Giuseppe Busso έγραψε:Το είδα και αυτό το βίντεο.
Θα ξεκινήσω ανάποδα και θα επικεντρωθώ σε ένα συγκεκριμένο σημείο.
Κεφάλαιο Porsche: Οποτεδήποτε ανέφερε ο Κωνσταντίνος τη λέξη "Porsche", ο φίλος Φώτης μόνο που δεν έβγαλε κανάτα με νερό και ένα ποτήρι για να σερβίρει τον εαυτό του και να το πιει στο όνομά της.
ειναι οντως και μεγαλος φαν της πορσε,για αυτο εχει ακομα μεγαλυτερη αξια το ''εμενα θα με θαψουν με το εβο''
Giuseppe Busso έγραψε:Τα υπόλοιπα, είναι να'χαμε, να λέγαμε. Αν κάποιος έχει μια άλφα επαφή και με Porsche και με κάποιο Evo, μπορεί να καταλάβει τι σημαίνει αυτό που είπε για ανθεκτικότητα. Και πρόσεξε, εγώ δεν θα μειώσω κανένα Evo.
ανθεκτικοτητα εβο vs πορσε ειναι εντελως ανεκδοτο.
ειπαμε οτι την 997 δεν την εχει βαλει ποτε σε πιστα.Ολα τα εβο του,τα εχει λιωσει σε πιστες.
Giuseppe Busso έγραψε:Πραγματικά έζησα μια εποχή, τότε με το δικό μας κλαμπ και τις Alfa Romeo, που περνούσαμε καλά, ακόμη και όταν πίναμε τον καφέ μας όπως πολύ σωστά είπε ο Κωνσταντίνος. Αυτές οι αναμνήσεις που έχω στο μυαλό μου και επειδή με τσίγκλισαν τα λόγια του Φώτη και έκανα τις ανασκαφές στο μυαλό μου, δεν θα ξανάρθουν ποτέ, δυστυχώς. Δεν μπορώ να τα περιγράψω. Επειδή μιλάμε την ίδια γλώσσα Ντίμη και μάλλον την ίδια και με τον Φώτη όπως τον γνώρισα στο βίντεο, καταλαβαίνεις τι εννοώ. Δε βαριέσαι, να ζήσουμε να τα θυμόμαστε.
καπως ετσι το βλεπω και εγω,με κινδυνο να ακουστει λιγο παππουδιστικο.
Οντως φοβερες αναμνησεις με τα κλαμπ,συντριπτικα περισσοτερες οι θετικες,με πολυ δυνατες στιγμες να εχουν χαραχθει στη μνημη.
Κορυφαια ολων, θεωρω την μαζωξη καπου 78 αν θυμαμαι καλα evolution ολων των γενιων στα Μεγαρα(και ktm x bow,και renault turbo2 Gr B) υπο βροχη, στο πρωτο track day που ειχαμε διοργανωσει με το εβονετ.
Giuseppe Busso έγραψε:Όσον αφορά τις διάφορες αυτοκινητιστικές του κρίσεις, συμφωνώ σε πάρα πολλά.
Κεφάλαιο ΒΑΡΟΣ: Ξέρεις ποιος το έλεγε συνέχεια αυτό; Ο . ο Κίκιζας. Γενικά, όχι αποκλειστικά για το θέμα που έθιξε ο Φώτης με το Nissan GTR.
Και άκουσες ότι πάλι έκανε παράδειγμα για τη συνταγή της Porsche. Συμφωνώ απόλυτα μαζί του. Και θα σου πω και κάτι σαν παράδειγμα. Τα τελευταία χρόνια έχω την τύχη να έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα. Από 996 Turbo μέχρι κουβαδάκια 2κύλινδρα 500ράκια και μέχρι Volvo υβριδικό Τ8. Μπορεί να έχω αμάξι για κομμώτριες (Leon), αλλά τουλάχιστον έχω καταλάβει πολύ καλά τι είναι να έχει αμάξι με χαμηλό βάρος, όντας το ελαφρύτερο στην κατηγορία του με κάτω από 1300 κιλά. Έτσι μια αναφορά για να τονίσω αυτό που έλεγε ο Φώτης.
εδω σηκωνει συζητηση...οχι για το εαν το βαρος ειναι μειονεκτημα,δεν υπαρχει συζητηση επ αυτου.
