Citroen C4 Picasso 1,8 => Η (Γουρου)Νίτσα => Πωλήθηκε!
MWB 320i Ε90 => Η μπεμπέκα
Anonymous Founder έγραψε:Δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζει στην Ελλάδα.
60 χιλιάρικα κάνει
Φουτουριστικό οκ, αλλά μέχρι εκεί. 60 χιλιάρικα με τίποτα.
rocsta έγραψε:Anonymous Founder έγραψε:Δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζει στην Ελλάδα.
60 χιλιάρικα κάνει
Φουτουριστικό οκ, αλλά μέχρι εκεί. 60 χιλιάρικα με τίποτα.
ποσο επρεπε να κοστιζει δλδ βαση του ανταγωνισμου?
dimviii έγραψε:ποσο επρεπε να κοστιζει δλδ βαση του ανταγωνισμου?
Δεν είναι το πρόβλημα η τιμή του. Ίσα ίσα εγώ τη βλέπω ελκυστική μάλιστα με αυτό το πακέτο και αυτά τα έξτρα.'
Το πρόβλημα είναι ότι η KIA και η κάθε ΚΙΑ, μπαίνει σε χωράφια όπου για την ώρα, δεν έχει το potential να ανταγωνιστεί τα βαριά ονόματα του χώρου.
Όντας μάλιστα τόσο ακριβότερα αλλά και φτωχότερα σε εξοπλισμό.
Τα αντίστοιχα BMW / Merc / Audi πόσο κοστίζουν;
Εγώ νομίζω ότι ρίναι πολύ καλή η τιμή του. Τα λεφτά βέβαια, θα τα βρω στο όνειρό μου
We are such stuff as dreams are made on and our little life is rounded with a sleep.
Για μένα που έχω ένα ψιλοκόλλημα με τα σήματα το θεωρώ πανάκριβο για ΚΙΑ αλλά όχι ακριβό για κάτι ίδιο από τους πριμιουμ κατασκευαστές. Αν θεωρήσουμε ανταγωνιστή του την 5αρα σε διαστάσεις/επιδόσεις φαντάζομαι η BMW είναι αρκετά ακριβότερη.
Giuseppe Busso έγραψε:dimviii έγραψε:ποσο επρεπε να κοστιζει δλδ βαση του ανταγωνισμου?
Δεν είναι το πρόβλημα η τιμή του. Ίσα ίσα εγώ τη βλέπω ελκυστική μάλιστα με αυτό το πακέτο και αυτά τα έξτρα.'
Το πρόβλημα είναι ότι η KIA και η κάθε ΚΙΑ, μπαίνει σε χωράφια όπου για την ώρα, δεν έχει το potential να ανταγωνιστεί τα βαριά ονόματα του χώρου.
Όντας μάλιστα τόσο ακριβότερα αλλά και φτωχότερα σε εξοπλισμό.
για τους ασχετους/ηλιθιους ισχυει.Οποτε αγοραζεις πετρελαιο 150 αλογα με βαρυ ονομα και εισαι χαπυ.
Ειλικρινα μου φαινεται αδιανοητο.
dimviii έγραψε:Giuseppe Busso έγραψε:dimviii έγραψε:ποσο επρεπε να κοστιζει δλδ βαση του ανταγωνισμου?
Δεν είναι το πρόβλημα η τιμή του. Ίσα ίσα εγώ τη βλέπω ελκυστική μάλιστα με αυτό το πακέτο και αυτά τα έξτρα.'
Το πρόβλημα είναι ότι η KIA και η κάθε ΚΙΑ, μπαίνει σε χωράφια όπου για την ώρα, δεν έχει το potential να ανταγωνιστεί τα βαριά ονόματα του χώρου.
Όντας μάλιστα τόσο ακριβότερα αλλά και φτωχότερα σε εξοπλισμό.
για τους ασχετους/ηλιθιους ισχυει.Οποτε αγοραζεις πετρελαιο 150 αλογα με βαρυ ονομα και εισαι χαπυ.
Ειλικρινα μου φαινεται αδιανοητο.
Δεν υπάρχει σωστή και λάθος επιλογή. Ο καθένας όπως καλύπτεται.
Και αντί πετρέλαιο με 150 φοράδες ή το Stinger, θα έπαιρνα το δεύτερο. Όπως τελικά πήρα το Leon αντί ενός Α3 πετρέλαιο πχ.
Αλλά δεν σκέφτονται όλοι έτσι και δεν τους κατηγορώ κιόλας, διότι όπως είπα, ο καθένας τα ζυγίζει διαφορετικά.
Στα μάτια μου είναι μια αμαξάρα. Εντυπωσιάστηκα όταν το είδα.
Υπερβολικά μεγάλος ο δείκτης κεφαλογυρίσματος...
Ο γερομπισμπίκης σε νέες περιπέτειες.
Κάτω η δικτατορία των shorts.
Giuseppe Busso έγραψε:
Δεν υπάρχει σωστή και λάθος επιλογή. Ο καθένας όπως καλύπτεται.
.
ιμηο υπαρχει ''σωστη'' και λαθος επιλογη.
Δεν γινεται ας πουμε να δωσεις 1000 ευρω για να παρεις huawei Y6,και να ειναι ''σωστη'' η επιλογη.
Δεν γινεται με το υπερτιμημενο Υ6 να εχεις παρει 2 χρονια εγγυηση,με καποια αλλα να παιρνεις 5 χρονια εγγυηση και να ειναι ''σωστη'' η επιλογη.
Δεν γινεται το Υ6 να εχει χειροτερη αξιοπιστια και να ειναι ''σωστη'' η επιλογη.
Όταν πας στο ταμείο, ειδικά από ένα ποσό και πάνω, σκέφτεσαι πολλά και σίγουρα brands όπως η BMW και η Merc δεν είναι τυχαίο πως έχουν επενδύσει τόσα χρόνια στα subbrands τους M,AMG, Quattro κλπ.