Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#645159 ομορφο ειναι,πισω μου θυμιζει 3200gt
Άβαταρ μέλους
By markvag
#645190 Κι εμένα μ' αρέσει, το μόνο θέμα που έχει πιστεύω είναι το ποιος θα δώσει 50Κ+ για ένα ΚΙΑ...
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#645191
Anonymous Founder έγραψε:Δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζει στην Ελλάδα.

60 χιλιάρικα κάνει :lol:

Φουτουριστικό οκ, αλλά μέχρι εκεί. 60 χιλιάρικα με τίποτα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#645196 60Κ για αμάξι έχουν ελάχιστοι πλέον. Οπότε, δεν ξέρω τι αγοράζουν αυτοί, μάλλον όχι ΚΙΑ. Κακό του κεφαλιού τους βέβαια...
:lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#645211
rocsta έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζει στην Ελλάδα.

60 χιλιάρικα κάνει :lol:

Φουτουριστικό οκ, αλλά μέχρι εκεί. 60 χιλιάρικα με τίποτα.


ποσο επρεπε να κοστιζει δλδ βαση του ανταγωνισμου?
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#645213
dimviii έγραψε:ποσο επρεπε να κοστιζει δλδ βαση του ανταγωνισμου?


Δεν είναι το πρόβλημα η τιμή του. Ίσα ίσα εγώ τη βλέπω ελκυστική μάλιστα με αυτό το πακέτο και αυτά τα έξτρα.'
Το πρόβλημα είναι ότι η KIA και η κάθε ΚΙΑ, μπαίνει σε χωράφια όπου για την ώρα, δεν έχει το potential να ανταγωνιστεί τα βαριά ονόματα του χώρου.
Όντας μάλιστα τόσο ακριβότερα αλλά και φτωχότερα σε εξοπλισμό.
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#645215 Βενζίνης 3,3lt Turbo 366ps 4WD με €73χιλ. και Βενζίνης 2,0lt Turbo 245ps με €55χιλ.

Τα αντίστοιχα BMW / Merc / Audi πόσο κοστίζουν;

Εγώ νομίζω ότι ρίναι πολύ καλή η τιμή του. Τα λεφτά βέβαια, θα τα βρω στο όνειρό μου :lol:
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#645217 Πρόσφατα διάβαζα στο νετ ότι η Kia είναι δυσαρεστημένη με την πορεία που ανέμενε με δεδομένο ότι πρόκειται για ιδιαίτερη κατασκευή κατηγορίας Genesis με σπορτιβ αντί για πριμιουμ χαρακτηριστικά.
Για μένα που έχω ένα ψιλοκόλλημα με τα σήματα το θεωρώ πανάκριβο για ΚΙΑ αλλά όχι ακριβό για κάτι ίδιο από τους πριμιουμ κατασκευαστές. Αν θεωρήσουμε ανταγωνιστή του την 5αρα σε διαστάσεις/επιδόσεις φαντάζομαι η BMW είναι αρκετά ακριβότερη.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#645218
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:ποσο επρεπε να κοστιζει δλδ βαση του ανταγωνισμου?


Δεν είναι το πρόβλημα η τιμή του. Ίσα ίσα εγώ τη βλέπω ελκυστική μάλιστα με αυτό το πακέτο και αυτά τα έξτρα.'
Το πρόβλημα είναι ότι η KIA και η κάθε ΚΙΑ, μπαίνει σε χωράφια όπου για την ώρα, δεν έχει το potential να ανταγωνιστεί τα βαριά ονόματα του χώρου.
Όντας μάλιστα τόσο ακριβότερα αλλά και φτωχότερα σε εξοπλισμό.


για τους ασχετους/ηλιθιους ισχυει.Οποτε αγοραζεις πετρελαιο 150 αλογα με βαρυ ονομα και εισαι χαπυ.
Ειλικρινα μου φαινεται αδιανοητο. :lol:
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#645219
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
dimviii έγραψε:ποσο επρεπε να κοστιζει δλδ βαση του ανταγωνισμου?


Δεν είναι το πρόβλημα η τιμή του. Ίσα ίσα εγώ τη βλέπω ελκυστική μάλιστα με αυτό το πακέτο και αυτά τα έξτρα.'
Το πρόβλημα είναι ότι η KIA και η κάθε ΚΙΑ, μπαίνει σε χωράφια όπου για την ώρα, δεν έχει το potential να ανταγωνιστεί τα βαριά ονόματα του χώρου.
Όντας μάλιστα τόσο ακριβότερα αλλά και φτωχότερα σε εξοπλισμό.


για τους ασχετους/ηλιθιους ισχυει.Οποτε αγοραζεις πετρελαιο 150 αλογα με βαρυ ονομα και εισαι χαπυ.
Ειλικρινα μου φαινεται αδιανοητο. :lol:


Δεν υπάρχει σωστή και λάθος επιλογή. Ο καθένας όπως καλύπτεται.
Και αντί πετρέλαιο με 150 φοράδες ή το Stinger, θα έπαιρνα το δεύτερο. Όπως τελικά πήρα το Leon αντί ενός Α3 πετρέλαιο πχ.
Αλλά δεν σκέφτονται όλοι έτσι και δεν τους κατηγορώ κιόλας, διότι όπως είπα, ο καθένας τα ζυγίζει διαφορετικά.

Στα μάτια μου είναι μια αμαξάρα. Εντυπωσιάστηκα όταν το είδα.
Υπερβολικά μεγάλος ο δείκτης κεφαλογυρίσματος...
Άβαταρ μέλους
By drdino
#645220 Πόσο στερεοτυπικό έξτρα:
Εικόνα

:lol:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#645222
Giuseppe Busso έγραψε:
Δεν υπάρχει σωστή και λάθος επιλογή. Ο καθένας όπως καλύπτεται.
.


ιμηο υπαρχει ''σωστη'' και λαθος επιλογη.
Δεν γινεται ας πουμε να δωσεις 1000 ευρω για να παρεις huawei Y6,και να ειναι ''σωστη'' η επιλογη.
Δεν γινεται με το υπερτιμημενο Υ6 να εχεις παρει 2 χρονια εγγυηση,με καποια αλλα να παιρνεις 5 χρονια εγγυηση και να ειναι ''σωστη'' η επιλογη.
Δεν γινεται το Υ6 να εχει χειροτερη αξιοπιστια και να ειναι ''σωστη'' η επιλογη.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#645223 Εγώ ξαναλέω αν ήμουν στην αγορά για αμάξι στα 60Κ, θα το κοιτούσα πολύ σοβαρά. Γιατί ο ανταγωνισμός δεν προσφέρει τα ίδια πράγματα, κάθε άλλο. Αλλά 60Κ θα τα βρω σε άλλη ζωή.
Άβαταρ μέλους
By mirage
#645226 Αν υπήρχε δυνατότητα επιλογής σε shooting brake αλα CLS πιστεύω θα πήγαινε καλυτερα στην Ευρώπη. Γενικά πάντως δεν τράβηξε οσο θα ήθελε η KIA.
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#645229 Ντάξει είναι 5Κ φθηνότερο από Μ340 Xdrive (καθαρά οικονομικά-χωρίς να υποννοώ πως αποκλείεται να είναι καλύτερο αυτοκίνητο)
Όταν πας στο ταμείο, ειδικά από ένα ποσό και πάνω, σκέφτεσαι πολλά και σίγουρα brands όπως η BMW και η Merc δεν είναι τυχαίο πως έχουν επενδύσει τόσα χρόνια στα subbrands τους M,AMG, Quattro κλπ.