- 11 Οκτ 2016, 19:48
#311969
dimviii έγραψε:REALZEUS έγραψε:Δυστυχώς τα Evo είναι πλέον νεκρά.
δυστυχως ετσι ειναι.
Απλα ελπιζω μηπως ο Γκοσν μεσα στο σχεδιο αναδιοργανωσης? της Μιτσου ,μηπως εχει καποια σχεδια για το εβο,οπως ειχε και με το gt-r οταν ενωθηκε η ρενω με τη νισσαν.
Έχω εμπιστοσύνη στον γάτο, είναι τόσο πολύ φραγκοφονιάς που αν πιστέψει ότι το σπόρ του φέρνει χρήμα και εδραιώνει τον όμιλο δεν κάνει πίσω, βέβαια είναι και θέμα κανονισμών η συμμετοχή σε κάθε κατηγορία του σπόρ.
Ο τύπος είναι γατί, όταν πριν λίγα χρόνια είδε ότι δεν τον πέρνει στην F1 έκανε πίσω και πούλαγε κινητήρες γεμίζοντας τα ταμεία του και μένοντας μέσα στι εξελίξεις με ξένα χρήματα, όταν είδε ότι σε 2 χρόνια θα αλλάξουν εκ βάθρου οι κανονισμοί αγόρασε ομάδα και θα μπεί ξανά σαν Renault αφού όλοι θα ξεκινάνε από μηδενική βάση, με το GT-R έχει ακόμα στις μύτες των ποδιών τους φάν απανταχού για αυτά που προσφέρει με αυτό το κόστος, με τα RS βγάζει λεφτά και συντηρεί το καλό όνομα της Renault, ήδη είναι 1η σε πωλήσεις στη Γαλλία στα segment των Twingo, Clio, Megane, το Captur πάει σφαίρα με 260.000 πωλήσεις το 2015
Όταν ήρθε από την Ιαπωνία που σε μόνο σε 3 χρόνια έσωσε την Nissan και έβγαλε και κέρδη ενώ το πλάνο σωτηρίας ήταν 5ετίας να ισοσκελίσει την εταιρία, ανέλαβε όλο τον όμιλο και φώναξε στο γραφείο του τον γενικό της Renault sport και του έδωσε τα κλειδιά λέγοντας του χαρακτηριστικά, φρόντισε το μαγαζί σου να μου βγάζει κέρδος αλλιώς θα σου το κλείσω, δεν θέλω να χάνω λεφτά όπως τώρα ( τότε ) με την F1.
Είδωμεν τι άλλο θα φέρει ο Γκόν, πάει καλά και αθόρυβα στα ηλεκτρικά, έχει κάνει εργοστάσιο μπαταριών στην Τουρκία, με την Mitsu πατάει πόδι σε Ταϊλάνδη και Νότια Ασία που η παρουσία της Νissan είναι ισχνή, πουλάει στην Merc κινητήρες, μια χαρά είναι η Renault γενικά, στην Ασία πουλάει και μικρομεγάλα που τα φτιάχνει η Samsung που έχει αγοράσει το τμήμα της των αυτοκινήτων, στη Ρωσία έχει αγοράσει την Lada, στη Ρουμανία έχει την Dacia,
Δές τα στρατιωτικά της και τα φορτηγά της τα οποία είναι πάρα πολύ καλά, όταν πρίν πολλά χρόνια η Renault αγόρασε την Berlier απέκτησε πολύ σοβαρή τεχνολογία στα βαρέα οχήματα, έχει και τεράστια εμπειρία στους πετρελαιοκινητήρες, μια χαρά πάει, και τώρα με τη Mitsu θα πάει ακόμα καλύτερα.
45 μοντέλα με 3 φίρμες σε 125 χώρες και 19 εργοστάσια παγκοσμίως
Renault 2.170.644 αυτοκίνητα το 2015
Dacia 550.920
Samsung 80.028
Περιμένω στα αμέσως επόμενα χρόνια να απογειώσει και την Mitsu γιατί λεφτά υπάρχουν και ο Γκόν ξέρει.