Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#520023 Πάσχει το τωρινό i10; Όχι ρε γμτ...μου γκρεμίζεις το όνειρο!
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#520024 Όχι το τελευταίο. Το πρώτο που βγήκε.
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#520142 Οι KIA, HYUNDAI έχουν κάνει μεγάλα άλματα προόδου τόσο στην κατασκευή όσο και στην εμφάνιση. Αν βλέπουμε τα picanto 1η γενιάς, elantra, shuma κλπ φυσικό είναι να αδιαφορούμε έως γελάμε. Αλλά σήμερα έχουμε να κάνουμε με άλλα αυτοκίνητα που αξίζουν μέχρι και το τελευταίο ευρώ και όχι μόνο βλέπονται αλλά κάποια μοντέλα (μου) αρέσουν κιόλας. Προσωπικά αν κινούμουν στην κατηγορία των suvs ανετότατα αγόραζα ένα tucson ή sportage.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#520147 Ακόμα και αν σου έφτανε η μονέδα για Volvo πχ;
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#520152 Ε, εντάξει, μην κοροϊδευόμαστε κιόλας. Έκαστος στο είδος του και η Huyndai στα μικρά μουλάρια.
Άβαταρ μέλους
By diplomat
#520155 Το bog standard xc40 πρέπει να ξεκινάει τιμολογιακά στα ίδια με το πλουσιότερο tucson/sportage, υπάρχει βέβαια χαώδης διαφορά μεταξύ των δύο (σε παρόμοια τριμ).

Συμφωνώ avec πάτερ ότι στα μικρά/μικρομεσαία είναι ανταγωνιστικοί η γερμανία - κορέα 0 - 2.
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#520157 Είναι τεράστιες οι διαφορές στα κόστη. Εκεί που στο ένα θέλεις 26 με 27 μιλάω για πετρέλαιο αυτόματο με led φώτα, στο volvo τo αντίστοιχο θα πιάνει 60+ άνετα. Αν είχα στην άκρη 300.000 φυσικά και θα πήγαινα στο volvo αλλά αν έχεις πάνω κάτω 100.000 (λέμε) γιατί να μην πάω σε καλοεξοπλισμένο tucson και να μου μείνει και μια 70άρα στην άκρη. Το βλέπω υπό το πρίσμα ότι πλέον οι διαφορές δεν είναι χαοτικές όπως ήταν κάποτε. Η ψαλίδα σε ποιότητα και συμπεριφορά έχει κλείσει πάρα πολύ. Μπορεί τα κορεάτικα κιόλας να είναι και πιο αξιόπιστα. Για εγγύηση δεν συζητώ. Γενικά όσο περνούν τα χρόνια τόσο περισσότερο το σκέφτομαι να ''ρίξω'' χρήματα στο δρόμο. Παλιόγερος :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
ByDeleted user 1
#520161
Kon5 έγραψε:Η ψαλίδα σε ποιότητα και συμπεριφορά έχει κλείσει πάρα πολύ. Μπορεί τα κορεάτικα κιόλας να είναι και πιο αξιόπιστα. Για εγγύηση δεν συζητώ.

Εδώ είναι το κλου. Αυτό το κλείσιμο της ψαλίδας σε συνδυασμό με το γεγονός ότι δε μας περισσεύουν και άρα το vmf μπαίνει ψηλά ως κριτήριο, κάνουν πλέον πιθανές τέτοιες επιλογές.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#520165 Kon συγκρίνεις τον 1,7 με τα 115 ατίθασα χόρσα με 2λιτρο που βγάζει 190.
Το Τ3 από την άλλη βγαίνει στα 35 με αρκετά καλό εξοπλισμό.

Δεν είναι τόσο ξεκάθαρη επιλογή.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι καλά-χρυσά-άγια τα Hyundai αλλά δεν πείθουν εύκολα όσο τα βαλάντια ανεβαίνουν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#520174
Kon5 έγραψε:Μπορεί τα κορεάτικα κιόλας να είναι και πιο αξιόπιστα.


ΠΡΟΦΑΝΩΣ, προφανέστατα και είναι πιο αξιόπιστα από τα γερμανικά! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By Kon5
#520190 o 1.7 βγαίνει και με 141 ps. Δίλιτρο έχει και φόρο πολυτελείας :ninja: .
Ο stefan το έθεσε ωραία και συμπυκνωμένα.
Εδδιε μου βενζίνη δεν κοιτάω τπτ κάνω πολλλλλλά χιλιόμετρα.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#520207 Εντός πόλης ή εκτός πόλης; :shifty:
Άβαταρ μέλους
By Zeus
#520304 Οδηγώντας για μια βδομαδα σχεδόν το Santa Fe στην αμερικη, μπορώ άνετα να πω ότι η ψαλίδα δεν έχει κλείσει καθόλου...το θέμα vfm ομως ειναι απολύτως κατανοητό.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#520330 Kon μου με Tiguan diesel σε βλέπω.
:s_howdy