Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By trident1971
#520333 Kon5
Πηγαινε σε μια εκθεση Ηyundai και δες το Tuscon αν δεν το εχεις κανει ηδη.
Να εχεις λεφτα μαζι σου για προκαταβολη... :lol:


Το i30fastback ειναι ομορφο, οι κινητηρες δεν ξερω τι λενε
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#520430 Μου φαίνεται λίγο "καραμέλα" να λέμε ή να ακούμε για το άλμα που κάνει η Hyundai σε κάθε νέο μοντέλο της γκάμας της εδώ και αρκετά χρόνια. Με τόσα άλματα θα έπρεπε να είναι καλύτερη και από την Rolls-Royce...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#520467 Είναι η ίδια φάση με την ακα-μψια μεταξύ κάθε γενιάς, τώρα θα έπρεπε να έχουν τα αμάξια ακα-μψια παγόβουνου.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#520517 Είναι σαν τον περιορισμό της υποστροφής στα Α4 κάθε γενιάς. Με αυτό το ρυθμό, υπολογίζω ότι τα πρώτα δεν έστριψαν ποτέ.
Άβαταρ μέλους
By otso
#520521 Αγαπητε funkyreverend πολυ τριγυριζεις μεσα στο Hyundai forum κι αυτο με κανει sad (εχεις και ρενω) .Κριμα και
σε εδειχνα στα παιδια μου και ελεγα ,να σαν αυτον θελω να γινετε . Τωρα τι να πω ;
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#520550 Ηθος και σεμνοτης?! Ψιλοβολευεσαι με τα Genesis της Ἱερας Μητροπόλεως Βελγίου καὶ Εξαρχίας Κάτω Χωρών καὶ Λουξεμβούργου και η κυρά με το Renault.
Πάρε καμπριο να σε βλέπει απευθείας ο θεός.
Άβαταρ μέλους
By PaNick67
#520679
cosneo έγραψε:Ηθος και σεμνοτης?! Ψιλοβολευεσαι με τα Genesis της Ἱερας Μητροπόλεως Βελγίου καὶ Εξαρχίας Κάτω Χωρών καὶ Λουξεμβούργου και η κυρά με το Renault.
Πάρε καμπριο να σε βλέπει απευθείας ο θεός.
Πάτερ έχει σε όλα δίκιο.

Από το Mi A1.
Άβαταρ μέλους
By NiTse
#520964
funkyreverend έγραψε:Είναι σαν τον περιορισμό της υποστροφής στα Α4 κάθε γενιάς. Με αυτό το ρυθμό, υπολογίζω ότι τα πρώτα δεν έστριψαν ποτέ.

Είναι επειδή σε κάθε νέο μοντέλο τοποθετούν τον κινητήρα όλο και πιο πίσω. Τώρα κοντέυει να φθάσει στο πορτ μπαγκαζ περίπου.
Άβαταρ μέλους
By XronisR
#529965 Καλησπερα,για το i30 fastback 1.0 120hp τι γνωμη εχετε;Το μοτερ ειναι καλο;
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#547361 Μια χαρά είναι τα μοτέρ της Hyundai/ΚΙΑ και εξαιρετικά αξιόπιστα.
(λίγο αργά απαντάω στην ερώτηση όμως! :lol: )

Σε άλλα: δείτε λίγο ένα ενδιαφέρον άρθρο για το πώς ξεκίνησε η Hyundai με το πρώτο της μοντέλο, το Pony (όχι το Namco! :lol: ):
https://www.roadandtrack.com/car-cultur ... i-leyland/
https://www.aronline.co.uk/facts-and-fi ... dai-video/

(To video εποχής όλα τα λεφτά! :metalo: )
Άβαταρ μέλους
By 224v
#547374 Το 1978 το πουλουσαν στην Τζεντα τοτε με 1100 μοτερ. στα φαναρια αποσυμπλεκε το A/C!!!! γιατι θα εσβυνε και θα ζεστενοτανε… ειχε πολύ πλακα αυτό το οχημα στο δρομο… Τι μου θυμισες!!!
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#550562 Accent 1.3 πρώτης γενιάς (νομίζω του 96') με περίπου 80 άλογα.
Η χρήση του εξαρχής από 4, 5 οδηγούς και κυκλοφορία περισσότερο εθνικό δίκτυο και πολύ λίγη, ελάχιστη σε πόλη.

Εικόνα

Με τακτική συντήρηση κάθε χρόνο σε αντιπροσωπία και με αντικαταστασεις σε αναλώσιμα βάσει προγράμματος. Εκτάκτως μόνο μια βλάβη στο ac στις αρχες του καλοκαιριου φέτος που χρειάστηκε επισκευή και αντικατάσταση ενός μηχανισμού του.

Το αδερφάκι του ίδιας ηλικίας (φτωχότερη έκδοση χωρίς ac) με αποκλειστική χρήση εντός πόλης απο σχεδον 20 οδηγους και συντήρηση όποτε τύχει σε μαστρογιωργηδες και μαστρογιαννηδες της γειτονιάς.
Εικόνα
Αρκετά θέματα σε μηχανικά από διαρροές αλλά και ηλεκτρικά όπως φώτα και παράθυρα να ανάβουν και να ανοίγουν αντίστοιχα όποτε θέλουν, με σοβαροτερο όμως την διαρροή βαλβολινων από το κιβώτιο και χρήση για πάνω από 10000 χλμ έτσι. Έκτοτε το κιβώτιο "θύμωσε" και κουμπώνει όπου να' ναι, γρατζουναει και σκουζει κλπ ...
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#572622 https://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-hyundai-tuscon-n-line

Το βρίσκω πολύ ωραίο, ειδικά σ' αυτή την έκδοση!