Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By NickTG
#16219 Image



Kia Motors Corporation (Korean: 기아자동차, IPA: [ki.a]), headquartered in Seoul, is South Korea's second-largest automobile manufacturer, following the Hyundai Motor Company, with sales of over 2.7 million vehicles in 2012 and almost 2.75 million vehicles in 2013.
As of June 2012, the company is 32.8% owned by the Hyundai Motor Company.

According to Kia Motors, the name "Kia" derives from the Sino-Korean words ki ("to come out") and a (which stands for Asia), it is roughly translated as "arise or come up out of Asia" or "rising out of Asia".

South Korea's oldest car company, Kia was founded on June 9, 1944 as a manufacturer of steel tubing and bicycle parts by hand – and has operated as one of the country's Chaebols since then.
In 1951 Kia began building complete bicycles. In 1952, Kia changed its name from Kyungsung Precision Industry, and later built motorcycles (starting in 1957), trucks (1962) and cars (1974).
The company opened its first integrated automotive assembly plant in 1973, the Sohari Plant.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Άβαταρ μέλους
By dstou
#81440 Χιλιάρης τρικύλινδρος τούρμπο από ΚΙΛ με 120 αλόγατα.

The engine's temperature is closely regulated with the adoption of a new dual-thermostat split cooling system. This allows the engine block and cylinder heads to be cooled independent of one another, the main thermostat controlling the flow of engine coolant to cylinder heads above 88°C to reduce knocking, and an engine block thermostat shutting off coolant flow above 105°C to reduce mechanical friction and aid efficiency.
:s_howdy

http://www.autoblog.com/2015/02/23/kia-one-liter-engine-europe/#image-1
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#331576 Γνωρίζει κάποιος αν στην πρώτη γενιά του Picanto
Εικόνα
υπήρχε έκδοση του (μάλλον βασική ή φτηνή) χωρίς υδραυλικό ή ηλεκτρικό τιμόνι?
Άβαταρ μέλους
By Thomas_C200K
#331669
Anonymous Founder έγραψε:Νομίζω έτσι ήταν τα 1000άρια που πήγαιναν για τα γραφεία ενοικίασης.

Ακριβώς! Πρίν 3 χρόνια νοίκιασα ένα τέτοιο ρημαδάκι στην Ζάκυνθο μόνο και μόνο για τον χαβαλέ :lol: :lol: και είχε μηχανικό τιμόνι.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#331681 Για 1000αρι ρωτάω ..
Και σωστά! Δεν σκέφτηκα τα νοικιάρικα...
Ευχαριστώ και τους δύο. :)
Άβαταρ μέλους
By Κίκιζας Γρηγόρης
#439154 Οι Κορεατες...σοβαρεψαν.

Άβαταρ μέλους
By 224v
#439162 Θα ειναι πολυ διασκεδαστικο με τα ηλεκτρονικα Off!!!, φυσικα οχι για την Ελλαδα αλλα αυτο πλεον το εχουμε συνηθισει.. απλα γιατι να παρεις ενα M2 - M4 - M5 στις τιμες που εχουν φτασει... ποιοτικα το ΚΙΑ θα ειναι πολυ VFM
Άβαταρ μέλους
By markvag
#439175 Πρέπει να είναι πολύ ωραίο αμάξι!

Ζητείται γενναίος αγοραστής στην Ελλάδα ν' αγοράσει ένα δίλιτρο τούρμπο χειροκίνητο καινούριο για να μου το πουλήσει σε 10 χρόνια... :innocent: :lol:
Άβαταρ μέλους
By sakis_m
#485454 https://www.autoblog.gr/2018/02/15/epis ... -kia-ceed/

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#485475 Αν δεν έβλεπα σήμα άνετα θα λεγα ότι ήταν το νέο Focus.

< Note >
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#485476 Μπαααα! Το αμάξωμα μοιάζει πάρα πολύ το i30. Θα έλεγα σχεδόν ίδιο. Σαν να βλέπω το i30 με άλλη πρόσοψη...

Το τωρινό μ' αρέσει περισσότερο!Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#539809 https://www.drive.gr/news/nea-montela/n ... mia-videos

Το πιο ενδιαφέρον κι εντυπωσιακό στοιχείο είναι βέβαια η αυτονομία ανά φόρτιση, που φτάνει τα 485 km σύμφωνα με τον –σύγχρονο και πιο ρεαλιστικό– συνδυασμένο κύκλο μετρήσεων WLTP. Στον αστικό κύκλο WLTP μάλιστα, η αυτονομία ανεβαίνει στα 615 km! Αυτές οι τιμές βέβαια αφορούν στην έκδοση του e-Niro με τη μεγάλη μπαταρία των 64 kWh.

Θα προσφέρεται και μια (φθηνότερη) έκδοση με μικρότερη μπαταρία των 39,2 kWh, που θα δίνει αυτονομία 312 km κατά το συνδυασμένο κύκλο WLTP.
Άβαταρ μέλους
By Dimsabas
#539827 Αν το άρθρο στοχεύει στην διαφημιστική καμπάνια, τότε έχει καλώς. Αν είναι το πρώτο άρθρο για το Νίρο, τότε το Drive κοιμάται όρθιο.
Έχω ήδη δει άπειρα βιντεάκια από δοκιμές του στο εξωτερικό, είναι πραγματική επανάσταση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το αγαπημένο μας περιοδικό το παρουσιάζει με τόση καθυστέρηση; Στις δοκιμές, ξεπερνάει τα 500 χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο με το κρουζ στα 93-94 (90 πραγματικά λέει ο δοκιμαστής, που βλέπει την ακριβή ταχύτητα με GPS). Σε όποιον φαίνεται λίγο, να πούμε ότι οι αυτοκινητόδρομοι δεν ταιριάζουν στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, αφού δε φρενάρουν καθόλου και δεν ανακτούν μέρος της μπαταρίας, αλλά με 500 χιλιόμετρα αυτονομία, θα σε καλύψουν ΚΑΙ εκεί στα ταξίδια σου. Και προφανώς, στα προηγμένα κράτη, οι ταχυφορτιστές (100) φροντίζουν ώστε να μη μένεις ποτέ. Όποτε κάνεις στάση, το πριζώνεις και παίρνει τα πάνω του.
Θα έχει ενδιαφέρον μια δοκιμή με το κρουζ στα 130. Τα 350 χιλιόμετρα είναι δεδομένα, ίσως να έφτανε και τα 400.

Το αδελφό Hyundai Kona Electric έχει πιο μικρές διαστάσεις και χαμηλότερο βάρος κι έχει ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία, αφού χρησιμοποιεί τα ίδια μηχανικά μέρη με το Νίρο. Η έκδοση με τη μεγάλη μπαταρία κοστίζει από 34 ως 40 χιλιάρικα στις ευρωπαϊκές χώρες κι η ζήτηση έχει υπερβεί κατά πολύ την προσφορά, οδηγώντας σε πολύμηνη λίστα αναμονής.

Αυτή τη στιγμή, αυτά τα δύο μοντέλα είναι ό,τι πιο καυτό κυκλοφορεί στην αγορά των ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως. Τουλάχιστον μέχρι να έρθει το Tesla Model 3 long range.
Άβαταρ μέλους
By Focusman91
#539838 Το autoblog.gr έγραψε ότι η εδώ αντιπροσωπεία αναμένεται να φέρει το ηλεκτροκινητο Niro το πρώτο τρίμηνο του 19 ενώ μέχρι τέλος του 18 θα φέρουν το Soul EV.

< Note >