Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#645236
socratesn έγραψε:Ντάξει είναι 5Κ φθηνότερο από Μ340 Xdrive (καθαρά οικονομικά-χωρίς να υποννοώ πως αποκλείεται να είναι καλύτερο αυτοκίνητο)
Όταν πας στο ταμείο, ειδικά από ένα ποσό και πάνω, σκέφτεσαι πολλά και σίγουρα brands όπως η BMW και η Merc δεν είναι τυχαίο πως έχουν επενδύσει τόσα χρόνια στα subbrands τους M,AMG, Quattro κλπ.


με την 4 αρα πρεπει να την συγκρινεις,αν και αυτη ειναι σημαντικα μικροτερη σε μηκος/μεταξονιο απο το χιουνται.
Άβαταρ μέλους
By g8777
#645238
dimviii έγραψε:
Giuseppe Busso έγραψε:
Δεν υπάρχει σωστή και λάθος επιλογή. Ο καθένας όπως καλύπτεται.
.


ιμηο υπαρχει ''σωστη'' και λαθος επιλογη.
Δεν γινεται ας πουμε να δωσεις 1000 ευρω για να παρεις huawei Y6,και να ειναι ''σωστη'' η επιλογη.
Δεν γινεται με το υπερτιμημενο Υ6 να εχεις παρει 2 χρονια εγγυηση,με καποια αλλα να παιρνεις 5 χρονια εγγυηση και να ειναι ''σωστη'' η επιλογη.
Δεν γινεται το Υ6 να εχει χειροτερη αξιοπιστια και να ειναι ''σωστη'' η επιλογη.


Φτωχε και μικρονοε πλεμπα, τα αμαξα αυτα δεν ειναι για να πας στην δουλεια σου, ειναι ΔΗΛΩΣΗ. Εχω πετυχει στην ζωη μου, εχω σπιτι, εξοχικο, σκαφος, πτανες, κοκα, πελφε με κουακερ καθε πρωι. Δεν θα κοσμει το γκαραζ μου μια ΚΙΑ :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed: :lipsealed:

Τι θα πουνε οι Μπελγκαριδηδες; :lipsealed: Σημα θελω, ακτινες, προπελες, η |λογοκρισία| της πορσε, τι με νοιαζει εμενα αν εχει 7 χρονια εγγυηση δεν σπαει δεν χαλαει. Εγω σημα πλερωνω. :rtfm: Αφου στα 3 χρονια θα τα αλλαξω. Και μαπα να βγει , θα τρεχω στα συνεργεια; :s_sarcastic Στο δουλικο τον διπλοματ θα δινω τα κλειδια, βγαλτα περα με μαστρομητσους και γνωση στα φορα.

Οποτε καλα τους κανουν οι Τευτονες. 7αρα θες; Παρε 7αρα (εδω πρωτοι ) με ακρομπαρα απο pvc και στροφαλοφορο απο σφυρηλατη γυψοσανιδα (ακαμψια στο 15,000% πανω απο το απερχομενο μοντελο).
Άβαταρ μέλους
By socratesn
#645240 dimviii, είναι τόσο μεγάλο ε? Σε κάτι αμερικάνικα reviews το μεγάλο το τοποθετούσαν σε M340 / C43 territory :oops:
Πάντως βάσει μεταξονίου πιο κοντά σε 3series είναι παρά σε 5αρα αλλά βάσει μήκους πιο κοντά σε 5άρα παρά σε 3αρα. :lol:

Ίσως και η μη ξεκάθαρη τοποθέτησή του να έπαιξε ρόλο στις κατώτερες του αναμενομένου πωλήσεις τώρα που το σκέφτομαι :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#645242 Αυτό το "όταν πας στο ταμείο", είναι όλα τα λεφτά. Γιατί και 60Κ να τα είχατε έτοιμα για αμάξι, δεν έβλεπα να ψωνίζατε το ΚΙΑ. Όπως π.χ. δεν θα ψωνίζατε το Infiniti καν που είναι και luxurious brand εδώ και 30 χρόνια και σε διάφορα τεστ έχει πάρει εσώρουχα από BMW, Audi κλπ.*

Επί θεωρητικής βάσης, το ΚΙΑ μπορεί να είναι πολύ καλό και αυτόνομα αλλά και βάσει ανταγωνισμού σε κοντινές τιμές.

*έχω κάνει ταξίδι με infiniti και ενώ είμαι φόλα Νισσανικός, τα θεωρώ γλυπτά σε ρόδες πολλά και μου αρέσει το exclusivity, στην BMW ή στο αντίστοιχο Audi θα τα έδινα.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#645243
g8777 έγραψε: Δεν θα κοσμει το γκαραζ μου μια ΚΙΑ .

:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
By drdino
#645244
socratesn έγραψε:dimviii, είναι τόσο μεγάλο ε? Σε κάτι αμερικάνικα reviews το μεγάλο το τοποθετούσαν σε M340 / C43 territory :oops:
Πάντως βάσει μεταξονίου πιο κοντά σε 3series είναι παρά σε 5αρα αλλά βάσει μήκους πιο κοντά σε 5άρα παρά σε 3αρα. :lol:

Ίσως και η μη ξεκάθαρη τοποθέτησή του να έπαιξε ρόλο στις κατώτερες του αναμενομένου πωλήσεις τώρα που το σκέφτομαι :hmmm:


4GC και A5sb είναι οι ανταγωνιστές μάλλον.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#645245 Εγώ αν και κάτοχος BMW (ίσως και... εξ αυτού) θα τα έδινα ΑΝΕΤΑ σε Lexus, Infinity, αλλά και σε ΚΙΑ, Hyundai, Genesis αν το προϊόν ήταν καλό. Το συγκεκριμένο, δεν το έχω οδηγήσει, αλλά αν είναι όσο καλό δείχνει, ξαναλέω άνετα. Γιατί από την στιγμή που η BMW φτιάχνει και πουλάει Χ1 και Χ2, ενώ η Mercedes GLA και CLA, πιο ενδιαφέρον exclusivity έχει το ΚΙΑ στα δικά μου μάτια. Αλλά ΟΚ, η συζήτηση είναι επί θεωρητικού.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#645246
socratesn έγραψε:dimviii, είναι τόσο μεγάλο ε? Σε κάτι αμερικάνικα reviews το μεγάλο το τοποθετούσαν σε M340 / C43 territory :oops:
Πάντως βάσει μεταξονίου πιο κοντά σε 3series είναι παρά σε 5αρα αλλά βάσει μήκους πιο κοντά σε 5άρα παρά σε 3αρα. :lol:

Ίσως και η μη ξεκάθαρη τοποθέτησή του να έπαιξε ρόλο στις κατώτερες του αναμενομένου πωλήσεις τώρα που το σκέφτομαι :hmmm:


πιο κοντα ειναι σε 5αρα,παρα σε 3αρα σε διαστασεις.Τελος παντων, εγω σαν ανταγωνιστικο μοδελο βλεπω την 430 x drive,και αυτη με ιδιο εξοπλισμο εχει μεγαλη διαφορα τιμης.
Άβαταρ μέλους
By funkyreverend
#645247
Anonymous Founder έγραψε:Εγώ αν και κάτοχος BMW (ίσως και... εξ αυτού) θα τα έδινα ΑΝΕΤΑ σε Lexus, Infinity, αλλά και σε ΚΙΑ, Hyundai, Genesis αν το προϊόν ήταν καλό. Το συγκεκριμένο, δεν το έχω οδηγήσει, αλλά αν είναι όσο καλό δείχνει, ξαναλέω άνετα. Γιατί από την στιγμή που η BMW φτιάχνει και πουλάει Χ1 και Χ2, ενώ η Mercedes GLA και CLA, πιο ενδιαφέρον exclusivity έχει το ΚΙΑ στα δικά μου μάτια. Αλλά ΟΚ, η συζήτηση είναι επί θεωρητικού.


Θα ευχηθώ να έρθουν τόσο καλά τα πράγματα που να βρεθούμε πολλοί με αυτό το δίλημμα στο φόρουμ σύντομα. Και ας διαψευστώ 100% για το αν θα διαλέξουμε brand name και βαριά φανέλα ή όχι. :lol:
Άβαταρ μέλους
By rocsta
#645248
dimviii έγραψε:
rocsta έγραψε:
Anonymous Founder έγραψε:Δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζει στην Ελλάδα.

60 χιλιάρικα κάνει :lol:

Φουτουριστικό οκ, αλλά μέχρι εκεί. 60 χιλιάρικα με τίποτα.


ποσο επρεπε να κοστιζει δλδ βαση του ανταγωνισμου?

Άλλο λέω! Ότι 60κ δεν θα έδινα ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ για KIA.
Αν με ρωτάς πόσο θα έπρεπε να κάνει για να το σκεφτώ, τότε απαντώ ότι δε θα το σκεφτόμουν καθόλου σε αυτή την κατηγορία αυτοκινήτου. Όπως δεν θα σκεφτόμουν γιαπωνέζο αντίστοιχης κατηγορίας το 1980.
Άβαταρ μέλους
By EDDIE_147
#645252 Η σύγκριση ποξτερ-μιατα θα ακολουθήσει εδώ ή να ανοίξει νέο τοπικό; :lol:

Το Stinger πάντως μέσα που έχω μπει μου φάνηκε γαμάτο.
Προφανώς και δεν έχει την παραμικρή σχέση με Sportage πχ πλην σήματος.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#731611 Δεν μου αρέσει καθόλου το νέο σήμα της ΚΙΑ. Είδα Stonic με το νέο και για μένα θα ήταν deal breaker οποιοδήποτε ΚΙΑ μόνο και μόνο για αυτό. :vava:
Άβαταρ μέλους
By dimik
#731615 Περί ορέξεως κολοκυθόπιτα αλλά έπρεπε να το αλλάξουν το παλιό που παρέπεμπε στα 90s.

Το νέο καλούλι είναι, όχι ότι με ενδιαφέρει κιόλας.

Σαν αυτοκίνητο που με ενδιαφέρει όμως το βλέπω καλό πακέτο 5ετιας με άριστη μεταπώληση.

< >