Μιλαω για το πολυ βαρυτερο gt-r ,που ηταν γρηγοροτερο απο οποιαδηποτε ελαφρυτερη πορσε οταν παρουσιαστηκε,και για μετα απο καποια ,και μετα την παρουσιαση του.
Πως εγινε αυτο?
Giuseppe Busso έγραψε:Κεφάλαιο ελαστικά: Θυμάσαι τι σου είχα πει για μάρκετινγκ της εποχής και τη μόδα με τα Avon; ε κάτι αντίστοιχο είναι σαν να τον άκουσα να λέει για τα 888άρια..
εγω τα avon σε εβο σε διασταση 235/40/18 τα βρηκα απροσμενα καλα.Και δεν ειμαι ανθρωπος που ακολουθω,ουτε ψαρωνω απο μοδες.
Η επιτυχια των 888 ηταν περισσοτερο λογω αντιπροσωπου.Υπηρχε διαστασιολογιο σοβαρο,και το κυριωτερο διαθεσιμοτητα.
Οχι γιατι ηταν το καλυτερο/ταχυτερο.Καπου εγινε και μοδα οπου ηρθε και εδεσε με τα παραπανω.
Δεν ειναι κακο ελαστικο,ειναι μια πολυ καλη χρυση τομη για να τα εχεις 365 μερες το χρονο πανω στο αυτοκινητο.Προσοχη μονο οταν εχει λιμναζοντα νερα θελει.Το οτι ζεσταινεται πολυ γρηγορα βολεψε για πολλα χρονια και καποια time attack, οπου λογω κανονισμων επρεπε να κανεις τον ταχυτερο σου χρονο μεσα σε 3 μονο γυρους.Ειναι απο τα σεμισλικ που ερχονται πολυ γρηγορα σε θερμοκρασια λειτουργιας,ακομα και με εξωτερικες θερμοκρασιες κοντα στο 0.
Απο αντοχη σε γυρολογιο δεν ηταν καλα,ολοι σχεδον μετα τον 3ο γυρο εβλεπαν το γυρολογιο να αυξανει με γρηγορο ρυθμο.
Τα kuhmo v70 που χρησιμοποιουσε ο Φωτης ηταν καλυτερο ελαστικο συνολικα,αλλα ακριβοτερο,και δυσευρετο στον σωστο χρονο.
Το εαν ενα ελαστικο ειναι καλο ή κακο εχει να κανει πρωτιστως με την χρηση που θελεις να κανεις.Εαν ψαχνεις τον απολυτο χρονο σε καποια πιστα,σου ειναι παντελως αχρηστο ενα 888.Εκει πας σε πιρελλαρες η σε μισλεν καπ.Εα το θελεις για καθε μερα,απλα για να εχεις ενα καλο ελαστικο,πολυ πανω απο οποιοδηποτε καλοκαιρινο,εκει θα πρεπει να διαλεξεις καποιο αλλο σεμι ελαστικο,απο την στιγμη που θα θελεις να εχεις μειωμενο θορυβο,ή λιγο καλυτερη συμπεριφορα σε βρεγμενο/λιμναζων οδοστρωμα.
Παντως για αρκετα χρονια που ειχα στο μητσο μονιμα σεμισλικ ,ηταν αλλη φαση η αυξημενη προσφυση σε στροφες/φρενα κλπ να την εχει διαθεσιμη παντα και παντου.Σε εκδρομες,σε βολτα,σε βολτα στα Δερβενοχωρια καποια χειμωνιατικα πρωινα,σε μια διαδρομη που σε ενεπνεε σε καποιο σκ σε οποιδηποτε μερος κλπ
Giuseppe Busso έγραψε:Αυτά τα λίγα λόγια από μένα. Και θα χαρώ πολύ να κανονίσουμε να πιούμε καφέ και με τον Φώτη και τον Κωνσταντίνο αν γίνεται.
δεν χρειαζεται να κλεισεις κανενα ραντεβου.Απλα πας στο μαγαζι,και του λες.Εχω ενα φιλο με ενα κοκκινο 8αρι που λεει οτι πηδαει οποιοδηποτε 997 στα ιδια αλογα.Ειδικα αυτα με τα κεραμικα φρενα και τα chrono pack.Εκει θα ανοιξει συζητηση που η συνεντευξη του Κωσταντινου θα μοιαζει με περιληψη.