Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#311419 Η επιτροπή ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης ενέκρινε τελικά την εξαγορά του 34% των μετοχών της Mitsubishi από την κοινοπραξία Nissan - Renault.

Η συμφωνία πιστώνεται στο μεγάλο αφεντικό της γαλλο-ιαπωνικής κοινοπραξίας, Carlos Ghosn, ο οποίος ενήργησε αστραπιαία μόλις ξέσπασε το σκάνδαλο με τα παραποιημένα στοιχεία καταναλώσεων και ρύπων της Mitsubishi. Το deal έκλεισε στα 2,2 δις δολάρια, τιμή ιδιαίτερα χαμηλή σύμφωνα με τους αναλυτές.

Λεπτομέρειες για τη νέα επιχειρηματική κίνηση και τα μελλοντικά σχέδια της συνεργασίας των τριών εταιρειών θα δοθούν τις επόμενες μέρες.

http://www.zougla.gr/automoto/news/arti ... mitsubishi
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#311469 Ή το επόμενο EVO θα λέγεται RS ή τα επόμενα RS της Renualt θα λέγονται EVO.

Σιγά μην άφηνε ο γάτος ο Γκόν την ευκαιρία.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#311480
REALZEUS έγραψε:Δυστυχώς τα Evo είναι πλέον νεκρά.


δυστυχως ετσι ειναι.
Απλα ελπιζω μηπως ο Γκοσν μεσα στο σχεδιο αναδιοργανωσης? της Μιτσου ,μηπως εχει καποια σχεδια για το εβο,οπως ειχε και με το gt-r οταν ενωθηκε η ρενω με τη νισσαν.
Άβαταρ μέλους
By markvag
#311489 Αυτό θα έλεγα κι εγώ... Ελπίζομεν...
Άβαταρ μέλους
By 21 quadra
#311969
dimviii έγραψε:
REALZEUS έγραψε:Δυστυχώς τα Evo είναι πλέον νεκρά.


δυστυχως ετσι ειναι.
Απλα ελπιζω μηπως ο Γκοσν μεσα στο σχεδιο αναδιοργανωσης? της Μιτσου ,μηπως εχει καποια σχεδια για το εβο,οπως ειχε και με το gt-r οταν ενωθηκε η ρενω με τη νισσαν.


Έχω εμπιστοσύνη στον γάτο, είναι τόσο πολύ φραγκοφονιάς που αν πιστέψει ότι το σπόρ του φέρνει χρήμα και εδραιώνει τον όμιλο δεν κάνει πίσω, βέβαια είναι και θέμα κανονισμών η συμμετοχή σε κάθε κατηγορία του σπόρ.

Ο τύπος είναι γατί, όταν πριν λίγα χρόνια είδε ότι δεν τον πέρνει στην F1 έκανε πίσω και πούλαγε κινητήρες γεμίζοντας τα ταμεία του και μένοντας μέσα στι εξελίξεις με ξένα χρήματα, όταν είδε ότι σε 2 χρόνια θα αλλάξουν εκ βάθρου οι κανονισμοί αγόρασε ομάδα και θα μπεί ξανά σαν Renault αφού όλοι θα ξεκινάνε από μηδενική βάση, με το GT-R έχει ακόμα στις μύτες των ποδιών τους φάν απανταχού για αυτά που προσφέρει με αυτό το κόστος, με τα RS βγάζει λεφτά και συντηρεί το καλό όνομα της Renault, ήδη είναι 1η σε πωλήσεις στη Γαλλία στα segment των Twingo, Clio, Megane, το Captur πάει σφαίρα με 260.000 πωλήσεις το 2015

Όταν ήρθε από την Ιαπωνία που σε μόνο σε 3 χρόνια έσωσε την Nissan και έβγαλε και κέρδη ενώ το πλάνο σωτηρίας ήταν 5ετίας να ισοσκελίσει την εταιρία, ανέλαβε όλο τον όμιλο και φώναξε στο γραφείο του τον γενικό της Renault sport και του έδωσε τα κλειδιά λέγοντας του χαρακτηριστικά, φρόντισε το μαγαζί σου να μου βγάζει κέρδος αλλιώς θα σου το κλείσω, δεν θέλω να χάνω λεφτά όπως τώρα ( τότε ) με την F1.

Είδωμεν τι άλλο θα φέρει ο Γκόν, πάει καλά και αθόρυβα στα ηλεκτρικά, έχει κάνει εργοστάσιο μπαταριών στην Τουρκία, με την Mitsu πατάει πόδι σε Ταϊλάνδη και Νότια Ασία που η παρουσία της Νissan είναι ισχνή, πουλάει στην Merc κινητήρες, μια χαρά είναι η Renault γενικά, στην Ασία πουλάει και μικρομεγάλα που τα φτιάχνει η Samsung που έχει αγοράσει το τμήμα της των αυτοκινήτων, στη Ρωσία έχει αγοράσει την Lada, στη Ρουμανία έχει την Dacia,

Δές τα στρατιωτικά της και τα φορτηγά της τα οποία είναι πάρα πολύ καλά, όταν πρίν πολλά χρόνια η Renault αγόρασε την Berlier απέκτησε πολύ σοβαρή τεχνολογία στα βαρέα οχήματα, έχει και τεράστια εμπειρία στους πετρελαιοκινητήρες, μια χαρά πάει, και τώρα με τη Mitsu θα πάει ακόμα καλύτερα.

