Σεβαστο, -εαν καταλαβα σωστα- το οτι πιθανοτατα ακομα και οι πλεον απλες -με ημιακαμπτο- εκδοσεις του Leon, να ειναι ξεκαθαρα πιο οδηγοκεντρικες απο τις αντιστοιχα απλες εκδοσεις του i30...
Ομως εδω -σε οτι με αφορα τουλαχιστον- γινεται λογος για δυο πολυ συγκεκριμενες εκδοσεις. Leon Cupra vs i30N.
Εφοσον δηλαδη δεν εχεις καποια οδηγικη επαφη με i30N, οπως αντιστοιχα με το Leon Cupra που υπαρχει και στην οικογενεια, ειναι λιγο αδικη η οποια καταθεση αισθησης υπεροχης απο την πλευρα σου (πως το εγραψα ο φουστης ), περα απο το υποκειμενικο της προτιμησης, λογω εμφανισης, μαρκας(?) και γενικοτερα αλλων θεματων πλην ομως ξεκαθαρα του οδηγοκεντρικου...
@GB
"Κοζια" ?
@mousatos
α)Tι προτιμαει το what car? (στα λεφτα αυτα και κατηγορια, εχει συγκρινει αυτα τα δυο?)
Μονο αυτο το περιοδικο "μετραει"? Το evo πχ το Car δεν εχουν αποψη με αντιστοιχο "ειδικο" βαρος?
β) Απο αυτα που λενε και γραφουν, σαν να φαινεται οτι το i30N τα καταφερνει πολυ καλα, εξισου καλα με το Cupra, αν οχι καλυτερα στο συνολικο οδηγικο κομματι (βλεπε πχ αισθηση τιμονιου, κατα τα λεγομενα του Steve Sutcliffe, πλεον στο evo)
γ)επισης οπως παραπανω
δ)παλι στα ιδια επιπεδα, απ' οσο καταλαβαινω τουλαχιστον απο αυτα που αναφερουν διαφορα reviews.