Ενότητα για τους κατασκευαστές γενικά
Άβαταρ μέλους
By cosneo
#669574 Αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το προηγούμενο.
Μ' α_έ_ε_!

Και σα να δείχνει μέλος του γκρουπ. Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By kovathe
#669594 Πωωω ειδικά τα διπλα προβολια είναι σα να τριπαρεις όταν τα κοιτάς έντονα... Και να τα βλέπεις διπλά.

< >
Άβαταρ μέλους
By markvag
#669642
funkyreverend έγραψε:
Εκατοντάδες χυτές γραμμές - check
Νίκελ σε διάφορα σημεία - check
Φώτα που θυμίζουν Βόλτρον και άλλα κορεάτικα anime ρομποτάκια των '90s - check
Κάτι-σαν-suv* σχήμα - check

Ποιος ο λόγος να μην περάσει οποιαδήποτε έγκριση; Αρκεί να μην χρειάζεται έγκριση από οφθαλμίατρο το ΔΣ της εταιρίας.

*σαν το κάτι-σαν-σουτ του τεράστιου Ουόλτερ Μπέρι που ασχολείται με μυστήρια πράγματα αυτά τα χρόνια


:s_rofl :s_rofl :s_rofl
Άβαταρ μέλους
By popolaros
#684140
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#700178 Mitsubishi Lancer EX 2000 Turbo
Lancer EX from 1982, was offered with a turbocharged 2.0-liter engine. It had a maximum output of 170PS/5500rpm (125KW) and a torque of 25kgm/3500rpm. It had a top speed of 200 km/h (124 mph). Acceleration 0-60mph was 7.1 seconds.This model was equipped with Electronically Controlled Injection (ECI).

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
By drdino
#700180

Με τρομερά εργονομική τοποθέτηση του boost gauge.
Άβαταρ μέλους
By dimviii
#700187
drdino έγραψε:

Με τρομερά εργονομική τοποθέτηση του boost gauge.


δεν χρειαζοταν να το βλεπουν,διαχειριζοταν την πιεση ηλεκτρονικα. :shifty:

the Lancer being the first rally car to run an ECU on the world stage. This high-tech electronic equipment controlled nearly all engine functions and settings such as ignition, fuel injection, and turbocharger boost, allowing the engine to produce well over 300bhp with torque in the region of 340 lb/ft – considerably more than its rivals on both fronts. Engine power would reportedly climb to over 400bhp by the end of the engine development, giving the Lancer Turbo searing straight line speed and the ability to spin its wheels in every gear!


btw το εχω δει λαιβ σε Ακροπολις :inlove:
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#700189 Θέλω! :inlove:
Να έχεις βγάλει τέτοια εργαλεία και να μην μπορείς να βγάλεις λεφτά από τις πωλήσεις, δείχνει τρομακτική ανικανότητα.
:s_mad
Άβαταρ μέλους
By Andreasdik
#700233 Τι ωραίο αυτοκίνητο!
Κρίμα που η mitsubishi δεν τα κατάφερε στην Ευρώπη και θα μετατραπεί σε Ρενό Β'
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#700234 Lancia No2 .
Δεν αρκεί να φτιάχνεις καλά αυτοκίνητα, πρέπει να μπορείς να τα πουλάς σε ανταγωνιστική τιμή. Κι όταν προσφέρεις το ίδιο πακέτο με την toyota είναι δύσκολα τα πράγματα.
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#700244 Η Lancia ήταν διαφορετική περίπτωση. Ουσιαστικά έπεσε θύμα της φτώχειας της Fiat που την ανάγκασε σε κακό rebadging γιατί δεν ήθελε να επενδύσει. Η Mitsubishi σαν όμιλος είναι κολοσσός. Απλώς τις τελευταίες δεκαετίες έμοιαζε αργοκίνητο καράβι. Είναι δυνατόν να μην μπορεί να κεφαλαιοποιήσει την παράδοσή της και τις επιτυχίες της σε WRC, Dakar κλπ για να φτιάξει ανταγωνιστικά SUV; Είναι ξεκάθαρα αποτυχημένο management. Γιατί τα κατάφερε η Nissan και όχι αυτοί; Γιατί οι τελευταίοι είχαν καλύτερο management.
Άβαταρ μέλους
By mousatos
#700295 Η Nissan είχε εργοστάσιο στην Ευρώπη , η mitsu νομίζω πως όχι. Μόνο με τη smart θυμάμαι να συνεργάστηκε και το δικό της colt/smart εξωτερικά δε βλεπότανε.Επιπλέον και οι τελευταίεες Lancia είχαν περίεργη/ιδιαίτερη αισθητική .
Άβαταρ μέλους
By Anonymous Founder
#700325 Είχε εργοστάσιο στην Ολλανδία, μαζί με την Volvo. Οι Lancia ποτέ δεν ήταν για όλους πχ δες τις Beta, έδειχναν διαστημόπλοια εμπρός σε αυτά που είχε ο ανταγωνισμός τότε. Αλλά τότε, η Lancia έπαιρνε μόνον μοτέρ από την Fiat και τα υπόλοιπα ήταν δικά της. Και η Fiat πόνταρε σ'αυτήν. Όταν αγόρασε την Alfa Romeo, θεώρησε πως η Lancia ήταν περιττή.
Άβαταρ μέλους
By Giuseppe Busso
#700333
Anonymous Founder έγραψε:Είχε εργοστάσιο στην Ολλανδία, μαζί με την Volvo. Οι Lancia ποτέ δεν ήταν για όλους πχ δες τις Beta, έδειχναν διαστημόπλοια εμπρός σε αυτά που είχε ο ανταγωνισμός τότε. Αλλά τότε, η Lancia έπαιρνε μόνον μοτέρ από την Fiat και τα υπόλοιπα ήταν δικά της. Και η Fiat πόνταρε σ'αυτήν. Όταν αγόρασε την Alfa Romeo, θεώρησε πως η Lancia ήταν περιττή.


Μετά από κάτι αιώνες που ασχολήθηκα με την Ιστορία των Ιταλών και της Alfa Romeo, έφτασα στο σημείο να πω ότι μεγαλύτερη μπούρδα από αυτό που ονομάζουμε "Ιστορία της Alfa Romeo", δεν υπάρχει. Υπήρξε μόνιμη πηγή σχεδόν πάντα της λανθασμένης εκάστοτε απόφασης και οδήγησε με μαθηματική ακρίβεια το Υπερωκεάνειο Fiat-Lancia πάνω στο παγόβουνο.
Για να το πω πιο απλά, η AR αποτελεί Σπουδή για μελέτη (και αποφυγή) και όχι η Lancia.