45 μοντέλα με 3 φίρμες σε 125 χώρες και 19 εργοστάσια παγκοσμίως

Renault 2.170.644 αυτοκίνητα το 2015
Dacia 550.920
Samsung 80.028

Περιμένω στα αμέσως επόμενα χρόνια να απογειώσει και την Mitsu γιατί λεφτά υπάρχουν και ο Γκόν ξέρει.
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#311984 +1
Αυτός ο Γκοσν πρέπει να έχει μεγαλο και τρελό όραμα. :thumbsup:

Ψιλοεύκολο πρέπει πάντως να ήταν το deal και μάλλον αναμενόμενο. Η Mitsu στην Ιαπωνία έχει χρόνια συνεργασία με την Nissan έχοντας rebadged μοντέλα της δεύτερης σε πολλές κατηγορίες. Τα δε "πολυτελή" της είναι τα Infiniti.
Οσο για την συνεργασία δεν νομίζω ότι είναι τόσο η αναβίωση των Evo αλλά οι αγορές του κόσμου που η Mitsubishi υπερέχει των άλλων δύο. Παίζει ψηλά πχ στην Ωκεανία.
Από εκεί και πέρα αυτός ο έρμος 1,5 diesel του group θα ΠΡΕΠΕΙ να μπει σε καμιά δεκαριά ακόμα αμάξια ... :svivhaha:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#312008 εαν προσθεσεις και τους 3 μαζι,φανουν σε μικρη αποσταση την Τογιοτα, VW, GM (10,2 η Τογιοτα,9,8 η vw, αν θυμαμαι καλα)

And it does make the Renault-Nissan Alliance one of the biggest global carmakers out there—in 2015 its combined output (including Mitsubishi) was 9.6 million vehicles, almost rivaling the big three of Toyota, General Motors, and Volkswagen.

Ατακα του Γκοσν που διαβασα σε καποιο λινκ.

''Παντα λεγαμε οτι εχουμε τις δυνατοτητες να ειμαστε στο τοπ 3.
Και τοπ 3 δεν ειναι μονο η 3η θεση''

Σε αλλο λινκ διαβασα για τις απολαβες του,15 μυρρια ετησια.
Άβαταρ μέλους
By dstou
#312661 Αν έχω μια απορία, είναι πως θα 'τρέξει' κρατώντας στην ίδια μασχάλη τους δύο Ιάπωνες, όταν η βάση των μοντέλων τους, καθώς και οι δυνητικοί πελάτες τους περισσότερο ταυτίζονται παρά διαφέρουν. Δεν είναι το μέχρι στιγμής ευκολάκι Ρενώ-Νισσάν-Ινφίνιτι-Ντάτσια-Λάντα, οι μεν δυνατοί σε Ευρώπη, οι άλλοι σε Ασία με ολίγη από Αμερική, οι πριμιάρηδες ότι κάνουν, και οι δύο παρίες να μαζεύουν ότι έχει πέσει κάτω.
Ίσως να έχει ενδιαφέρον αν κάνει κάποια διαφοροποίηση για το νεώτερο απόκτημά του για να πιάσει και κάποιο άλλο κοινό. Που σημαίνει ότι πρέπει να ρίξει φράγκα (πολλά). Έτσι μπορεί να ξαναδούμε και κάτι από EVO, παρόλο που λεφτά από δαύτα δεν κάνεις, απλά το έχεις για να παίζεις και να διαφημίζεσαι και το πιο πιθανό είναι να στρέψει τον Μήτσο σε Κέι, σουβ και τζιπ, ο άνθρωπος έχει αποδείξει ότι μυρίζετσαι το χρήμα σα λαγωνικό.
Φράγκα πρέπει να ρίξει, επιτέλους, και σε υβρίδια και υδρογόνα, αλλιώς απέχοντας από αυτά δεν έχει παρά να ελπίζει να γκαζώσουν τα ηλεκτρικά για να καλύψουν το έλλειμά του στα προηγούμενα, τα υβρίδια δηλαδή γιατί τα άλλα είναι ανύπαρκτα. Παρεμπιμπτόντως, ότι πρόβλεψη έχει πει για τα ηλεκτρικά έχει πέσει ΠΟΛΥ έξω, του πιστώνω μόνο το γεγονός ότι ότι είπε το έκανε.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#312677 Nissishi. :hmmm:
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#390962 βαζω 1000 ευρω στοίχημα ότι σε τρακαρισμα που ειχε,οταν αλλαξαν το φαναρι εβαλαν Philips λαμπα.
Άβαταρ μέλους
By drdino
#390965 Δεν αντέχει τρακάρισμα το φανάρι; :(