 N που ειναι υπεροχο αξιοπιστη μαρκα καλη εγγυηση και αυτο και προταντων φτηνο γιαυτα πυ προσφερει ακι το εχει φτιαξει ο πρωην επικεφαλης του M division οποτε φτανει.
Επισης ειναι φτηνο για να πιασει θα ανεβει η τιμη του και οταν δουν ποσο καλο ειναι το επομενο θα κανει 40.000 ευρω αυτην ηταν η γνωμη του οταν πηγαμε και ειδαμε το I 30N ,Type r,Golf gti [δεν θα το επαιρνα ποτε με αυτα που ειχα τραβηξει στο παρελθον απο περιεργεια πηγαμε]απο την Seat δεν περασαμε ουτε απεξω για Cupra το ιδιο και για το 308gti.
Οδηγησα σε τεστ ντραιβ το αυτοκινητο ηταν πολυ καλα απο οτι ειδα στα λιγα λεπτα,ο πατερας μου ειδε μηχανη και εβαλε να το μετρησουν σε εγκεφαλο παροτι περιεργη απαιτηση δεχτηκαν.Ιδανικες τιμες με σωστα πραγματα σε ολα τα επιπεδα ηλεκρονικων μου ειπε,εαν και ποτε δεν ξερεις τι θα βγαλει,εχει πληρη ισορροποια σε ακαμψια,μοτερ,ηλεκτρονικα.Οποτε το αποφασισα ηταν και το πιο φτηνο στην κατηγορεια [τωρα αυξηθηκε η τιμη του]με εξαιρετικο εξοπλισμο.


Τι σου μέτρησαν σε εγκέφαλο καινούργιου αυτοκινήτου ?

Με αυτα ασχοληθηκε ο πατερας μου δεν ειμαι τεχνικος εγω,αλλα ειχε διαφορες μετρησεις στα χερια που που τις συγκρινε με αυτα που εβλεπε,στις εκει μετρησεις,αυτο το εκανε παντα σε ολα τα αυτοκινητα απο τοτε που βγηκαν τα διαγνωστικα ακομα και στις εταιρειες που δουλεψε.


Κάνε ένα κόπο να τον ρωτήσεις τι κοιτάει ένας τεχνικός σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο

το εγραψα αλλα δεν σωθηκε,θα τα πω παλι τωρα επιγραμματικα γιατι βιαζομαι ειχα γραψει κατεβατο πηρα τηλ τον πατερα μου που ειναι και αρρωστος βαρια και απαντησε.
1)καινουργιο δεν σημαινει χωρις προβλημα καποιες φορες,οποτε ελεγχεις οσο μπορεις και σε αφηνουν.
2)Οι ρυθμισεις του εγκεφαλου μπορει να εχεουν καποια κενα,σε σχεση με αλλα συστηματα του αυτοκινητου οπως η τουρμπινα κυριως σε αυτοκινητα με πολλα προγραμματα οδηγησης που αλλαζουν χαρτογραφησεις.Ειναι απο τις παιδικες ασθενειες των καινοιυργιων,που μπορει να λυθει ευκολα η να μην λυθει ευκολα.
3)τον ιδιο τον εγκεφαλο σαν μοντελο ποιανης ετειρειας ειναι ειναι τι προδιαγραφες εχει ο ιδιος ο εγκεφαλος μπορει να εχει ολες τις ρυθμισεις τελεια και να μην μπορει να τις υποστηριξει οπβς πρεπει χωρις θεμα βλαβης.
Μου ειπε και αλλα αλλα βιαζομαι,αυτα γενικα.
Άβαταρ μέλους
By Miatakias
#649248
red_monster έγραψε:
ANEMOS έγραψε:
red_monster έγραψε:
ANEMOS έγραψε:Το εψαξα πολυ το θεμα παρα πολυ πηρα την γνωμη του πατερα μου [συνταξιουχος μηχανικος αυτοκινητων,μηχανολογος και εχει παρει μερος σε αγωνες στο εξωτερικο πολλες φορες].Η γνωμη του ηταν απλη εαν δεν παρεςι το type r που κανει 50.000 ευρω και ειναι υπεροχο σε ολα πας με κλειστα ματια στο I 30 N που ειναι υπεροχο αξιοπιστη μαρκα καλη εγγυηση και αυτο και προταντων φτηνο γιαυτα πυ προσφερει ακι το εχει φτιαξει ο πρωην επικεφαλης του M division οποτε φτανει.
Επισης ειναι φτηνο για να πιασει θα ανεβει η τιμη του και οταν δουν ποσο καλο ειναι το επομενο θα κανει 40.000 ευρω αυτην ηταν η γνωμη του οταν πηγαμε και ειδαμε το I 30N ,Type r,Golf gti [δεν θα το επαιρνα ποτε με αυτα που ειχα τραβηξει στο παρελθον απο περιεργεια πηγαμε]απο την Seat δεν περασαμε ουτε απεξω για Cupra το ιδιο και για το 308gti.
Οδηγησα σε τεστ ντραιβ το αυτοκινητο ηταν πολυ καλα απο οτι ειδα στα λιγα λεπτα,ο πατερας μου ειδε μηχανη και εβαλε να το μετρησουν σε εγκεφαλο παροτι περιεργη απαιτηση δεχτηκαν.Ιδανικες τιμες με σωστα πραγματα σε ολα τα επιπεδα ηλεκρονικων μου ειπε,εαν και ποτε δεν ξερεις τι θα βγαλει,εχει πληρη ισορροποια σε ακαμψια,μοτερ,ηλεκτρονικα.Οποτε το αποφασισα ηταν και το πιο φτηνο στην κατηγορεια [τωρα αυξηθηκε η τιμη του]με εξαιρετικο εξοπλισμο.


Τι σου μέτρησαν σε εγκέφαλο καινούργιου αυτοκινήτου ?

Με αυτα ασχοληθηκε ο πατερας μου δεν ειμαι τεχνικος εγω,αλλα ειχε διαφορες μετρησεις στα χερια που που τις συγκρινε με αυτα που εβλεπε,στις εκει μετρησεις,αυτο το εκανε παντα σε ολα τα αυτοκινητα απο τοτε που βγηκαν τα διαγνωστικα ακομα και στις εταιρειες που δουλεψε.


Κάνε ένα κόπο να τον ρωτήσεις τι κοιτάει ένας τεχνικός σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο


Εγώ θα ήμουν περιέργος, εαν δε είναι κόπος φυσικά, να μάθω και τι μετρήσεις έχει στο αρχείο του που τις συνέκρινε με αυτές που έβλεπε στη δοκιμή
Άβαταρ μέλους
By ANEMOS
#649249
red_monster έγραψε:Όλα αυτά τα θέματα φτιάχνονται βέβαια από εύκολα έως πολύ εύκολα από ένα ερασιτέχνη. Για ένα επαγγελματία θα είναι piece of μηλόπιτα, αλλά παρόλα αυτά υφίσταντο

Μου κάνει εντύπωση το θέμα της κατανάλωσης γιατί τα φαουβε είναι διαχρονικά από το πλέον οικονομικά. Ειδικά το 2 tfsi είναι πολύ οικονομικό μοτέρ

Θα ειχε θεμα που δεν το βρηκαν ουτε οι επαγγελματιες τωρα τι λυνεται και ξαναχαλαει,ξαναλυνεται και ξαναχαλαει εντξει μετα απο καποια στιγμη βαριεσαι.
Άβαταρ μέλους
By red_monster
#649250
Miatakias έγραψε:
red_monster έγραψε:
ANEMOS έγραψε:
red_monster έγραψε:
ANEMOS έγραψε:Το εψαξα πολυ το θεμα παρα πολυ πηρα την γνωμη του πατερα μου [συνταξιουχος μηχανικος αυτοκινητων,μηχανολογος και εχει παρει μερος σε αγωνες στο εξωτερικο πολλες φορες].Η γνωμη του ηταν απλη εαν δεν παρεςι το type r που κανει 50.000 ευρω και ειναι υπεροχο σε ολα πας με κλειστα ματια στο I 30 N που ειναι υπεροχο αξιοπιστη μαρκα καλη εγγυηση και αυτο και προταντων φτηνο γιαυτα πυ προσφερει ακι το εχει φτιαξει ο πρωην επικεφαλης του M division οποτε φτανει.
Επισης ειναι φτηνο για να πιασει θα ανεβει η τιμη του και οταν δουν ποσο καλο ειναι το επομενο θα κανει 40.000 ευρω αυτην ηταν η γνωμη του οταν πηγαμε και ειδαμε το I 30N ,Type r,Golf gti [δεν θα το επαιρνα ποτε με αυτα που ειχα τραβηξει στο παρελθον απο περιεργεια πηγαμε]απο την Seat δεν περασαμε ουτε απεξω για Cupra το ιδιο και για το 308gti.
Οδηγησα σε τεστ ντραιβ το αυτοκινητο ηταν πολυ καλα απο οτι ειδα στα λιγα λεπτα,ο πατερας μου ειδε μηχανη και εβαλε να το μετρησουν σε εγκεφαλο παροτι περιεργη απαιτηση δεχτηκαν.Ιδανικες τιμες με σωστα πραγματα σε ολα τα επιπεδα ηλεκρονικων μου ειπε,εαν και ποτε δεν ξερεις τι θα βγαλει,εχει πληρη ισορροποια σε ακαμψια,μοτερ,ηλεκτρονικα.Οποτε το αποφασισα ηταν και το πιο φτηνο στην κατηγορεια [τωρα αυξηθηκε η τιμη του]με εξαιρετικο εξοπλισμο.


Τι σου μέτρησαν σε εγκέφαλο καινούργιου αυτοκινήτου ?

Με αυτα ασχοληθηκε ο πατερας μου δεν ειμαι τεχνικος εγω,αλλα ειχε διαφορες μετρησεις στα χερια που που τις συγκρινε με αυτα που εβλεπε,στις εκει μετρησεις,αυτο το εκανε παντα σε ολα τα αυτοκινητα απο τοτε που βγηκαν τα διαγνωστικα ακομα και στις εταιρειες που δουλεψε.


Κάνε ένα κόπο να τον ρωτήσεις τι κοιτάει ένας τεχνικός σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο


Εγώ θα ήμουν περιέργος, εαν δε είναι κόπος φυσικά, να μάθω και τι μετρήσεις έχει στο αρχείο του που τις συνέκρινε με αυτές που έβλεπε στη δοκιμή


Θέλει να δει αν μπιστάρει σωστά